כותרות אחרונות
Search

"מאניה ג'ינס" משיק קולקציית חורף לגבר הישראלי

MANIA JEANS WINTER COLLECTION 2015/16

מותג האופנה לגברים "מאניה ג'ינס" משיק קולקציית חורף מדויקת, המשלבת את מיטב הטרנדים הבולטים בעולם האופנה הגברי תוך התאמה לגבר הישראלי ולצרכיו.

דנים

החורף, נהנה ממספר רחב של גזרות וחידושים המתכתבים עם הטרנדים הבולטים ובאים לידי ביטוי גם בבד הדנים. גזרות הסקיני, הרגולר הקלאסי, והג'וגר בעל המראה הספורטיבי נשארים איתנו גם העונה ואליהם מצטרף ה-tarped slim – גזרה הרחבה באיזור המותן שהופכת לצרה יותר ויותר באזור הקרסוליים.
גווני הדנים יקבלו חיזוק משמעותי בגוונים אפורים ושחורים המשלבים שטיפות מקומיות בתפרים ובשולי הבגד למראה וינטג'  מתוחכם, שטיפות אסיד בצבעים מונוכרומטיים על גבי ג'ינסים וחולצות דנים לצד הבלטות מפתיעות שנוצרו על ידי תיפורים בבד.

Matt & Glossy

העונה הקרירה מביאה איתה בשורה חכמה שמעניקה תחכום לפריטי הלבוש במלתחה. כך נמצא בדים במראות ומרקמים מנוגדים דוגמת ניילון ועור, צמר וג'ינס במשחקי צבעים דרמטיים המשולבים על גבי אותו פריט הלבוש. בקולקציה נמצא את הטרנד על גבי פוטרים במראה מבריק משולבים שרוולים דמוי עור וטרנינגים אופנתיים משולבים אלמנטים מבד ניילון מבריק.

Over size

הגזרה המשוחררת עתידה לשמחתנו להשתלט על המלחתה בחורף הקרוב ולהעניק לכל אאוטפיט טאץ' נינוח ובו זמנית מלא תחכום. את השילוב המדויק נמצא בקולקציה על גבי טי שרטס קז'ואליות, פוטרים בצלליות רחוקות מהגוף ואף בחולצות כפתורים המקבלות זריקת רענון מפתיעה המאפשרת לשמור על תחכום גם בלוק האלגנטי.

ROCK & ROLL

הלוק הסופר אדג'י ומחוספס נשאר איתנו גם העונה ובא לידי ביטוי בשלל פריטים המשלבים אלמנטים הלקוחים מעולם אופנועני ההארלי וכוכבי הרוק. כך נמצא מעילי עור מחוספסים שעליהם שלל רוכסנים במיקומים מגוונים, חולצות מכופתרות משובצות ניטים ושילובי רשתות ואבזמים על גבי וסטים ללא שרוולים. כל זאת על טהרת גווני השחור בשילובי נגיעות של אדום ולבן.

Midnight collection

כחלק מהרצון להעניק לגבר הישראלי מענה אופנתי וטרנדי לכל מאורע ולכל שעה ביום, מושקת במאניה ג'ינס קולקציה אלגנטית וחגיגית במיוחד המתכתבת עם רוח המותג. הקולקציה מציעה מגוון רחב של חולצות מכופתרות בשלל גזרות, החל מגזרות SLIM צרות ומחמיאות ועד גזרות אובר סייז מפתיעות. לצידן נראה שלל של מכנסיים אלגנטיים בשלל צבעים ובגזרות סופר אופנתיות, וסטים בקווים נקיים, עניבות וג'קטים מחוייטים, שיעניקו מראה נקי וקלאסי מחד, וישמרו על לוק צעיר ומעודכן מאידך.

אקססוריז

להשלמת הטוטאל לוק, מציעה הקולקציה מגוון רחב של אקססוריז טרנדיים, וביניהם: נעליים, תיקי גב, עניבות, כובעי צמר וצעיפים מדליקים.        בקולקציית הנעליים נמצא העונה סניקרס מלאי נוכחות בשלל טקסטורות וצבעים המופיעים האחד ליד השני, שרוכים ותיפורים במיקומים שונים על גבי סניקרס ומגפונים, משחקי צבע ושילובי טקסטורות וחומרים כמו עור, רשתות, ז'מש ודנים. כמו כן, נמצא מבחר עניבות בפרינט אול אובר אבסטרקטי לצד עניבות במראה אתני ובשילוב הדפסים גיאומטרים והדפסי פפיטה צבעוניים.