כותרות אחרונות
Search

שומרים על בית נקי עם שואב האבק האנגלי Henry

שומרים על בית נקי עם שואב האבק האולטימטיבי Henry

Henry הוא שואב אבק מומלץ, איכותי, אמין, חזק ושקט העולה על מתחריו בכל המדדים – ידידותיות ונוחות למשתמש, עוצמת ניקוי, אמינות, עמידות, היגיינה, וחסכון בחשמל וזמן. למרות יתרונותיו כשואב אבק תעשייתי, נמכר המוצר במחיר זהה לשואב אבק רגיל. בנוסף, ניתן לשדרג את שואב האבק Henry באביזר טורבו מבריש וחובט המחקה באופן יעיל את פעולתם של מערכות הניקוי המתקדמות ביותר, ועולה כשישית מהן בלבד.

Henry  המיוצר באנגליה, הינו שואב האבק הנמכר ביותר באירופה, ולאחרונה, עשה עליה גם לישראל.  המכירה בישראל תהיה באופן משמעותי גם לסקטור הפרטי, כל זאת לאחר שהוכיח את איכותו במשך עשרות שנים בשוק המוסדי בתור שואב אבק מקצועי.

Henry נחשב לשואב אבק איכותי ביותר ובכל 10 שניות נמכר Henry כזה ברחבי העולם. שואב האבק  Henry  שומר על סביבת ניקיון היגיינית ביותר, השואב מכיל שקיות בד ענקיות ברמת סינון גבוהה ביותר מסוג Hepaflo. במרבית השואבים המתחרים לא קיימות שקיות סינון כלל, והם פועלים עם מיכל מרכזי הצובר בתוכו את כל הלכלוך ומסנן קטן בפליטה, שאינו מספק רמת סינון גבוהה דבר המאפשר לחלקו להתנדף באוויר במהלך השאיבה, חזרה אל החדר.

כדי להמחיש את יעילותו יוצאת הדופן של Henry, בוצעו בדיקות איכות בתנאים מחמירים, בהם הוכח ש Henry מסוגל לנקות ביעילות אבקות דקות במיוחד, ממדפסות רגילות ותלת מימד, מבלי להיסתם, וזאת בשל רמת הסינון הגבוהה ושטח הסינון הגדול.

hnri 1

 

סרטון הדגמה:

https://www.youtube.com/watch?v=-qKJ38yriXQ&list=PLkiMuCStjuENBdOFZchTjM0EoRxNPpkc0

:Facebook

https://www.facebook.com/Henry-303627806592/?fref=ts