כותרות אחרונות
Search

מריאן כהן ימשיך להוביל את איגוד ההייטק הישראלי.

צילום: דוברות התאחדות התעשיינים

 

מריאן כהן ימשיך להוביל את איגוד ההייטק הישראלי.

מריאן כהן נשיא קבוצת "מר", נבחר לקדנציה שנייה כיו"ר איגוד ההיי-טק הישראלי בהתאחדות התעשיינים. הבחירה במריאן אושרה במסגרת האסיפה הכללית של האיגוד שהתקיימה בשבוע שעבר.

 

יו"ר איגוד ההיי-טק בהתאחדות התעשיינים, מריאן כהן: "אני מודה לחברים באיגוד ההיי-טק על האמון שנתנו בי ושבחרו בי לקדנציה נוספת. כמו כן אני מודה לכל חברי ההנהלה היוצאת על התרומה והעבודה הרבה במהלך השנתיים האחרונות ומברך את חברי ההנהלה הנכנסת. אנו עומדים בפני תקופה מאתגרת לתעשייה, למשק ולמדינה, ונעבוד ונתרום יחד לקידום והצגת האתגרים והמכשולים הניצבים בפני תעשיית ההיי-טק לטובת הכלכלה, המשק ומדינת ישראל".

 

צילום: דוברות התאחדות התעשיינים

 

איגוד ההיי-טק הישראלי, המייצג את חברות ההיי-טק המובילות בישראל, חרט על דגלו לקדם את הפיתוח, הייצור והייצוא של התעשייה, להגדיל את היקף המועסקים בתחום ולצמצם פערים בין תעשיית ההיי-טק לתעשייה המקומית, תוך גישור על פערים גיאוגרפיים, חברתיים, מגדריים ואחרים. האיגוד וכך גם התעשייה והתעשיינים החברים בו, ימשיכו לפעול בשקיפות, שיויוניות וסובלנות, להם אנחנו מחויבים בפני עובדינו, חברינו וכלל החברה הישראלית. אני מזכיר שהאיגוד נקי מכל השקפה או פעילות פוליטית והוא מייצג את חברות היי-טק אל מול הממשלה, בעבודה משותפת ומסייע בהסרת חסמים העלולים להיווצר בעקבות רגולציה.