כותרות אחרונות
Search

חברת "מאסטרקארד" הכריזה על השקת מאיץ פינטק עולמי !

 

חברת "מאסטרקארד" הכריזה על השקת מאיץ פינטק עולמי !

התוכנית תפשט את חוויות השימוש עבור חברות פינטק ברחבי העולם;

הנעת חדשנות דיגיטלית,

הכלה פיננסית ועוד…

 

 

מאסטרקארד השיקה היום את ;Mastercard Accelerate יוזמה עולמית חדשה המפשטת את הדרך בה היא עובדת עם חברות מעולם הפינטק. במסגרת התוכנית, מאסטרקארד תאפשר גישה קלה ונוחה יותר למשאבים, נכסים, ידע ומומחים של החברה בכדי להוביל את הסטארטפ-אפים לצמיחה מהירה, סיוע בהתרחבות גלובלית ועוד…

 

Mastercard Accelerate תשלב את הטכנולוגיות הקיימות של החברה בכדי למנף את תחום הפינטק ולהגיע לשווקים חדשים, תוך התבססות על שירותי אבטחת סייבר, הכלה פיננסית, פיתוח מוצרים ממוקד ועוד…

 

המאיץ מורכב ממגוון תוכניות עטורות פרסים שעזרו למשתתפים בכל רחבי העולם לגשת ולהפיק תועלת מהמערכת האקולוגית של מאסטרקארד.

 

Mastercard Fintech Express – מספק גישה נוחה למערכת כללים מותאמת אישית, משאבים רלוונטיים ושירותים דיגיטליים ראשונים שנועדו לתת מענה לצרכים הייחודיים של עולם הפינטק ולאפשר השקת תוכניות וצמיחה עולמית מהירה.

 

 Mastercard Engage– חיבור פתרונות פינטק לאלפי שותפים טכנולוגיים של מאסטרקארד.

 

Mastercard Start Path – מאיץגלובלי חצי שנתי שנועד לתמוך בחברות סטרטאפ, היוצר הזדמנויות צמיחה והבטחת השקעות אסטרטגיות. למעלה מ-200 חברות השתתפו בתוכנית Start Path מאז הקמתה בשנת 2014 וגייסו ביחד 1.5 מיליארד דולר. בין החברות ניתן למנות את ה- PayKey, VATBox ו-SuperSmart הישראליות.

 

Mastercard Developers – מספק ממשקי API לכל מטרה ומאפשר למהנדסים גישה לשירותי התשלום של מאסטרקארד, אבטחה וניתוח באמצעות תיעוד פשוט וידידותי למשתמש, SDKs וקוד לדוגמה עבור שפות התכנות המובילות.

 

"Mastercard Accelerate הינו פתח יחיד לאינספור הדרכים בהן מאסטרקארד יכולה לסייע לתחום הפינטק לצמוח בכל רחבי העולם", ציין מייקל מיאבאך, מנהל מוצר וחדשנות במאסטרקארד. "עולם הפינטק תורם לשינוי דיגיטלי מהיר שהופך את החיים לנוחים, פשוטים ומתגמלים יותר. אנחנו השותף לבחירה עבור מותגי הפינטק המובילים בעולם, ועם המאיץ החדש אנו מזמינים את הדור הבא של היזמים הגלובליים להצטרף אלינו. עבור השותפים והלקוחות המוסדיים הפיננסיים שלנו, Mastercard Accelerate מספק גישה לדור הבא של החדשנות, עם פורטפוליו של שותפי סטארט-אפ ופינטקים המוכנים ליצור יחד ולשתף פעולה בחוויות חדשות", הוסיף מיאבאך.

 

 

על מאסטרקארד
מאסטרקארד הינה חברת טכנולוגיה הפועלת בענף התשלומים העולמי. החברה מפעילה את רשת התשלומים המהירה בעולם המחברת בין צרכנים, סוחרים, מוסדות פיננסיים, ממשלות ועסקים ביותר מ-210 מדינות ואזורים. המוצרים והפתרונות של מאסטרקארד מייעלים ומפשטים את הפעילויות המסחריות היומיומיות תוך שמירה על רמות האבטחה הגבוהות ביותר.

 

www.mastercard.com