כותרות אחרונות
Search

טיפים מ"אמזון" לקראת יום המכירות הגדול "אמזון פריים דיי" – "Prime day" שיתקיים ב-15/7-17.7 !

 

https://www.foxer.co.il/

טיפים מאמזון לקראת יום המכירות הגדול "אמזון פריים דיי" "Prime day" שיתקיים ב-15/7-17.7 !

לקראת "אמזון פריים דיי" (Prime day), חג המכירות הגדול של "אמזון" אשר יתקיים השנה ב- 15.7.19, אתר "פוקסר": www.foxer.co.il המאתר מבצעים, הוזלות מחיר וכמובן טעויות מחיר רגעיות או ארוכות יותר מפרסם טיפים ומדריך איך לקנות חכם….. לאתר קיימת גם קבוצת פייסבוק foxer , בה חולקים החברים טיפים והזדמנויות מהירות לקניה חכמה מאמזון.

 

ההתמחות של Foxer, בניגוד לשאר הקבוצות העוסקות בתחום היא לא רק למצוא את המוצרים שניתן לקנות באמזון במחירים זולים ביחס לישראל  ולא רק להעתיק מבצעים שאמזון מקדמת ((deals אלא ללכוד ולהציג גם מבצעים עמוקים וחריגים.

 

השנה בניגוד לשנה שעברה יום המכירות יתקיים לפרק זמן של 48 שעות ולא 36 שעות כמו בשנה שעברה.

 

כאמור מבול המבצעים (באמזון ארה"ב) יחל ביום שני ה-15.7 בשעה 10:00 בבוקר שעון ישראל ויסתיים ב-10:00 בבוקר של יום רביעי, זהו הפריים דיי הארוך ביותר שהיה עד היום.

 

אז איך הכל התחיל ?

בשנת 2015, אמזון החליטו לחגוג את יום ההולדת ה-25 להיווסדות החברה עם יום מלא במבצעים והנחות ייחודיים על מגוון עצום של מוצרים. מיותר לציין כי המיזם התקבל בברכה בקרב הלקוחות. מאז, אמזון פריים דיי (Prime Day) הוא לא אחר מאשר חג הקניות הבינלאומי לכל חובבי ההזמנות באינטרנט (אפילו יותר מבלק פריידיי). הוא מגיע כל שנה בקיץ, בדרך כלל בחודש יולי והוא כולל אלפי מבצעים במהלך 48 שעות בכל אתרי אמזון השונים.

 

האם אני צריכ/ה מנוי פריים ?

מטרת היום הזה היא להגביר את המודעות ולדחוף את הלקוחות כלפי רישום למנוי הפריים ולכן רוב המבצעים מיועדים לחברי המנוי הנ"ל. ישנם כמובן גם המון מבצעים הפתוחים לכלל הלקוחות, אך לרוב מדובר במבצעים מוגבלים בזמן או כמות אשר אליהם חברי הפריים מקבלים גישה מוקדמת, מה שאומר שהמבצעים השווים באמת עשויים להיגמר עוד לפני שיפתחו לציבור הקונים הלא-מנויים.

 

מה זה מנוי פריים ?

פריים הנה תוכנית המנויים של אמאזון אשר מאפשרת ללקוחותיה גישה לשירותים השונים המוצעים על ידה ולאו דווקא קניות.

 

בין שירותים אלו ניתן למצוא:

  1. שירותי סטרימינג של סרטים סדרות ומוזיקה

  2. מבחר ספרי e-books בחינם

  3. משלוח מהיר וחינמי לכל המוצרים באתר (שירות זה תקף רק למשלוחים פנים ארציים ולא למשלוחים בינלאומיים).

  4. גישה למוצרים אשר נמכרים במחירים מיוחדים לחברי פריים בלבד.

  5. גישה למבצעי בזק "lightning deal " חצי שעה לפני לקוחות ללא מנוי. 

