כותרות אחרונות
Search

מותג הטיפוח WELEDA משיק: קרם יום וקרם עיניים / שפתיים מסדרת טיפוח נר הלילה

מותג הטיפוח WELEDA משיק:

קרם יום וקרם עיניים / שפתיים מסדרת טיפוח נר הלילה להתחדשות והפחתת נראות שלקמטי גיל, החל מגיל 56        

עור הפנים שלנו הופך לדק יותר ויותר עם הגיל ממגוון סיבות ובין היתר משינויים הורמונאליים בגופנו. עקב כך, העור רגיש יותר, מאגרי הלחות נפגעים, יכולות חסימותיו מוגבלות והוא חשוף יותר לנזקים ואף הופך ליבש יותר. יכולת ההזנה הולכת ופוחתת, יחד עם עמידותו וגמישותו של העור, דבר המוביל להיווצרות קמטים גלויים יותר ממה שהכרת.

כדי להבטיח שמירה על הזוהר הטבעי של עורך עת התבגרותו, פיתחנו את סדרת נר הלילה להתחדשות והפחתת נראות של קמטי גיל.

התמהיל היקר המכיל את רשימת המרכיבים היעילים וביניהם שמן נר הלילה טהור ואורגני, משפעל פונקציות חיוניות של העור בצורה הוליסטית תוך חיזוק מבנה העור. קווי המתאר של הפנים הופכים למוגדרים יותר וגמישותו גוברת.

סדרת נר הלילה תספק לעורך טיפול ייחודי לעור בעל מראה בריא יותר, רענן ומוצק.

 

Weleda Evening Primrose Age Revitalizing Day Cream

צילום וולדה גרמניה

 

קרם יום נר הלילה

תיאור המוצר: להתחדשות והזנה במהלך היום

מכיל: שמן אורגני נר הלילה, מחזק את העור ומגביר את האלסטיות שלו, ממצק ומעניק לו מראה בריא וזוהר. מועשר במרכיבים ושעוות צמחיות כדוגמת חמאת קקאו, שמן זית ושמן אגוזי מקדמיה המעניקים לעור פנים בוגר לחות עמוקה, מיצוק והגנה מפני רדיקליים חופשיים המאיצים את הזדקנותו. צמח הצנטלה להאטת ההזדקנות והתחדשות התאים.

סוג העור: עור פנים בוגר.

תועלות: מחזק את מבנה העור, הזנה אינטנסיבית בלחות, מגדיר את קווי הפנים, מגן מפני רדיקליים חופשיים, מפחית סימני קמטים עמוקים, מגביר את עמידות העור, טבעוני, ללא גלוטן.

ניחוח: פרח נר הלילה, הל, מגנוליה וסנדלווד.

הוראות שימוש:  מדי בוקר, על עור נקי ולפני האיפור.

מחיר מומלץ לצרכן: 210.90 ₪, לתכולת:  30 מ"ל

 

 

Weleda Evening Primrose Age Revitalizing Eye and Lip Cream

צילום וולדה גרמניה

קרם עיניים ושפתיים נר הלילה

תיאור המוצר: מפחית קמטי גיל ונפיחות באזור העיניים. למראה חלק באזור העיניים והשפתיים.

מכיל: שמן אורגני נר הלילה, מחזק את העור ומגביר את האלסטיות שלו, ממצק ומעניק לו מראה בריא וזוהר. מועשר במרכיבים ושעוות צמחיות כדוגמת חמאת קקאו, שמן חוחובה, שמן אגוזי מקדמיה המעניקים לעור פנים בוגר לחות עמוקה, מיצוק והגנה מפני רדיקליים חופשיים המאיצים את הזדקנותו. שמן אגוז האינקה . צמח הצנטלה להאטת הזדקנות העור וחידוש התאים .

סוג העור: עור פנים בוגר.

תועלות: מפחית קמטים עמוקים, מחזק עור עדין, מפחית נפיחויות באזור העיניים.

ניחוח: פרח נר הלילה, הל, מגנוליה וסנדלווד.

הוראות שימוש: למרוח כמות קטנה באזור מסביב לעיניים ולשפתיים כל בוקר וערב.

מחיר מומלץ לצרכן: 210.90 ₪, לתכולת:  10 מ"ל

 

מוצרים נוספים בסדרה: שמן גוף נר הלילה, תחליב רחצה נר הלילה, חלב גוף נר הלילה, קרם ידיים נר הלילה, קרם לילה נר הלילה קונסנטרייט נר הלילה.

