כותרות אחרונות
Search

מבצע חורפי במיוחד ברשת ההלבשה התחתונה "ליה לונדון"

מבצע חורפי במיוחד ברשת ההלבשה התחתונה "ליה לונדון"

רשת "ליה לונדון" יוצאת בסייל לקראת ימי החורף הקרים

ומציעה 50% הנחה על מבחר דגמי הלבשה תחתונה!

הטמפרטורות כבר החלו לרדת ועוד רגע הגשם מתחיל לשטוף את הרחובות. זהו בדיוק הזמן לחדש את מלתחת ההלבשה התחתונה שלך לקראת הערבים הארוכים והנעימים של העונות הקרירות.

צילום: יח"צ

רשת ההלבשה התחתונה ליה לונדון מפנקת את קהל לקוחותיה בסייל לעונת החורף הקרבה, ומציעה להתחדש ולהצטייד בקולקציית הלבשה תחתונה איכותית, מפנקת ומרהיבה.

 

הרשת התכוננה היטב לקראת ימי החורף ומציעה לכן קולקציה יפהפייה הכוללת צבעים קלאסיים כמו: כחול, אדום ובצבעוניות פרחונית מקסימה במבחר רחב של דגמים ומידות המאפשרת לכל אישה להתאים לעצמה את הפריטים הטובים ביותר עבורה אשר ידגישו את נשיותה גם מתחת לבגדים.

צילום: יח"צ

הלבנים שלנו אמנם מסתתרים מתחת לבגד אך להם תפקיד חשוב מאוד כשחלק ממנו זה לגרום לנו להרגיש אישה נחשקת ומלאת ביטחון.

הרשת מתמחה בהתאמת הפריטים למבנה הגוף הייחודי של כל אישה. ההתאמה המושלמת מושגת תודות למנעד הרחב של המידות והגזרות. ב'ליה לונדון' הטווח כולל 64 מידות שונות. ניתן למצוא חזיות מהיקף של 65 ועד קאפ JJ. תוך התחשבות בגזרת הגוף ואורכו, רוחב הכתפיים וצורת החזה ומבנהו.

צילום: יח"צ

צוות המוכרות בחנות מוכשר להתאים את החזייה הנכונה בהתאמה אישית, מקצועית ובמידה המדויקת. תוך שאילת שאלות נכונות המסייעות בבחירת הדגם והמידה ובכך יכולה כל אישה בכל מידה ליהנות מחזיות המעניקות תמיכה ונוחות מושלמת.

*החל מ- 17.12 עד גמר המלאי. על הפריטים המשתתפים במבצע. ללא כפל מבצעים. התמונה להמחשה בלבד. מלאי משתנה בין הסניפים. פריטי סייל אינם צוברים נקודות מועדון. ט.ל.ח.

רשימת סניפים:

קניון קריוןקריתביאליקקניון גרנדחיפהקניון עיר ימיםנתניהקניון רנניםרעננהקניון איילוןרמת גןקניון עזריאליתל אביבדיזינגוף סנטרתל אביבקניון קרית אונוהקניון הגדולפתח תקווהקניון הזהבראשל"צ קניון מלחה ירושליםבילו סנטרקניון הנגבבאר שבעמלכת שבא אילת וקניון האופנה TLV גינדי ת"א!

 

צילום: יח"צ

שירות לקוחות 03-6480653

פייסבוקליה לונדון – leia London

אינסטגרם:leialondonil

www.leialondon.co.il