כותרות אחרונות
Search

"ברא צמחים" מתרחבת – פותחת שני סניפים נוספים, במודיעין ובגבעתיים.

"ברא צמחים" סניפים חדשים – צילום: ברא צמחים

 

 

"ברא צמחים" מתרחבת – פותחת שני סניפים נוספים, במודיעין ובגבעתיים.

חברת "ברא צמחים" מתרחבת ומשיקה שני סניפים נוספים – במודיעין ובגבעתיים, שיצטרפו לששת סניפי החברה הפרוסים כיום ברחבי הארץ, וממוקמים ביקנעם, תל אביב, כפר סבא, גדרה, נהריה וסכנין.

הסניפים החדשים מצטרפים לששת סניפי החברה הפרוסים כבר כיום ברחבי הארץ.   

 

 

כל סניפי הרשת מציעים חוויה בריאותית המתחילה עם ייעוץ אישי ומותאם של אנשי מקצוע, ללא עלות נוספת, המחזיקים בידע נרחב בתחומי נטורופתיה, רפואה סינית, צמחי מרפא ועוד, וכן ממגוון מוצרי החברה המציעים מענה טבעי למצבים בריאותיים רבים ומגוונים, ביניהם תוספי תזונה צמחיים, וויטמינים ומינרלים, מזונות על ומוצרי טיפוח וקוסמטיקה טבעיים. עוד מציעים בסניפי הרשת, את האפשרות לרקוח תמציות צמחים אישיות, על בסיס צרכי הלקוח והעדפותיו, מתוך מגוון גדול במיוחד של תמציות צמחי מרפא. בסניפי הרשת גם עומדות לרשות הלקוחות קליניקות טיפוליות, הכוללות טיפולים משלימים, בתיאום מראש. השילוב העוצמתי בין הידע המקצועי וחומרי הגלם האיכותיים של ברא צמחים, מייצר חווית רכישה מעמיקה וייחודית.   

 

שרון קוצר, מייסד "ברא צמחים" והרבליסט קליני ומנהל מחקר ופיתוח בחברה: "אנו גאים ומתרגשים לצרף שני סניפים נוספים שישרתו את קהל הלקוחות הנאמן, והחדש, שלנו, באזורי גבעתיים ומודיעין. מגפת הקורונה הגבירה אף יותר את המודעות לשימוש בצמחי מרפא כמסייעים לחיזוק הגוף במצבים בריאותיים שונים בחיים, ואנו שמחים להנגיש את מגוון המוצרים שלנו, גם ללקוחות באזורים אלו".

 

 

"ברא צמחים" סניפים חדשים – צילום: ברא צמחים

 

אודות ברא צמחים

ברא צמחים, שהוקמה ב- 1992 על ידי שרון קוצר, מומחה לצמחי מרפא ורפואת צמחים, היא היצרנית הגדולה בישראל בתחום מוצרי בריאות טבעיים. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת תוספי תזונה צמחיים, ומשלבת בין ידע קליני, חומרי גלם איכותיים וטכנולוגיות ייצור מתקדמות, עבור שורה ארוכה של מוצרים. מפעל הייצור ומרכז המבקרים, הממוקמים ביקנעם, כוללים מחלקה מקצועית לקהילת המטפלים, מחלקת ייעוץ ושירות לקוחות המעניקה לתמיכה יום יומית לאנשי מקצוע ולקהל הרחב, וכן מחלקת מחקר ופיתוח מתקדמת.  

 

"ברא צמחים" סניפים חדשים – צילום: ברא צמחים 

 

סניפי ברא ברחבי הארץ:

שם הסניף

כתובת

טלפון

קניון עזריאלי גבעתיים (חדש)

דרך יצחק רבין 53, קומה ראשונה, גבעתיים

03-7293907

קניון עזריאלי מודיעין (חדש)  

לב העיר 2, קומה ראשונה, מודיעין

08-6725303

מרכז ברא צמחים, יוקנעם

העתיד 1, פארק התעשייה, יוקנעם

04-9844606

מרכז ברא צמחים, דיזינגוף סנטר

דיזינגוף 132, תל אביב

03-5240648

מרכז ברא צמחים גדרה

בן גוריון 105, מרכז המושבה גדרה

08-6555277

מרכז ברא צמחים, קניון כפר סבא הירוקה, כפר סבא  

 רפפורט 3, כפר סבא

09-8946943

מרכז ברא צמחים סכנין

הגליל 142, סכנין

04-8800221

מרכז ברא צמחים נהריה

שד' בן צבי 1, נהריה

04-6530030