 

המבצעים נערכים על כל המגוון אותו אמזון מציעה, כולל מוצרים הנמכרים על ידי מוכרים פרטיים אשר בוחרים להשתתף בחגיגה. ניתן למצוא הנחות מדהימות על מכשירי סלולר, קונסולות משחקים, ביגוד ואופנה, ציוד למטבח, צעצועים, נעליים, גדג'טים, ציוד קמפינג, אלקטרוניקה ועוד.

 

דוגמא:

המבצעים ביום זה כוללים 3 סוגים:

  1. מבצעי בזק (Lightning Deals): מבצעים אשר מוגדרים בזמן או כמות (הראשון שאוזל(

  2. מבצעים יומיים: (Deal of the day)  מבצעים אשר נמשכים 24 שעות, או עד גמר המלאי

  3. מבצעים רגעיים: ירידות מחיר אשר מתבצעות ונגמרות ללא התראה מוקדמת על מוצרים רנדומליים באתר.

 

מדריך רישום לפריים

מדוע הפריים אטרקטיבי לישראלים ?

כיום, אמזון מאפשרים משלוח של מאות אלפי מוצרים לארץ, מכל התחומים. היתרון המרכזי של אמזון על פני שאר האתרים הוא המודל לפיו היא עובדת. באמזון, הקונה משלם פעם אחת בלבד על המוצר עד לפתח ביתו. כלומר, מרגע שהזמנתם את המוצר באמזון אתם יודעים מה המחיר הסופי שלו עד לפתח ביתכם, לא עוד הפתעות במכס ולא עוד עמלות שונות ומשונות של חברות הבלדרות. שילמתם, קיבלתם.

 

יש אחריות?

לאמזון אחריות של 30 ימים על כל הזמנה. במקרה של תקלה כלשהי (מוצר לא עובד, דגם לא נכון וכו…) תקבלו מאמזון החזר מלא על המוצר או החלפה בחדש ללא שום בעיות. במידה ויש צורך להחזיר את המוצר, תקבלו החזר כספי גם על דמי המשלוח.

 

כמה זה עולה ?

אמזון מאפשרים להתנסות במנוי פריים לתקופה של חודש ראשון בחינם ללא התחייבות וללא תשלום מראש. לאחר החודש הראשון, ישנם 2 מסלולים לבחירה:

  1. מסלול חודשי – תשלום חודשי קבוע של $12.99 (ארה"ב) \ £7.99 (אנגליה) אשר ניתן לביטול בכל עת.

  2. מסלול שנתי – תשלום חד פעמי של $99 ($8.25 לחודש) \ £79 (כ £6.58 לחודש).

 

מה זה נותן לישראלים ?

במידה ואנחנו מזמינים מספר חבילות בחודש בתוך ארה"ב (מוצרים אשר אינם נשלחים ישירות ודורשים חברה צד ג' שתשלח לנו ארצה), הפריים משתלם מאחר והמשלוח בחינם (כלומר במקום לשלם את עלות המשלוח אשר עשויה להגיע לכמה עשרות דולרים, עדיף לשלם על פריים ולקבל שילוח בחינם לכל ההזמנות במשך חודש.

 

טיפים של פוקסר לפריים דיי:

1.     הטיפ החשוב מכולם, תקנו קודם – תחשבו אחר כך.

בפריים דיי, המבצעים הטובים ביותר הם הקצרים ביותר מאחר ולכל מוצר יש מלאי מוגבל מראש. ככל שהדיל טוב יותר, כך הוא יגמר מהר יותר, עד כדי עניין של דקות ספורות (מניסיונות של שנים קודמות).

היתרון בהזמנה מאמזון היא שאתם לא תשלמו שום דבר עד אשר המוצר ישלח בפועל, וביטול ההזמנה הוא תהליך שלוקח מספר שניות בלבד. לכן עדיף קודם כל להזמין על מנת לשריין לעצמכם את המוצר, לאחר מכן יהיה לכם זמן להתלבט, להתייעץ ולבטל במידה והתחרטתם (מומלץ לעשות זאת בתוך כחצי שעה מרגע ההזמנה)

 

2.     לא להסחף:

הכינו רשימה מראש לכם, לילדים, לבני הזוג ולקרובי משפחה. מאוד קל ללכת לאיבוד בים המבצעים בפריים דיי, ירידות המחירים קורצות מכל פינה ומבחר המוצרים מסנוור ומשכר. כדי לא לקבל טלפון ממנהל הבנק, הגדירו לעצמכם תקציב מראש להזמנות מוצרים אשר לא היו בתכנון (ויהיו הרבה כאלה).

