כותרות אחרונות
Search

מותג האופנה האוסטרלי "Portia"אחד מנותני החסות לתחרות מיס יוניברס שנערכה באילת, מיוצג בלעדית על ידי בית האופנה "T&E".

זאיד זאיד מנכל T&E יחד עם הרנאז סאנדהו מהודו שנבחרה למיס יוניברס 2021 – צילום יח"צ

 

מותג האופנה האוסטרלי "Portia" אחד מנותני החסות לתחרות מיס יוניברס שנערכה באילת, מיוצג בלעדית על ידי בית האופנה "T&E".

 81 מלכות יופי לבשו שני סטים של המותג "Portia".

מאז החשיפה הגדולה לקולקציית מותג האופנה האוסטרלי "Portia"  בתחרות מיס יוניברס שנערכה באילת יש ביקוש ענק לדגמי הקולקציה בבית האופנה "T&E" המייצג בלעדית את המותג בישראל.

 

זאיד זאיד, בעלים ומנכ"ל בית האופנה "T&E" משפרעם המייצג בלעדית בישראל את מותג האופנה Portia : "החשיפה התקשורתית למותג בתחרות מיס יוניברס הביאה לגידול של מאות אחוזים במכירות דגמים של הקולקציה בישראל ובעולם.  מאז החשיפה הגדולה לקולקציית מותג האופנה האוסטרלי "Portia & Scarlet" בתחרות מיס יוניברס שנערכה באילת יש ביקוש ענק לדגמי הקולקציה בבית האופנה "T&E" המייצג בלעדית את המותג בישראל. 

 

בתחרות מיס יוניברס 2021 שנערכה באילת לא רק מלכות היופי לבשו את שמלות מותג האופנה האוסטרלי אלא גם חלק מהשופטות ומהצוות הבינלאומי שליווה את הפקת התחרות בישראל.

 

באירוע מיס יוניברס נכחה הגב' ויקי שאמי Vicki Chami  הבעלים של מותג האופנה "Portia & Scarlet" שהגיעה במיוחד לאירוע מאוסטרליה.

 

זאיד זאיד מנכל T&E יחד עם הרנאז סאנדהו מהודו שנבחרה למיס יוניברס 2021 – צילום יח"צ

 

זאיד זאיד, בעלים ומנכ"ל בית האופנה "T&E" משפרעם המייצג בלעדית  את מותג האופנה "Portia" בישראל: "החשיפה התקשורתית למותג בתחרות מיס יוניברס הביאה לגידול של מאות אחוזים במכירות דגמים של הקולקציה בישראל ובעולם."

 

מיד לאחר התחרות נפגש זאיד זאיד עם הגב' ויקי שאמי הבעלים של מותג האופנה "Portia & Scarlet" והזמין שמלות מהקולקציה שהוצגה בתחרות מיס יוניברס. 

 

בתום התחרות הוזמן זאיד לבמה לצילומים עם מיס יוניברס הרנאז סאנדאו מהודו שגם היא חילקה מחמאות לשמלות שלבשו 81 מלכות היופי בתחרות.