כותרות אחרונות
Search

מדפסת ה-P20000 SureColor החדשה מבית "אפסון" נבחרה ל"מדפסת המקצועית הטובה ביותר לשנת 2016"

מדפסת ה-P20000 SureColor החדשה מבית אפסון נבחרה ל"מדפסת המקצועית הטובה ביותר לשנת 2016"

מדפסת ה- SureColor SC-P20000 החדשה של אפסון זכתה בתואר ״המדפסת המקצועית הטובה ביותר לשנת 2016״. התואר היוקרתי הוענק על ידי איגוד העיתונאים הדיגיטלי האירופאי  (EDP) במסגרת DRUPA – תערוכת הדפוס הגדולה בעולם שנערכה בגרמניה. פרסי EDP מוענקים מדי שנה למוצרים החדשים והחדשניים ביותר שיצאו לשוק ההדפסה הדיגיטלית.

epson 6

ה-SureColor SC-P20000 שהושקה לא מכבר היא מדפסת 64 אינץ' שמשלבת הדפסה סופר-מהירה עם איכות תמונה גבוהה והיא אידיאלית להדפסה בכמויות מסחריות של צילומים, הפקות איכותיות הגאות צבע ורפרודוקציה של יצירות אומנות. המערכת מיועדת  לבתי דפוס, מעבדות צילום גלריות ומוזיאונים. מדובר גם  בפתרון חסכוני להדפסה In-house וניתן להשתמש במדפסת כדי ליצור שילוט לנקודות מכירה, תערוכות, שלטי קידום מכירות והדפסת תמונות באיכות מדהימה.

המדפסת עושה שימוש בראש ההדפסה הייחודי של אפסון – ה-PrecisionCore MicroTFP – להפקה של תוצאות יוצאות דופן באיכותן ברזולוציה של dpi24001200X . במדפסת שלובו גם מספר טכנולוגיות חדשניות הייחודיות לאפסון, דוגמת טכנולוגיה להזנה מדויקת של מדיה הכוללת מייצב ייחודי מבוסס מצלמה לנייר המוזן להדפסה.

epson 5

״המדפסת משלבת מהירויות הדפסה מרשימות עם איכות שהלקוחות של אפסון מצפים לה והרבה תכונות חדשות ושימושיות״, אומרת קריסטין סאוס-אופוזניסקי, מנהלת עסקית בכירה באפסון אירופה. ״פרסי ה-EDP מכירים בחדשנות שגורמת לשינוי בתעשיית ההדפסה הדיגיטלית ואנו גאים בפרס הזה״.

 אודות Epson

חברת Epson היא מובילה עולמית אשר שמה לה למטרה לחבר אנשים, ארגונים ומידע באמצעות טכנולוגיות מקוריות, יעילות ומדויקות. עם מגוון רחב של מוצרים החל ממדפסות הזרקת דיו ומערכות הדפסה דיגיטליות ועד מקרני 3LCD, משקפיים חכמים ומערכות חיישנים, החברה מתמקדת בקידום פתרונות חדשניים לעלות על צפיות הלקוחות בתחום הזרקת דיו, תקשורת ויזואלית, טכנולוגיה לבישה ורובוטיקה.

קבוצת Epson, אשר מנוהלת על-ידי חברת Seiko Epson Corporation היפנית, מעסיקה למעלה מ- 67,000 עובדים ב-90 חברות מסביב לעולם וגאה בתרומתה לקהילות שבהן היא פועלת ובתרומתה המתמשכת למאמצים להפחית השפעות סביבתיות.

http://global.epson.com/

אודות Epson Europe

Europe Epson Europe B.V.‏, הממוקמת באמסטרדם, היא המטה האזורי של הקבוצה באירופה, במזרח התיכון, ברוסיה, ובאפריקה. Epson Europe מעסיקה 1,700 עובדים, ומחזור המכירות שלה בשנת 2015 הגיע ל- 1,577 מיליון יורו. www.epson.co.il

החזון הסביבתי לשנת 2050

http://eco.epson.com/‎