כותרות אחרונות
Search

קבוצת" אמסלם תיירות ונופש", חתמה על הסכם בלעדי וראשון מסוגו עם חברת Experience Hub

תמונה: משמאל לימין: ליאם פינדליי, מנכ"ל Experience Hub, מוחמד אל זאבי, מנכ"ל  Miral Asset Management ויעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם תיירות ונופש. צילום: Ejaz Hussain Photography.

 

קבוצת" אמסלם תיירות ונופש", חתמה על הסכם בלעדי וראשון מסוגו עם חברת Experience Hub זרוע התיירות של יאס איילנד אבו-דאבי, לקידום היעד בקרב הציבור הישראלי

במסגרת ההסכם, "אמסלם" תהיה שותפה גם לפיתוח העסקי של היעד בארץ, לצד שיווק חבילות נופש ואטרקציות מורחבות להבלטת המוניטין של יאס איילנד ולהפיכתו ליעד מועדף על הישראלים.

 

קבוצת "אמסלם תיירות ונופש", חתמה על הסכם בלעדי וראשון מסוגו עם חברת  "Experience Hub", זרוע התיירות של יאס איילנד אבו-דאבי לקידום היעד בקרב הציבור הישראלי. במסגרת ההסכם, אמסלם טורס כחברה מובילה בתחומה, תהיה שותפה גם לפיתוח העסקי של היעד ותציע חבילות נופש ייחודיות המשלבות אטרקציות מהמובילות בעולם.

 

כיתוב תמונה: משמאל לימין: ליאם פינדליי, מנכ"ל Experience Hub, מוחמד אל זאבי, מנכ"ל  Miral Asset Management ויעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם תיירות ונופש.

 

אבו דאבי, איחוד האמירויות: 12 בדצמבר 2021, Experience Hub, זרוע המסחר והקידום של יאס איילנד אבו דאבי, אחד מיעדי הפנאי והתיירות המובילים בעולם, הכריזה על שותפות מקיפה לפיתוח עסקי עם קבוצת אמסלם תיירות ונופש, בבעלותם של יעקב אמסלם ואליעזר אמסלם, המפעילה נוסף לפעילותה הענפה בתחום הנסיעות בישראל, שבעה סניפים נוספים בערים מרכזיות ברחבי העולם. 

 

שיתוף הפעולה נועד לעודד את ענף התיירות היוצאת מישראל לאיחוד האמירויות ולהגדיל את כמות המבקרים בה, כאשר אמסלם תיירות ונופש, תהפוך לשותפת הברית האסטרטגית הראשונה והיחידה של Experience Hub בישראל. השותפות אשר נחתמה לתקופה של 18 חודשים, שמה לה למטרה לפתח נאמנות ולהגביר את התיירות מישראל ליאס איילנד אבו-דאבי.

 

שנה לאחר הטיסה המסחרית הראשונה בין תל אביב לאיחוד האמירויות, שיתוף הפעולה בין יאס איילנד ואמסלם טורס צפוי להגשים את החזון של Experience Hub לפתח את שוק התיירות הישראלי הנכנס ולהציג את יאס איילנד כיעד הפנאי המוביל של אבו דאבי. בשנה האחרונה, למעלה מ-250,000 מטיילים ישראלים ביקרו באיחוד האמירויות והיד עוד נטויה. עם יותר מ- 15 טיסות שבועיות, היקף הנוסעים אמור לעלות בקצב מתמיד ולהניב גידול של אלפי תיירים מדי שנה.

