כותרות אחרונות
Search

מוצרי החשמל הלבנים של המותג המוכר והאהוב "גרונדיג" – "GRUNDIG" חוזרים לישראל.

תנור "גרונדיג" – צילום: באדיבות "גרונדיג"

 

מוצרי החשמל הלבנים של המותג המוכר והאהוב "גרונדיג" – "GRUNDIG" חוזרים לישראל.

"גרונדיג" מפתחת מוצרים בטכנולוגיות ידידותיות לסביבה כחלק מהמחויבות שלה לקיימות ולשמירה על כדור הארץ


גיהן ישין, מנכ"ל גרונדיג ישראל: "קבוצת ארצ'ליק, חברת האם של גרונדיג, בוחרת בקפידה את המותגים השונים מהפורטפוליו שלה עבור כל אחד מהשווקים בהם היא פועלת. אנחנו שמחים להביא לצרכנים בישראל את הטכנולוגיות, החדשנות והיוקרה של גרונדיג שמשלבים אג'נדה של קיימות ושמירה על איכות סביבה "

 

מוצרי החשמל הלבנים של גרונדיג (GRUNDIG) מגיעים לישראל. לאחר שנים בהן נעדרו מהשוק הישראלי, ראלקו תחזיר את מוצרי החברה לארץ כיבואנית הרשמית והבלעדית של גרונדיג בישראל.

 

ההשקעה בהחדרת גרונדיג לשוק הישראלי נאמדת בעשרות מיליוני שקלים כשההתמקדות תהיה בעיקר במוצרי MDA (MAJOR DOMESTIC APPLIANCES), מוצרי חשמל ביתיים, כגון: מקררים, מכונות ומייבשי כביסה, מדיחי כלים, תנורי אפייה, כיריים, קולטי אדים ועוד. בראלקו, יבואנית גרונדיג לישראל, מעדכנים כי ניכרת התעניינות וציפייה למוצרי גרונדיג בקרב הצרכנים בישראל וכי בכוחו של גרונדיג לאתגר את השוק ולהתמקם בין מותגי החשמל המובילים בשוק. 

 

גרונדיג מתמקדת בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות שהן ידידותיות לסביבה וחסכוניות באנרגיה. טכנולוגיות אלה מיושמות בכל משפחות המוצרים של גרונדיג, כמו סדרת מכונות כביסה העושה שימוש בטכנולוגיה שלוכדת סיבים מיקרוניים של פלסטיק (סיבים שנשטפים עם מי מכונת הכביסה אל האוקיינוסים ופוגעים בבעלי החיים) וכך גם טכנולוגיה סביבתית נוספת המאפשרת שימוש בפלסטיק ממוחזר מבקבוקי שתייה בייצור תוף מכונת הכביסה וחלקי מקרר. בנוסף לאלה, פיתח גרונדיג טכנולוגיות להתאמה מדויקת וחסכונית של כמות חומר הניקוי במדיח הכלים באמצעות חיישן המזהה את כמות הלכלוך, ומתז מיוחד המאפשר לקצר את משך זמן הפעולה במכונת הכביסה.

 

גם נושא צמצום בזבוז המזון נמצא על סדר יומם של מהנדסי גרונדיג, אשר פיתחו סדרת מקררים בטכנולוגיית  VitaminZone המסייעת בצמצום בזבוז מזון על-ידי שימוש בטכנולוגיה ייחודית המאריכה את חיי הפירות והירקות ומסייעת בשמירה על תכולת הוויטמינים שבהם; ובאמצעות טכנולוגייתBioFridge™  במקררי גרונדיג מייצרת החברה חלקים ממוחזרים מקני סוכר וקליפות ביצים, המפחיתה משמעותית את השימוש בפלסטיק.

 

תנור "גרונדיג" – צילום: באדיבות "גרונדיג"

 

שוק מכשירי החשמל הלבנים בישראלשוק מכשירי החשמל הלבנים בישראל נאמד ב כ- 3 מיליארד שקלים בשנה כשהקטגוריות המובילות אותו הן מקררים, תנורים ומכונות כביסה.

גיהן ישין, מנכ"ל גרונדיג ישראל: "קבוצת ארצ'ליק, חברת האם של גרונדיג וחברות נוספות שמחה להציע לצרכנים הישראלים בשיתוף עם ראלקו,  את הטכנולוגיות, החדשנות והיוקרה של גרונדיג בשילוב אג'נדה של קיימות , ייצור ירוק יותר ומוצרים שמשלבים טכנולוגיות ירוקות יותר המסייעות בשמירה על איכות הסביבה. הצרכנים הישראלים מכירים ומעריכים את המותג גרונדיג כאשר שווק בעבר בישראל ומצפים לטכנולוגיות החדשניות והיוקרתיות שהוא יציע גם בתחום מוצרי החשמל הביתיים".

אילן מזרחי, בעלים ושותף בראלקו: "גרונדיג הוא מותג פרימיום שהשכיל להתפתח ולשמור על מובילות בזכות טכנולוגיות מתקדמות ואג'נדה סביבתית מפותחת. בכוונתנו להפוך אותו לאחד השחקנים המובילים בשוק הישראלי".

אודות "גרונדיג":

"גרונדיג" (Grundig) מותג מכשירי החשמל הביתיים הבינלאומי מבית קונצרן ארצ'ליק (Arçelik), הוא אחד מהיצרנים המובילים בעולם של מוצרי אלקטרוניקה, מכשירי חשמל ביתיים (מכשירים לבנים) ומכשירי חשמל קטנים. גרונדיג הוא מותג גרמני עתיר ידע וניסיון שנצברו במהלך 77 השנים מאז נוסד. לאורך כל שנותיו גרונדיג  נאמן לערכי  התודעה האקולוגית ומציג סטנדרטים גבוהים ובקרת איכות בלתי מתפשרת לצד עיצוב ידידותי ואלגנטי. גרונדיג מאמינה שעתיד בר קיימא מתחיל בבית וכדי לתמוך בחזון זה, השיקה החברה את יוזמת 'Respect Food', שמטרתה לעודד את הצרכנים לאמץ אורך חיים בר קיימא ולעורר את מודעותם למניעת בזבוז מזון. גרונדיג ממלאת את אחריותה לפרקטיקה עסקית בת קיימא ומפתחת טכנולוגיות חדשניות ומוצרים חסכוניים באנרגיה מתוך גישה המתמקדת בכלכלה מעגלית. החברה מייצרת את מוצריה במספר מפעלים באירופה ופועלת ביותר מ-65 מדינות ברחבי העולם. בישראל משווקים מוצרי גרונדיג על ידי חברת ראלקו.