 

3.     הערכות מוקדמת

במידה ואתם מחפשים מוצר ספציפי, מומלץ לבדוק מראש ולהשוות מחירים על מנת לקבוע לעצמכם מחיר תקרה אותו אתם מוכנים לשלם על המוצר.

הרבה מאוד מבצעים בפריים דיי לא יהיו אטרקטיביים כפי שהם נראים במבט ראשון. לעיתים, ניתן להשיג את המוצר במחיר טוב יותר במקום אחר (או אפילו בארץ), כך תמנעו מצב בו אתם מפספסים דיל מסוים רק בגלל שחיפשתם האם הדיל טוב.

 

4.     מחירים היסטוריים

לדפדפן הכרום קיים תוסף מדהים ייעודי לאמזון בשם keepa , תוסף זה מאפשר לכם לראות בדף המוצר באמזון את היסטוריית המחירים של המוצר. ברגע שתכנסו לדיל מסוים, תוכלו באופן מיידי לדעת עד כמה המחיר משתלם ביחס למחיר הרגיל שלו.

 

5.     תעמיסו עגלות

סל הקניות שלכם הוא כלי שימושי ביותר. כל מוצר אשר תוסיפו לשם, ותבחרו לשמור לאחר כך (save for later), ישאר בעגלה שלכם עד אשר תבחרו להסירו. בנוסף, בכל פעם שתכנסו אל סל הקניות שלכם אמזון יבצעו באופן אוטומטי עדכונים למחירי המוצרים, עליהם תקבלו התראה.

כך תוכלו לדעת בתוך שניות האם בוצעה הורדת מחיר על אחד המוצרים שתכננתם לרכוש.

 

6.     אפליקציה Amazon

לאמזון קיימת אפליקציה מעולה ונוחה לשימוש הניתנת להורדה בחינם. באפליקצה ניתן להוסיף מוצרים לרשימת המעקב שלכם בלחיצת כפתור קטנה. ברגע שיש מבצע על המוצר, תקפוץ לכם התראה בטלפון. כל מה שצריך לעשות הוא "לגרור" את המוצר אל החלק התחתון של המסך והמוצר יכנס לרשימת המעקב.

 

7.     להצטרף לקבוצת הפייסבוק

אתר פוקסר הנו אתר מבצעים ייעודי לחובבי הקניות באמזון. באתר עולים דילים מידי יום, ורק מבצעים אמיתיים. האתר פועל במקביל לקבוצת פייסבוק העונה לאותו השם, שם ניתן לקבל התראות בזמן אמת על המבצעים העולים באתר.

 

לקבוצת הפייסבוק

 

8.     שלמו במט"ח- לא להתפתות לשלם בשקלים!

באמזון, לכל הזמנה ניתנת האופציה לבחירת מטבע לתשלום. מאחר ואנחנו בישראל, אמזון יציג לנו את המחיר בשקלים בשלב התשלום הסופי. אל תתפתו לשלם בשקלים! מי שיבדוק לעומק, יראה שכשאר אמזון ממירה את המט"ח ($ בארה"ב, פאונד באנגליה, יורו באירופה) לשקלים, מתווסף לו סכום לא קטן למחיר וזאת מאחר ואמזון גובים עמלה על ההמרה שמסתכמת בכ-6%.

 

תמיד שלמו במטבע של אותה המדינה, בצורה כזאת חברת האשראי היא זאת שתבצע את ההמרה בשבילכם, ולרוב גובה סכומים הנעים בין 1% ל3% בלבד.