 

"YAS Island" אבו-דאבי, הוא אחד מיעדי הבילוי והנופש הצומחים בעולם, במרחק של 3 שעות טיסה מישראל. יאס איילנד ממוקם על חופי הזהב של אבו-דאבי רק 20 דקות ממרכז העיר של אבו דאבי  ו- 50 דקות מדובאי. מוקף בים שקוף וצלול, כולל את מיטב אתרי התיירות, מלונות מפנקים מהשורה הראשונה לצד אטרקציות ופארקי קונספט מהמובילים בעולם אשר זכו לאינספור עיטורים בינלאומים הודות לחדשנותם פורצת הדרך. בין הבולטים: עולם הפרארי אבו-דאבי, עולם המים של יאס, ועולם וורנר ברדרס אבו דאבי, קליימב ועוד. יעד זה מציע לנופשים שילוב של מגוון חוויות פנאי ובילוי, קניות ברמה עולמית וקולינריה משובחת, ספורט מים וספורט מוטורי מרהיב, חיי לילה תוססים, הופעות ועוד…

 

תמונה: משמאל לימין: ליאם פינדליי, מנכ"ל Experience Hub, מוחמד אל זאבי, מנכ"ל  Miral Asset Management ויעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם תיירות ונופש. צילום: Ejaz Hussain Photography.

 

לארסנל בתי המלון המפוארים של "יאס איילנד" אבו דאבי  W ו-הילטון, הצטרפו בחודש האחרון שני בתי מלון מהמעניינים בעולם. "WB Abu Dhabi" שהפך למלון הקונספט הראשון בעולם של האחים Warner's הכולל 257 חדרי אירוח וממוקם בסמיכות ל- Warner Bros. World™ אבו דאבי. מלון הנושא יופעל על ידי הילטון תחת המותג המצליח  Curio Collection, אשר מגיע לראשונה לאבו דאבי. אורחי המלון יהנו מיצירות אמנות, דמויות ובילויים מסצנות סיטקום מפורסמות. WB אבו דאבי משלב חמש מסעדות, כולל Sidekicks, The Director's Club ו-The Overlook – טרקלין עם בריכת אינסוף ונוף של 360 מעלות על האי, המשקיף גם על פארק השעשועים והמפרץ הערבי.  מלון נוסף של רשת הילטון שהושק לאחרונה DoubleTree by Hilton Abu Dhabi Residences מציע מגוון רחב של שירותים ומתקני פנאי לנוסעי עסקים ועבור משפחות גדולות יותר. המלון מצויד ב-156 דירות וגישה ישירה לפסיליטיס ברמה הגבוהה ביותר. 

 

ליאם פינדליי, מנכ"ל Experience Hub אמר, "אנו שמחים להכריז על שותפות עסקית עם אמסלם תיירות ונפש, אשר נועדה להגביר ולעורר נאמנות בקרב רשת הנסיעות הענפה שלה. מאז הטיסה המסחרית הראשונה בין איחוד האמירויות לישראל, ביקרו בשנה האחרונה למעלה מ- 250,000 מטיילים ישראלים. אנו צופים כי נתון זה יגדל משמעותית במהלך 12 החודשים הקרובים. זהו זמן אידיאלי עבור הנופשים הישראלים לגלות את יאס איילנד, במיוחד כעת כשהיצע המלונות באי גדל ל-10, עם פתיחת המלון הראשון הממותג בעולם Warner's Bros, The WB Abu Dhabi, ו-DoubleTree החדש של הילטון אבו דאבי Yas Island Residences המהווים כשלעצמם מוקד משיכה עבור הנוסעים".

 

עוד הוסיף פינדלי: "עתידה של יאס איילנד מזהיר. אנו שואפים להמשיך ולחזק את מערכת היחסים שלנו עם קבוצת אמסלם ולארח אצלנו באי מבקרים ישראלים חדשים".

