כותרות אחרונות
Search

מהפכה בתחום ניקיון רצפות ופרקטים – i-mop לנקות בכיף!

מהפכה בתחום ניקיון רצפות:

מאת: אבי בר

i-mop  לנקות בכיף! הכירו את מכונת שטיפת הרצפות והפרקטים החדשה שמנקה, מקרצפת, שוטפת, שואבת ומייבשת בעת ובעונה אחת, את כל סוגי הרצפות והפרקטים. המכונה החדשה והחדשנית, מייתרת כמעט לחלוטין, כל מכונת ניקיון אחרת הנמצאת אצלכם בבית וחוסכת לכם 90% מהזמן ו חוסכת לכם כ- 90% מים וחומרי ניקוי. בטח לא שמעתם על מכונה כזאת,! זה נכון, כי עד היום לא הייתה כזאת…!

imop 3

ה- i-mop היא מכונת שטיפה לניקוי ביתי, מוסדי או תעשייתי, הנחשבת כיום  למכונת הניקוי היעילה והמתקדמת ביותר בעולם. המכונה המהפכנית החדשה והחדשנית רשומה כפטנט עולמי, ואין לה מקבילה בשוק מבחינת יכולות וביצועים ומבחינת עיצוב, גודל וקונספט העומד מאחוריה.

imop 4

עד היום בשוק הניקיון לבניינים או מוסדות השתמשו ומשתמשים עדיין לשטיפת רצפות בעיקר במוסדות ובאולמות גדולים, במכונות שטיפה גדולות, כבדות ומסורבלת. בנוסף מכונות אלו יקרהות מאוד לתחזוקה ולתפעול. מרבית המכונות התעשייתיות לשטיפה שוקלות כ-120 ק"ג, לעומת ה I-mop  השוקלת רק 21 ק"ג!. מדובר במכונה לשטיפת רצפןת ופרקטים עם יכולות ניקוי מרשימות ביותר, כל זאת בזכות הפעלה נוחה וידידותית, מנועים חזקים ואיכותיים וטכנולוגיה חדשנית המאפשרת לכם לנקות דירות  ובתים וגם אולמות, מלונות, שטחים ציבוריים בבניינים וקניונים, במהירות וביעילות. בשל גודלה הקומפקטי, שטח האחסון המצומצם הנדרש ומשקלה הנמוך, רבע מקהל הרוכשים הם אנשים פרטיים שרכשו את המכונה לשטיפת הרצפה ביתם.

imop 2

i-mop – המכונה לשטיפת רצפות וניקיון, המאופיינת  בחוויית ניקוי כיפית וידידותית, נמצאת ברמת איכות וסטנדרטים מקצועיים גבוהים ביותר, ולכן היא עתידה כך מקווים בחברה, להחליף את כל שיטות הניקוי הידניות והאחרות, כולל מכונות הניקיון התעשייתיות, הכבדות והמסורבלות הקיימות ברוב המוסדות בישראל ובסקטור הפרטי ובכך לשנות את תחום הניקיון ושטיפת הרצפות בישראל.

 לאתר החברה:  www.imop.co.il

:Facebook https://www.facebook.com/IMOP.CO.IL/?fref=ts

סרטון הדגמה:

https://www.youtube.com/watch?v=-qKJ38yriXQ&list=PLkiMuCStjuENBdOFZchTjM0EoRxNPpkc0