כותרות אחרונות
Search

מותגי התינוקות בייביסיטר, מוסטלה בלנאום ו- NUK כיכבו בתערוכת בייבילנד 2022

ערכת מוסטלה בייבילנד – צילום: יח"צ

 

מותגי התינוקות בייביסיטר, מוסטלה בלנאום ו- NUK כיכבו בתערוכת בייבילנד 2022.

במהלך התערוכה התקיימה בביתן, פעילות פרסים חווייתית, פינות צילום מיוחדות לאינסטגרם, מדבקות שם אישיות לבייבי ומגוון מתנות, הטבות והנחות!

 

מותגי התינוקות של ניאופרם מוצרי צריכה כיכבו השנה בתערוכת בייבילנד ובגדול!

 

"בייביסיטר", מותג החיתולים הצומח זו השנה השלישית ברציפות, לצד מותגי הדרמו – קוסמטיקה "מוסטלה" ו"בלנאום" לטיפוח, טיפול והגנה על עור התינוק, ומותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם NUK.

 

חיתולים "ביביסיטר" – צילום: יח"צ

 

חיתולי בייביסיטר השיקו לאחרונה חיתול לרך הנולד במידות 1 ו- 2 שנבדק דרמטולוגית במעבדה מוכרת בפיקוח רופא עור, מותאם לעורו הרגיש של התינוק והכי חשוב – בעל ספיגה מוגברת. בביתן בייביסיטר בבייבילנד, חולקה ערכת התנסות במתנה. בנוסף, הוצבה עמדת צילום מעוצבת בה ההורים והילדים הצטלמו יחד באופן עצמאי. כל הורה שהגיע לביתן השתתף בפעילות כרטיסי גירוד על מסך מגע ורובם זכו בפרסים הבאים: תיק מדליק לנשיאת חיתולים, חבילת מגבוני אקסטרה סופט ללא בישום וערכת התנסות לחיתולים במידות 1-5!

 

בנוסף, ניתן היה לרכוש חיתולי בייביסיטר במידות 1-3 במחיר של 19.9 ₪ בלבד בביתן.

 

 

ערכת מוסטלה בייבילנד – צילום: יח"צ

מותג "מוסטלה", המומחים בעור של תינוקות, הציע מגוון של מוצרים חדשניים ובטוחים לשימוש מגיל לידה2 ומותג בלנאום הציע את שמן הרחצה המומלץ ביותר, ההורים הוזמנו להצטלם עם הבייבי, להרגיש בטבע ונהנו ממגוון מוצרים במחירי מבצע ייחודיים. בביתן ניתן מידע רחב על מגוון מוצרי "בלנאום" וחולקו דוגמיות מוסטלה להתנסות. כמו כן הוצעה לבאים ערכת לידה מושלמת של "מוסטלה" בשווי 287.5 ₪ שכללה: משחת החתלה 3 ב-1 100 מ"ל, ג'ל רחצה לגוף ולשיער 500 מ"ל, שמפו קצף לתינוקות רכים 100 מ"ל, קרם גוף לתינוקות ולילדים 300 מ"ל, קרם פנים מועשר לעור רגיל 40 מ"ל ב-189 ₪ בלבד! + סל ארגון לשידת ההחתלה מעוצב מוסטלה במתנה!

 

מי שקנה מוצרים במעל  99 ₪ ממגוון מוצרי מוסטלה קיבל דובי מעוצב של מוסטלה במתנה**!

 

ב"בלנאום" נהנו המבקרים בתערוכה ממחיר אטרקטיבי במיוחד של 59.90 ₪ בלבד במקום 99.90 ₪ לשמן אמבט בלנאום בייבי / בלנאום בייבי פורטה 500 מ"ל.

 

מותג "NUK" הציע את מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, והציג את מוצצי "NUK" המעוצבים והמומלצים על ידי אורתודונטים, רופאי ילדים ומיילדות. "NUK" הזמין את ההורים, להכיר מקרוב את מגוון המוצרים ובהם פריטים בעיצובי רטרו עם דמויות דיסני האהובות, ומוצצים עם פתחי אוורור גדולים במיוחד, המעוצבים במיוחד לעור העדין של התינוק.

 

מוצצי "NUK" ספייס דיסני – צילום: יח"צ

 

המבקרים בביתן "NUK"  קיבלו במתנה מדבקות מעוצבות עם שמו האישי של הילד, שהופקו במקום במגוון גדלים, להדבקה על מוצצים, בקבוקים וכוסות. עוד בביתן "NUK", ההורים קיבלו מידע והסברים לגבי המוצצים, כוסות המעבר, בקבוקים ומוצרים נוספים והתאפשר להם לרכוש ממגוון מוצרי "NUK" בהנחות מיוחדות לתערוכה. לדוגמה: זוג מוצצים ב- עלה 24.90 ₪ בלבד (במקום 39.90 ₪) או כוסות התפתחות שעלו 29.90 ₪ בלבד! (במקום 44.90-49.90 ₪).

 

יעל בן צבי, סמנכ"לית השיווק של "ניאופרם" מוצרי צריכה: "שמחנו על ההזדמנות לפגוש הורים והורים שבדרך במסגרת התערוכה. מפגש בלתי אמצעי אחרי הקורונה בו הם חוו והתרשמו ממגוון המוצרים והחידושים שלנו, החל מחיתולי בייביסיטר, מוצרי נוק ומוסטלה. אנו "ב "ניאופרם" קשובים לצרכנים ולצרכניות שלנו ושמחים תמיד לשמוע את התרשמותם מהמוצרים שלנו. נמשיך להעניק מענה מיטבי עם המוצרים והחידושים הטובים ביותר, יחד עם מחירים אטרקטיביים."