 

יעקב אמסלם, מנכ"ל ומבעלי קבוצת אמסלם תיירות ונופש, ציין "אנו נרגשים להשיק שיתוף פעולה ייחודי זה עם Experience Hub ומתכבדים להיות שותף הפיתוח העסקי הראשון והיחיד בישראל ליעד נחשק זה. מהיום הראשון זיהינו בארגוננו את הקסם שיש ליאס איילנד להציע לנוסע הישראלי. חוויות אינסופיות, פארקי שעשועים עטורי פרסים ומלונות יוקרה, זהו ללא ספק יעד בילוי ובידור מרגש, במרחק קצר מישראל. עבורי לבקר לראשונה ביעד זה בתקופה עתירת פעילויות בה מתקיים גם מירוץ הפורמולה 1  המשלב הופעות של אמנים בינלאומיים מהשורה הראשונה, מהווה אירוע בלתי נשכח".

 

עוד הוסיף אמסלם "כל עובדי הקבוצה מגויסים לנושא לקידום יעד שופע פעילויות זה. בחודש פברואר 2022 נקיים את חגיגת יאס איילנד במשרדי החברה הראשיים בטבריה למשך שבוע במטרה לייצר מחויבות גבוהה יותר ולהגביר את החשיפה". 

 

בבמלון "יאס איילנד" בריאותם של מבקרי האי חשובה כך ש- 95% מצוותי האי מחוסנים וכמובן שכל העסקים רתומים לפעול בסביבה בטוחה ובסטנדרטים גבוהים ביותר המותאמים לתקופת מגפה.

 

לפרטים נוספים ולהזמנות: *9817   reservations@amsalem.com

https://funtasty.co.il/yas/

 

אודות Experience Hub ו-Yas Island

Experience Hub (www.experiencehub.com) היא שותפת היעד וזרוע קידום מכירות של אחד מיעדי הפנאי והבידור הצומחים ביותר בעולם: יאס איילנד אבו דאבי. באמצעות רשת המשרדים המקומיים, האזוריים והבינלאומיים שלה, החברה עובדת עם שותפים לטיולים כדי לעצב חבילות נופש המספקות את ערך הבילוי הטוב ביותר לנוסעים לאיחוד האמירויות. Experience Hub, שבסיסה באבו דאבי, החברה מפעילה כיום משרדים המשרתים את שוקי GCC, הודו, סין, אירופה וחבר המדינות.

 

אודות קבוצת אמסלם תיירות ונופש

קבוצת אמסלם תיירות ונופש, היא חברה גלובלית המתמחה בתחום הנסיעות העסקיות ואחת המובילות הענף. הקבוצה מונה 5 חטיבות המטפלות בנסיעות עסקיות לצד חטיבות נוספות העוסקות בתיירות פרטית לחו"ל, תיירות פנים ונופש בישראל, תיירות נכנסת, קרוזים והפלגות, ארגון כנסים ואירועים , מחלקת מלונות והשכרת רכב, מחלקת ויזות ודרכונים מוקד חירום הפועל ממשרדי החברה 24/7.

 

אמסלם תיירות ונופש, הינה הבעלים של אתר הנסיעות החדשני ביותר בישראל AMSALEM.CO.IL, "מסעות" המובילות את תחום הטיולים הגיאוגרפיים בישראל, "המטייל" המתמחה בטיולים בארה"ב ובקנדה, "אמסלם מדיקל"- תיירות רפואית והטסות רפואיות, "פאנטסתי"- חבילות נופש בחו"ל, חברת השילוח "מוריס א.רפאל" ו- A-Cruise- חופשות שייט וקרוזים ועוד…

 

קבוצת אמסלם נוסדה בשנת 1983 והינה בבעלות משותפת של יעקב ואליעזר אמסלם. החברה מעסיקה למעלה  מ- 550 עובדים בישראל ומחזיקה סניפים במדינות מובילות בעולם: מערב ארצות-הברית, מזרח ארצות- הברית, בריטניה, סין, הונג קונג, הודו, מקסיקו וטורקיה. משרדי ההנהלה והסניף המרכזי ממוקמים בטבריה, לצד סניפים נוספים בפריסה ארצית בתל אביב, חיפה, בני ברק, כפר סבא, כרמיאל, ומעגן מיכאל.