כותרות אחרונות
Search

חברת "קליל" מביאה לעולם חלונות מסדרת ה"באוהאוס" של "קליל".

חברת "קליל"מביאה לעולם  חלונות מסדרת הבאוהאוס של "קליל".

חברת "קליל" שהינה החברה המובילה בישראל בתעשיית האלומיניום והחלונות המעוצבים בישראל מביאה בשורה לעולם  החלונות: סדרת הבאוהאוס של "קליל".

 

חב' "קליל" שהינה החברה המובילה בישראל בתעשיית האלומיניום והחלונות המעוצבים בישראל   מביאה בשורה לעולם  החלונות – סדרת "הבאוהאוס של קליל".

 

 סדרת "הבאוהאוס של קליל" מאופיינת בעיצוב מינימליסטי, חלונות עם קוים צרים, צורות גיאומטריות וסימטריה בסגנון חלוקות התואם את  הסגנון הבינלאומי.

 

צילום: אלי גרוס קרן אור

 

בתהליך פיתוח סדרת מוצרי הבאוהאוס השקיעה חב' "קליל" כ-2 מיליון ש"ח

 

לחלונות "הבאוהאוס של קליל" מפתחים גדולים, המאפשרים ישום של סוגי זיגוג חכם, מבודד, אנרגטי ואקוסטי כאשר כל חזיתות החלון מבפנים ומבחוץ עוצבו בהתאם.

 

אריה (ריצ'י) ריכטמן, מנכ"ל חב' "קליל" מציין, שהחב' השקיעה ידע ומשאבים רבים בפיתוח סדרת "הבאוהאוס של קליל" במטרה לפתח מוצרים פונקציונאליים, איכותיים ומעוצבים.

 

צילום: אלי גרוס קרן אור

 

במסגרת תהליך הפיתוח של מערכת החלונות " קליל באוהאוס" סקרה החברה את המגמות בשוק על מנת לתת להם מענה מתקדם:

תהליך הפיתוח של הסדרה כלל סקירה דקדקנית של המגמות בשוק על מנת לתת להן מענה מתקדם. כך יצר החיפוש אחר מראה מינימליסטי, חלון עם קווים צרים וסימטריה בסגנון חלוקות חדש ומחודש התואם את סגנון הבאוהאוס (הבינלאומי). במקביל, ועם גידול הביקוש למפתחים גדולים, נותנת המערכת מענה לחלונות גדולים משמעותית מהקיים בקו הבלגי של החברה. יתרון נוסף, הקשור לביקוש למערכות ידידותיות לסביבה ויעילות אנרגטית, קידם פיתוח מערכת אטומה יותר, המאפשרת יישום של סוגי זיגוג חכם, מבודד אנרגטית ואקוסטית, אותו מקדמים בחברה גם במסגרת פעילות קלילGLASS.

 

זהו סגנון בנייה שמקורו בגרמניה ששינה בשעתו את חוקי המשחק הנדל"ני והפך שם נרדף לסגנון בנייה אנין ומוקפד.

 

סגנון הבאוהאוס הגיע לתל אביב בשנות ה-30 של המאה הקודמת עם עלייתם לישראל של אדריכלים שהושפעו מסגנון הבנייה הבינלאומי.