את מוצרי WELEDA ניתן להשיג

בכל רשתות הטבע, בתי הטבע ובתי מרקחת פרטיים וסניפי סופר פארם, ובאתר החברה: www.drsamuelov.co.il

 

 

העקרונות המנחים של חברת WELEDA

  • פיתוח המוצרים נעשה בשיתוף פעולה בין רופאים לרוקחים.

  • מקור חומרי הגלם: WELEDA מגדלת רבים מהצמחים המשמשים במגוון המוצרים בעצמה. הצמחים גדלים בטכניקה ייחודית של חקלאות אורגנית ביו דינמית, ללא ריסוס, דשנים וכימיקלים. למעלה מ 500 דונם זנים שונים של צמחים גדלים בשיטה זו בגנים הפרטיים של WELEDA.

  • WELEDA אינה משתמשת בחומרים משמרים במוצריה. יציבותם של המוצרים נשמרת הודות לשימוש בחומרים מרים צמחיים. כמו כן נעשה שימוש בשמנים אתריים הידועים כבעלי פעילות המונעת התפתחות חיידקים ושומרת על יציבות המוצר, ללא שימוש באף חומר משמר סינטטי שהוא.

  • WELEDA אינה משתמשת בחומרי טעם וריח סינטטיים.

  • WELEDA אינה משתמשת בחומרים שיוצרו בהנדסה גנטית. חומרים אלה הם עפ"י רוב זולים יותר, אך אינם עומדים בקריטריונים הנוקשים שקבעה לעצמה החברה.

  • בדיקות קפדניות של כל חומרי הגלם לפי תקנים רוקחיים מחמירים, בקרת איכות בזמן הייצור ובדיקות מעבדה סופיות, מבטיחות מוצר מוגמר מהאיכות הגבוהה ביותר.

  • כל חומרי האריזה מופקים מחומרים ממוחזרים או חומרים הניתנים למחזור בקלות. שימוש בחומרים אלה מאפשרים שמירה על איכות המוצר ויציבותו לאורך זמן רב.

  • WELEDA מעולם לא ביצעה ניסויים על בעלי חיים, כמו גם חומרי הגלם בהם אנו משתמשים או הספקים שלהם.

 

אודות WELEDA :

חברת WELEDA הינה החברה הגדולה ביותר בעולם ליצור מוצרי טיפוח טבעיים ואורגניים. היא נוסדה בשוויץ בשנת 1921 ע"י רודולף שטיינר, אבי התורה האנתרופוסופית (בתרגום מיוונית, אנתרופוסופיה = חכמת האדם), במטרה לייצר ולפתח תרופות ותכשירים מתאימים ובמטרה ליישם את הידע והחומר שנצבר ונלמד בהרצאותיו. הקליניקה הראשונה שעסקה בריפוי ובייצור תכשירים אלה הוקמה בשוויץ בעיר ארלסהיים הסמוכה לעיר באזל, שלימים הפכה לאתר הייצור הראשון של WELEDA.

השם WELEDA הוענק לחברה על ידי רודולף שטיינר, על שם המרפאה ההוליסטית שחיה לפני 2000 שנה והייתה ידועה בכוחות הריפוי שלה. רבים מייחסים  לה את התואר: "המטפלת ההוליסטית הראשונה".

סדרת המוצרים של חברת WELEDA מבוססת על מרכיבים צמחיים בלבד, רובם אף ממקור אורגני. מוצרים רבים מתיימרים להכיל מרכיבים צמחיים או תמציות המופקות מצמחים, אולם בחינה מדויקת של רשימת המרכיבים מגלה שימוש בחומרי נשא וחומרי בסיס סינטטיים, חומרים משמרים, חומרי טעם מלאכותיים ועוד. מרכיבים אלה הינם זולים יותר ועל כן מועדפים על ידי מספר רב של יצרנים.

בחברת WELEDA, אין פשרות. כל מרכיב עד חומר העזר האחרון בכל מוצר ומוצר מקורו מעולם הטבע. מעולם לא נעשה שימוש ולא ייעשה שימוש בחומרים המופקים משמן מינרלי או ווזלין, שמקורם מנפט.

סדרת מוצרי הטיפוח של WELEDA מאושרת ומפוקחת על ידי תקן Natrue. תקן האיכות המחמיר והאיכותי ביותר למוצרי קוסמטיקה וטיפוח צמחיים העושים שימוש במרכיבים ממקור אורגני.

 

את מוצרי WELEDA ניתן להשיג

בכל רשתות הטבע, בתי הטבע ובתי מרקחת פרטיים וסניפי סופר פארם, ובאתר החברה: www.drsamuelov.co.il