כותרות אחרונות
Search

מהיום: לקוחות "Max" יכולים לשלם גם ב- "Google Pay".

 

 

מהיום: לקוחות "Max" יכולים לשלם גם ב- "Google Pay". 

מנכ"ל Max, רון פאינרו: "המעבר לתשלום בנייד הולך וצובר תאוצה ומציג גידול חודשי של כ-10%. אני בטוח ש-Google Pay אף תגדיל עוד יותר את השימוש בנייד כאמצעי תשלום מרכזי ותעודד את הציבור לבחור בכרטיס אשראי אחד מרכזי אשר מעניק ערך בחזרה באופן קבוע".

 

לרגל השקתGoogle Pay , לקוחות Max שישלמו בנייד ייהנו ממגוון הטבות אטרקטיביות במותגים מובילים, כגון: MAC, צומת ספרים, קרביץ, ארקפה ועוד…

 

החל מהיום (ג'), לקוחות בעלי כרטיס אשראי של Max יוכלו לשלם בנייד גם באמצעות Google pay של חברת Google. עד כה, לקוחות Max משלמים בנייד במכשירי אנדרואיד באמצעות אפליקציית Max, כעת מי שייבחר, יוכל להוסיף את כרטיסו גם לאפליקצייתGoogle Pay . התשלום מתבצע בתהליך מהיר ומאובטח – פשוט להצמיד את הטלפון הנייד למסוף ולבצע את העסקה ללא מגע ומבלי להוציא את הארנק.

 

מנכ"ל Max, רון פאינרו: "המעבר לתשלום בנייד הולך וצובר תאוצה, ומציג גידול חודשי של כ- 10%בממוצע, מרבית המשתמשים, כמעט 60%, הם צעירים עד גיל 40. כ-20% בגילאי 41-50 והיתר מעל גיל 51. אני בטוח שGoogle Pay אף תגדיל עוד יותר את השימוש בנייד כאמצעי תשלום מרכזי, ותרחיב את השימוש בו לקהלים רחבים יותר".

 

עוד אמר פאינרו: "המעבר לתשלום בנייד מעודד את הציבור לבחור בכרטיס אשראי אחד מרכזי אשר מעניק ערך בחזרה באופן קבוע. אנו פועלים ביתר שאת בכדי להבטיח שהערך המוסף הגבוה ביותר לצרכן יתקבל משימוש בכרטיסים שלנו, בכדי שיבחרו בנו כברירת המחדל".

 

לרגל השקת Google pay, לקוחות Max ייהנו מהטבות ייעודיות לתשלום בנייד, הכוללות בין היתר: הטבת הצטרפות של 30 שקל מתנה בארקפה, 25 שקל למימוש בצומת ספרים בקנייה מעל 100 שקל, 100 שקל מתנה לשימוש באופטיקנה (בקנית משקפי ראיה מעל 299 שקל או משקפי שמש מעל 499 שקל), 30 שקל מתנה בקרביץ בקנייה מעל 150 שקל, 1+1 ברכישת משקה ברשת B-FRESH, לרוכשים ב-MAC יינתן שיעור איפור מתנה בשווי 150 שקל ועוד. כל אלה יינתנו בנוסף לתוכנית הפינוקים הייחודית המוענקת לכל לקוחות החברה וכמובן הצעות הערך השונות של כרטיסי האשראי של Max, כמו צבירת החזר כספי בכל רכישה ב-maxBack ו-SKYMAX.

 

התשלום באמצעות הנייד נעשה על ידי זיהוי באמצעות טביעת אצבע או קוד, ובכך שומר על הגנה מרבית מפני הונאות ומייתר את הצורך בהקלדת הקוד הסודי בעסקאות מעל 300 ₪. ניתן להשתמש בו בכל בית עסק שעבר לתשתית תשלומים חכמה (EMV), המאפשרת תשלומים ללא מגע. מרבית בתי העסק בישראל, קמעונאים, מסעדות, מכולות וכו' כבר עברו לתשתית תשלומים חכמה. בהתאם להוראת בנק ישראל, בחודשים הקרובים כל בתי העסק בישראל מחויבים להשלים את המעבר.