כותרות אחרונות
Search

מהמם !!לצלילי מוזיקה עדכנית ותאורת פירוטכניקה מתקדמת נראו דוגמניות מהלכות על המסלול בתוך אולם התצוגה של מטבחי זיו

מוזיקה עדכנית, תאורת פירוטכניקה מתקדמת, דוגמניות, מנות הלקוחות מעולם הבישול המולקולרי ותצוגה מרהיבה של מטבחים . כל אלו קיבלו את פניהם של המוני אדריכלים, מעצבים ואורחים שבאו לחגוג יחד עם מטבחי זיו את פתיחת שבוע העיצוב בישראל

רשת מטבחי זיו פתחה את שבוע העיצוב הישראלי באירוע ראשון מסוגו בישראל שציין את הקשר העמוק שבין עיצוב אופנה לעיצוב מטבחים עם תצוגת אופנה והשקת קולקציה בלעדית של מעצב האופנה הישראלי גדעון אוברזון.

ziv 4

הקולקציה הבלעדית של גדעון אוברזון עוצבה בהשראת הקונספט "מטבחים שהם תפיסת חיים" שמציג את העובדה שכל אדם הוא עולם ומלואו ובעל תכונות, טעמים וסגנון ייחודי לו. מי שאתה, מה שאתה, מה שאתה אוהב ללבוש, לאכול וסגנון החיים שלך ישקף את המטבח שיעוצב עבורך.

על המסלול שנבנה במרכזו של אולם התצוגה המפואר של מטבחי זיו ברחוב הלח"י בני ברק, צעדו דוגמניות כשהן מציגות דגמים מרהיבים ובלעדיים בלבן, שחור, אדום  וירוק שייצגו את ארבעת עולמות התוכן המייצגים סגנונות שונים של מטבחים.

ziv 3

האורחים בהם  אדריכלים מובילים, מעצבי פנים, אנשי עסקים  ואנשי תקשורת רבים מעולם העיצוב נהנו גם מתצוגות בלתי פורמליות של דוגמניות שהסתובבו כל הערב ביניהם וגם מעדנים המושתתים על מנות הלקוחות מעולם הבישול המולקולרי, כל זאת בניצוחו של שף מרק טוב – קורוטקין שרקח לטובת הערב משקאות מעלי עשן  וקינוחים מפתיעים במרקמים ובטעמים.

בין המתענגים: אבי זיו מנכ"ל מטבחי, גדעון אוברזון, אדריכל רון גרינברג, אדריכלית יעל מוריה, איריס מושלי מנכ"ל קבוצת "בית ונוי",  סמדר גנזי שגם הפיקה את התצוגה ועוד רבים אחרים…..