כותרות אחרונות
Search

מועדון "חבר" יתרום לעמותת אתגרים את "הקילומטרים" שירוצו המשתתפים במרוץ השנתי!

מעורבות חברתית לצד שמירה על כושר והתמודדות עם האתגר הפיזי:

רצים ותורמים: מועדון "חבר" יתרום לעמותת אתגרים את "הקילומטרים" שירוצו המשתתפים במרוץ השנתי!

  • מירוץ מועדון חבר יוצא לדרך בפעם הרביעית עם שני חידושים בולטים. הראשון – תרומה לקהילה בשיתוף עם עמותת "אתגרים" והשני פתיחת המרוץ לציבור הרחב.

  • לראשונה יקבע היקף התרומה לעמותת "אתגרים" על בסיס הקילומטרים שיצברו בסוף המרוץ, כשבמקביל, במטרה להגדיל את מספר המשתתפים, כל עמית יוכל לרכוש עד 4 כרטיסים לו ולחבריו

  • משתתפי המרוץ יוכלו להירשם למקצים מגוונים, כל אחד לפי יכולתו – 5 ק"מ (מגיל 13), 10 ק"מ (מגיל 14), 15 ק"מ (מגיל 16) ומיני מרוץ של 800 מ' המיועד לילדים ומשפחות

  • המרוץ יתקיים ביום שישי 06.11.2015 בתל-אביב.

  • ההרשמה למרוץ תתקיים עד יום ראשון 1.11.15 בחצות באתר "חבר": https://www.hvr.co.il

 

chever 1

צלם – Hanstudio

כמה פעמים אמרתם לעצמכם "אילו רק הייתי מקבל שקל על כל קילומטר שאני רץ…" אז זהו, עכשיו זה אפשרי. הגיע הזמן להפסיק לדבר ולהתחיל לרוץ !! מועדון "חבר" פתח את ההרשמה למרוץ השנתי של "חבר" עם הצעה ייחודית למשתתפים – ריצה לצד מעורבות חברתית. המרוץ שיתקיים בחודש נובמבר הקרוב, זו הפעם הרביעית ברציפות, יחשוף שני חידושים משמעותיים: לראשונה ייפתח המרוץ גם לקהל הרחב, כשהשתתפות באירוע מיועדת בנוסף לעמיתי "חבר" גם לחבריהם (עמית יוכל לרכוש כרטיסים עבור חבריו שאינם עמיתים) .

החידוש השני הינו גולת הכותרת במירוץ הנוכחי – כחלק משיתוף הפעולה הקיים בין מועדון "חבר" לבין עמותת "אתגרים", הרצים המשתתפים, בעצם ריצתם והשתתפותם, יתרמו כסף לעמותה, הפועלת לקידום בעלי מוגבלויות ושילובם בחברה באמצעות ספורט אתגרי. היקף התרומה יקבע ויתבצע על בסיס סך כל הקילומטרים שירוצו משתתפי האירוע. במקביל לתרומה הכספית ישתתפו במירוץ כמה עשרות מחברי העמותה, כל אחד על פי יכולותיו.

גיל בן שאול, יו"ר "חבר": "אחריות חברתית וערבות הדדית הם הערכים שמובילים את עמיתנו – משרתי הקבע הגמלאים וכוחות הביטחון אשר פועלים ותורמים למדינה מדי יום. על פי תפיסה זו יצרנו במירוץ "חבר" שיתוף פעולה עם עמותת 'אתגרים', זאת במטרה לנסות ולשנות ולו במעט את חייהם של אחרים. אנו מקווים למספר שיא של נרשמים בעקבות המטרה המשותפת – להגדיל את כמות הקילומטרים במטרה להגדיל את התרומה הכספית לעמותה. אנו במועדון "חבר" גאים על שיתוף הפעולה עם 'אתגרים', נמשיך ונפעל בדרכים אלו גם בהמשך".    

מרוץ "חבר" הרביעי יתקיים ביום שישי, ה- 06.11.2015, בתל-אביב החל מהשעה 06:00 בבוקר. כל עמית יוכל לרכוש עד ארבעה כרטיסים לו ולחבריו (אין חובה שיהיו עמיתי "חבר") ולהירשם לאחד מן המקצים המוצעים: 5 ק"מ (מגיל 13), 10 ק"מ (מגיל 14), 15 ק"מ (מגיל 16) ומיני מרוץ של 800 מ' המיועד לבני משפחות וילדים עד גיל 12.

ההרשמה למרוץ תתקיים עד יום ראשון 1.11.15 בחצות באתר "חבר": https://www.hvr.co.il