כותרות אחרונות
Search

חדשנות ב 'silise' – מדידה בקליק – בית האופנה היוקרתי silise גאה להציע לך שירות חדש וחדשני

חדשנות ב 'silise' – מדידה בקליק

כמה פעמים הבטת בקטלוג ביגוד וחלמת שבקליק אחד קטן של האצבעות, הבגד יופיע לך בארון?

כולנו נשים עסוקות והתשוקה לבגד חדש ומחמיא לא תמיד משתלבת עם היכולת להגיע לחנות, להביט בקולקציה, לבחור את המידה הנכונה ולמדוד. גם כשכבר הבטת בקטלוג ובחרת בגד שאת אוהבת, לא תמיד יש אותו בסניף הקרוב אלייך או במידה הנכונה. אם גם את חושקת בשדרוג המלתחה במינימום מאמץ ואנרגיה, יש לנו פתרון נהדר וראשון מסוגו בארץ!

צילום:  עדי אורני

בית האופנה היוקרתי silise גאה להציע לך שירות חדש וחדשני – מדידה בקליק. את מוזמנת להתכרבל מתחת לפוך ולגלוש באתר שלנו, שם תוכלי לסמן אילו בגדים תרצי למדוד בסניף שהכי נוח לך להגיע אליו. ברגע שהבגד יגיע לסניף נזמין אותך באמצעות הודעה להגיע ולמדוד ביומיים הקרובים, כך שיש לך מספיק זמן לארגן את הלו"ז ולקפוץ אלינו לסשן מדידות לבגדים שכבר החלטת שמדברים אלייך.

 

את השירות הזה פיתחנו כחלק מחזון כולל של נועזות ויצירתיות, תוך הבנה מלאה של הצרכים של נשים מודרניות כמוך, החיות חיים תוססים ובעלי קצב מהיר.

צילום:  עדי אורני

את החזון הזה אנו מבטאים גם בבגדים שאנו מייבאים מכל רחבי אירופה וממיטב המעצבים. קולקציית החורף העשירה שלנו כוללת מבחר פריטים מבדים איכותיים ובמגוון גזרות, בהתאם לטרנדים האחרונים על מסלולי הדוגמנות ורחובות אירופה מלאי הסטייל. ב silise תמצאי בגדים לימים חורפיים וערבים קרים, ג'קטים, תיקים, נעליים, צעיפים, תכשיטים ואקססוריז אופנתיים למראה אלגנטי ומהודק.

צילום:  עדי אורני

ייחודיות הקולקציה היא בהתאמה שלה לכל גיל ולכל אישה שאוהבת להיראות טוב ולהרשים את הסובבים – בעבודה, בפגישה עסקית, באירוע, בבילוי ועוד, עם בגדים עדכניים ויחודיים.

 

כאמור, עכשיו קל יותר מתמיד להתחדש בקולקציה העשירה שלנו ולהיראות נפלא בכל מקום שתהיי בו. מדידה בקליק היא הטרנד החדש ביותר בעולם האופנה הישראלי ואת מוזמנת כבר עכשיו ליהנות מהשירות ולהוסיף למלתחה שלך את הבגדים שיהפכו את החורף הזה ליוצא דופן.סי

צילום:  עדי אורני

צילום:  עדי אורני

קמפיין: עדי אורני

ביגוד: אבי ולדמן

אקססוריז: דנה קרול

ניתן להשיג:

אתר החברה: www.silise.com

פייסבוק: Silise

אינסטגרם: silise.fashion

סניפי הרשת:

כיכר המדינה- ה' באייר 18 תל- אביב. 03-7314446

רמת אביב ג'- אחימאיר 17 (מרכז שוסטר) תל אביב. 03-6426538

רעננה-אחוזה 148 רעננה. 09-7456770

רמת השרון- סוקולוב 45 רמת השרון. 03-5496411

ירושלים- האייל 16 שכונת מלחה. 02-6504141

רחובות- הרצל 217 רחובות. 08-8533035

חיפה- מוריה 53 חיפה. 04-6200660

Outlet יפו- שוק הפשפשים, רבי פנחס 4 תל אביב. 072-2223217