כותרות אחרונות
Search

מוקד השירות הטלפוני החדש של Dell ישראל עולה לישראל

חברתDell  ישראל מכריזה היום על מהלך נרחב לשיפור השירות ללקוחותיה, במסגרתו חתמה על שיתוף פעולה עם חברת CGS, שתנהל את מוקד שירות הלקוחות הטלפוני שלDell  בישראל.

חברת הטכנולוגיה הבינלאומית CGS ,, נחשבת לאחת הספקיות הגלובליות המובילות בעולם של יישומים עסקיים, למידה ארגונית ושירותי מיקור חוץ. בנובמבר 2015, השיקה החברה שלוחה ראשונה של החברה בישראל בעיר נתניה, בה מועסקים כיום כ- 45 עובדים.

מבחינתה של Dell, העברת מוקד שירות הלקוחות הטלפוני לישראל, שנוהל עד כה באמצעות חברת מיקור חוץ ביוון, היא מהלך שיבטיח את שיפור השירות ללקוחותיה. המענה הטלפוני יינתן בידי צוות נציגי תמיכה טכנית שהוכשרו במיוחד לטיפול טלפוני במכשירי החברה, והם יעבדו בשיתוף פעולה מלא עם כל הגורמים הרלוונטיים לטובת שיפור חווית השרות בישראל.

שלומי קוארטלר, מנכ"ל Dell ישראל: " אנו ב- Dell ישראל עושים כמיטב יכולתנו בכדי להבטיח את שביעות רצונם של לקוחותינו. הבחירה בחברת CGS מאפשרת לנו להעצים את חוויית השירות האיכותי והמקצועי ולספק מענה לכל צורך מיידי. אנו מאחלים שיתוף פעולה מוצלח ופורה".

לדברי עמית אפרת, מנכ"ל CGS ישראל: "שיתוף הפעולה הפורה של CGS ו-Dell לאורך השנים עושה צעד נוסף עם העתקת מוקד התמיכה לישראל. נמשיך להשקיע מאמצים רבים לשיפור מתמיד ולמתן חוויית שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות Dell בארץ"

שעות פעילות המוקד: ימים א-ה' בשעות 8:30-17:00

בחיוג למספר: 1-809-444-688

אודות חברת הטכנולוגיה הבינלאומיתCGS 

למעלה משלושים שנה CGS מאפשרת לארגונים גלובליים, חברות אזוריות וסוכנויות ממשלתיות להגיע לביצועים פורצי דרך באמצעות יישומים עסקיים, למידה ארגונית ושירותי מיקור חוץ. CGS מתמקדת לחלוטין ביצירת פתרונות מקיפים, שעונים על הצרכים הרב ממדיים המורכבים של הלקוחות ותומכים בפעילויות העסקיות היסודיות ביותר של הלקוחות. עם 3,500 לקוחות ביותר מארבעים מדינות, המטה של CGS נמצא בניו יורק ויש לה משרדים בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון, אירופה ואסיה

אודות Dell

Dell ישראל הוקמה בשנת 1998 עם מחזור מכירות של מיליוני דולרים בודדים, שנסק ברמה של מאות אחוזים. החברה ממשיכה להפגין קצב גידול קבוע תוך רכישת לקוחות ארגוניים מובילים בכל מגזרי העסקים. Dell ישראל מפיצה מגוון מוצרים ופתרונות מקצה לקצה, לשוק הפרטי והארגוני בעזרת שותפיה העסקיים מהמובילים בישראל. בשנת 2010 רכשה Dell את חברת Exanet, שהפכה למרכז הפיתוח של Dell בישראל. בשנת 2012 רכשה Dell את חברת Quest העולמית ומחזיקה מרכז פיתוח באור יהודה. יחד עם קבוצת הפיתוח מונה כיום Dell ישראל כ-200 עובדים.

תאגיד Dell מקשיב ללקוחותיו ומציע להם טכנולוגיות ושירותים מתקדמים המעניקים להם את הכוח לעשות יותר. למידע נוסף, אנא בקרו באתר Dell ישראל