כותרות אחרונות
Search

"מגבונאף" ו"קרמאף" של ד"ר פישר – להקלה בגודש באף וטיפול ביובש באזור הנחיריים.

מארז קרמאף מגבונאף – צילום: יעל האן

 

הקלה גדולה לאף קטן!

"מגבונאף" ו"קרמאף" של ד"ר פישר – להקלה בגודש באף וטיפול ביובש באזור הנחיריים.

מתאימים במיוחד לעורם העדין של תינוקות וילדים.

 

מארז קרמאף מגבונאף – צילום: יעל האן

 

החורף בפתח והשלוליות, מטריות ומעילים הם חלק בלתי נפרד מהשגרה החורפית. בקרב ילדים ותינוקות, השגרה כוללת גם צינון והתקררות מתמשכת. תינוקות וילדים מתמודדים עם אף סתום ואדמומי, נזלת שלא פוסקת ועור שמתייבש בקלות בפנים ובגוף.

 

באופן טבעי, כאשר אנחנו מרבים לנגב את אזור האף בניירות טישו, הניירות מגרים את העור ופוצעים אותו כל פעם קצת יותר. החזרה על הפעולה שוב ושוב לאורך היום גורמת לפציעה עמוקה יותר המספיקה לגרות את העור, ולעיתים אף לדמם מעט.

 

מארז מגבונאף – צילום: יעל האן

 

לשם כך פיתחו מעבדות ד"ר פישר את מגבונאף – מגבונים מיוחדים לתינוקות וילדים, העשירים בלחות אופטימאלית, בריח מנטה עדין המקלים על ניקוי אף נוזל. מגבונאף מכיל שילוב ייחודי של תמציות קמומיל ואלוורה להרגעת העור, פפרמינט ואקליפטוס להקלה על אף נוזל ולרענון הנשימה ופרו- ויטמין B5 להענקת לחות ושמירה על מראה עור בריא. מגבונאף הינו היפואלרגני, מומלץ לשימוש יומיומי ואינו מכיל אלכוהול, צבע, פראבנים, SLS ו- SLES.

 

קרמאף מבית ד"ר פישר הינו קרם ייחודי להקלה ומניעת יובש וגירויים באזור האף ומהווה תכשיר משלים למגבונאף. לקרמאף מרקם עשיר המכיל פפרמינט ואקליפטוס לרענון הנשימה וכן תמצית הממליס לטיפול יעיל באדמומיות. קרמאף מסייע בריכוך וטיפול בעור סדוק מנזקי החורף, היפואלרגני ומותאם לעור עדין ורגיש במיוחד.

 

מארז קרמאף – צילום: יעל האן

 

מחירים: "מגבונאף": בודד 8.90 ₪, מארז שלישיה: 21.90 ₪. קרמאף: 25.90 ₪.

מארז חורף המכיל 2 "מגבונאף" ו"קרמאף": 29.90 ₪.

להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת וברשתות המובחרות.

 

בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר: בד"ר פישר משלבים למעלה מ-55 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.