כותרות אחרונות
Search

מדוע כדאי לבצע ניכיון צ'קים דרך חברה "מנוסה"?

צילום:freepik

 

 

מדוע כדאי לבצע ניכיון צ'קים דרך חברה "מנוסה"?

 

עסקים שונים עושים כל מה שנדרש על מנת להטיב עם הלקוחות שלהם. מהסיבה הזאת בעלי עסקים עשויים לעבוד עם צ'קים דחויים כדי להטיב עד כמה שניתן עם הלקוחות. לקוחות שאין להם כסף בחשבון יכולים לתת צ'ק דחוי למועד שבו הם ידעו שכן יהיה להם כסף. אך בעלי עסקים שצריכים את הכסף באופן מידיי עשויים להיתקל בבעיה. הפתרון האידיאלי במקרה הזה הוא ניכיון צ'קים. כלומר לקבל כסף מזומן על כל צ'ק דחוי שיש לכם, אז מדוע שווה לבצע את הפעולה הזאת דרך חברה ולא דרך בנק?

 

הליך בטוח במיוחד – ללא סיכונים מצידכם

לא מעט בעלי עסקים רוצים לבצע ניכיון צ'קים דרך הבנק רק בגלל שמבחינתם מדובר על הבחירה הכי בטוחה. אך בפועל אם תמצאו חברה אשר מתמחה בניכיון של צ'קים תוכלו לסמוך עליה בעיניים עצומות. החברה שתבחרו היא ככל הנראה חברה מנוסה שתוכלו להיות בטוחים לגביה. חברה עם מוניטין בתחום לא תרצה להרוס את השם שלה. לכן תוכלו להיות סבורים כי מדובר על הליך בבטוח בדיוק כמו ההליך בבנק עצמו.

 

מינימום של בירוקרטיה – מקסימום תועלת

אם תחליטו לבצע ניכיון צ'קים דרך הבנק, עליכם לקחת בחשבון כי הבירוקרטיה עשויה להיות מתישה. הבנקים לא ייקחו כל כך מהר צ'קים דחויים, ולכן הם ירצו לקבל ערבויות על כל צ'ק. מנגד כאשר אתם מבצעים את הפעולה דרך חברה חיצונית, לא תצטרכו לשבור את הראש. החברה לא תשגע אתכם עם בירוקרטיה מיותרת, היא תקבל את הצ'ק ובתמורה תעביר לכם את הכסף.

 

צילום:freepik

 

בנקים יכולים שלא לקבל צ'קים מסוימים

ההתנהלות מול הבנק מעמידה אתכם בעלי העסקים במקום לא נעים. הבנק הוא זה שקובע איזה צ'ק הוא מוכן לקבל ואיזה צ'ק הוא לא מוכן לקבל. לעיתים הבנק אפילו לא ינסה להסביר לכם מדוע הוא מקבל צ'קים מסוימים וחלק מהם הוא לא מקבל. עם חברה חיצונית אשר מתמחה בניכוי של צ'קים תוכלו להיות רגועים. ברוב המקרים חברה חיצונית מקבל את כל סוגי הצ'קים. כל זאת על מנת לגרום לכם לדעת שיש לכם על מי לסמוך.

 

עמלות גבוהות שינגסו לכם ברווחים

המטרה של ניכיון צ'קים היא שתוכלו להשיג כסף זמין תוך זמן קצר. אך כאשר הבנקים לוקחים עמלה גבוהה על השירות שאותו הם מבצעים, הרווחים שלכם קטנים באופן אוטומטי. לא חבל שתפסידו סכומים גבוהים על השירות הספציפי הזה? קחו בחשבון כי יש עוד לא מעט הוצאות שאותן ככל הנראה לא לקחתם בחשבון. חברה חיצונית אומנם גם תיקח עמלה על השירות הזה, אך עמלה פחותה. כך שבסופו של יום נשאר לכל בעל עסק יותר כסף בכיס. אז למה שתשלמו יותר על אותו שירות בדיוק?