 

Foxer מעסיקה "מומחים לאמזון", אנשים אשר מכירים את האתר משני צידי המתרס, גם כקונים וגם כמוכרים באתר, אשר להם יש יכולת לאתר את המבצעים הכי אטרקטיביים ברגע שהם מתרחשים. צוות האתר מאתר את ירידות המחירים, משווה אותם למחירים ההיסטוריים שלהם ומשווה אותם למדינות שונות בהן אמזון פועלת כגון ארה"ב, אנגליה גרמניה צרפת, איטליה וספרד. במידה ומוצאים מוצר אשר מחירו ירד כתוצאה ממבצע נקודתי של הספק או של אמזון עצמה במדינה מסוימת או אולי אפילו בגלל טעות במחיר, המוצר עולה מיידית לאתר ולקבוצת הפייסבוק בה החברים מקבלים עדכון ראשונים.

 

Foxer יכולה למצוא מבצעים מגוונים שיכולים לחסוך מאות שקלים אל מול קניה בישראל או אפילו קניה רגילה באמזון. הבחירה להתמקד דווקא באתרי אמזון השונים נעשתה לאור רמת השרות של אמזון, ומבחר המותגים המקוריים אשר היא מציעה – לה אין אח ורע בתחום. בנוסף, המחירים המוצגים באתר הנם מחירים למוצרים "עד הבית", כלומר לא עוד התעסקות מול המכס בתשלומי מע"מ ועמלות כאלו ואחרות, הסכום הנקוב באתר הינו המחיר הסופי לקבל המוצר עד פתח הבית. בנוסף, המחירים באתר מוצגים בשקלים דבר המסייע ומקל גם על רוכשים חדשים להצטרף למהפכה.

 

ב- Foxer צופים שב-Prime day יוצגו מבצעים חריגים ולתקופות קצובות בלבד ולכן מומלץ להתעדכן באופן שוטף באתר ובקבוצת הפייסבוק. אגב, כדי להנות מהמבצעים ביום זה מומלץ להירשם כלקוחות PRIME באמזון ולנצל את 30 יום ההתנסות ללא תשלום.

 

דוגמאות לדילים מהעבר שעלו בפוקסר לפני כולם:

  • מכונת נספרסו Nespresso Vertuo Plus ב455 שקלים עד הבית כולל הכל לעומת כ870 שקלים (לפי זאפ) בארץ – הכי זול שהיה אי פעם באמזון

https://www.foxer.co.il/GetProduct/6307

 

  • שעון חכם 42mm כולל מד דופק מובנה Garmin Fenix 5S ב1557 שקלים עד הבית כולל הכל לעומת כ2100 שקלים בארץ (לפי זאפ) – הכי זול שהיה אי פעם באמזון

https://www.foxer.co.il/GetProduct/6076

 

  • מכשיר לניקוי השיניים Waterpik WP-563 בכ269 שקלים עד הבית כולל הכל לעומת כ500 שקלים בזאפ (ייבוא אישי) – הכי זול שהיה אי פעם באמזון

https://www.foxer.co.il/GetProduct/6421

 

  • מכשיר ניקוי BISSELL CrossWave 3-in-1 – ב1099 שקלים עד הבית כולל הכל (מוצר אשר היה נעול למשלוח לארץ מאנגליה, וניתן היה להזמין רק מאיטליה במחיר גבוה יותר. אנחנו היינו הראשונים לגלות שהוא נפתח לראשונה למשלוח ישיר לארץ מאנגליה במחיר זול במאות שקלים מאשר איטליה)

https://www.foxer.co.il/GetProduct/6376

 

  • ראוטר NIGHTHAWK AX4 RAX40 AX3000 – ב665 שקלים עד הבית כולל הכל – הכי זול שהיה אי פעם באמזון

https://www.foxer.co.il/GetProduct/6454

 

  • מנשא לתינוק ERGObaby Baby Adapt – בכ360 שקלים עד הבית כולל הכל לעומת כ725 שקלים בארץ – הכי זול שהיה אי פעם באמזון

https://www.foxer.co.il/GetProduct/5976