כותרות אחרונות
Search

מותג הבישום המוביל בעולם ובישראל DONNA KARAN מכריז על שיתוף פעולה ייחודי עם דנה זרמון

מותג הבשמים המוביל  בעולם ובישראל דונה קארן, חתם על הסכם לשיתוף פעולה עם ה"איט גירל" הישראלית דנה זרמון.

זרמון, סטודנטית לפסיכולוגיה וסטייליסטית, המתחזקת בלוג אופנה מצליח, פרצה לתודעה הישראלית כאחת המשתתפות בסדרת הדוקו ריאליטי "איט גירלס" ששודרה בערוץ הבידור של הוט ומצטלמת בימים אלו לעונה שנייה.

זרמון, סטודנטית שנה שלישית לתואר ראשון בפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי בהרצליה, היא גם בלוגרית אופנה וסטייליסטית מצליחה, והיא נבחרה להוביל את קמפיין יחסי הציבור ברשתות החברתיות של הבושם Be Delicious, המוכר כבושם "התפוח" של המעצבת האמריקאית DONNA KARAN.

לזרמון למעלה מ- 65 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם , מעל 50 אלף כניסות בחודש לבלוג הפרטי שלה ו כ – 3,700 צפיות לפוסט בסנאפצ'ט.

במסגרת שתוף הפעולה תשמש זרמון כ"איט גירל" של בשמי "בי דלישס" בישראל ותנסה להעביר לעוקבים שלה את הניחוח דרך תמונות אותן תעלה למדיה החברתית.

zarmon 1

את הפריצה הגדולה שלה חייבת זרמון לעונה הראשונה של תכנית הדוקו ריאליטי "איט גירל", ששודרה לפני כחצי שנה בערוץ הבידור של הוט. התכנית עקבה אחר 4 צעירות שחיות את החיים, נהנות מכל רגע וצוברות חוויות חד פעמיות. התכנית זכתה להצלחה רבה ובימים אלו מצטלמת כבר עונה שנייה.

לדברי שרון דובר, מנהלת השיווק של בשמי דונה קארן בקבוצת החברות אסתי לאודר ישראל, "דנה זרמון נבחרה לתפקיד מבין עשרות מועמדות, כיוון שהיא הוכיחה שהיא איננה רק פנים יפות. דנה היא בחורה שאפתנית ואמביציוזית בעלת חוש אופנה מפותח, ששמה לה למטרה להצליח בזכות עצמה. ערכים אלו מתחברים היטב עם בשמי "בי דלישס" של דונה קארן ועם המעצבת בכלל".

"בי דלישס" הוא הניחוח הראשון שזיקק את הניחוח הטהור של התפוח המפתה – והתוצאה היא ניחוח עסיסי ומסחרר שאי אפשר לעמוד בפניו כאשר הוא מבקש מנשים בכל העולם לנגוס נגיסה מהחיים. הניחוח מספק את חווית הבישום העשירה והממושכת ביותר.

החיבור בין דנה זרמון לניחוח האהוב הוא כמעט מתבקש – אהבתה של דנה לאופנה, סטיילינג וצילום תמונות בעיר תל אביב – מקביל למסר של הניחוח  BE DELICIOUS  והעיר ניו יורק שהיוותה לו השראה.