כותרות אחרונות
Search

מותג הטיפוח WELEDA משיק: תחליב רחצה לבנדר לרחצה, הזנה והרגעת העור, בניחוח לבנדר

רמת החומציות התקנית של עור בוגר הינה PH 5.5. רמה זו שהינה מעט חומצית מסייעת להגן על עור הגוף ולשמור עליו מפני נזקי הסביבה. חומרי סבון ודטרגנטים חזקים המצויים בתכשירי רחצה כימיים, גורמים לשינוי ברמת החומציות של העור, להסרת הלחות ולהפרת האיזון שבו. כתוצאה, פעילות בלוטות השומן שבעור נפגעת והעור נוטה להתייבש ולאבד מחיוניותו. סדרת תחליבי הרחצה פותחה בכדי לאפשר ניקוי עדין ויעיל של עור הגוף תוך שמירה על רמת החומציות הטבעית שלו ולהעניק לו הגנה והזנה עמוקה. המוצרים מבוססים על חומרי סבון ממקור צמחי ועדינים במיוחד, המופקים משמן קוקוס וסוכר, הידידותיים לסביבה ותורמים לניקוי עדין ויעיל של העור מבלי לפגוע ברמת החומציות הטבעית. המוצרים מועשרים בשמן שומשום אורגני ומגן על עור הגוף בזמן הרחצה ומסייע במניעת יובש ואדמומיות.

Weleda  – Lavender Creamy Body Wash – תחליב רחצה לבנדר

תחליב רחצה לבנדר לרחצה , הזנה והרגעת העור, בניחוח לבנדר

מחיר לצרכן: 49.90 ₪, לתכולת:  200 מ"ל

תחליב רחצה לבנדר מועשר בשמן אורגני, המופק מפרחי לבנדר טריים, המסייעים להרגעת העור. תערובת שמנים אתריים טהורים תעניק לעורך תחושה מרגיעה ומאזנת. תחליב רחצה לבנדר: מכיל חומרי סבון עדינים במיוחד, המופקים משמן קוקוס וסוכר, התורמים לניקוי עדין ויעיל של העור ואינם פוגעים ברמת החומציות הטבעית שלו. מכיל חומרי סבון ממקור צמחי, ידידותיים לסביבה. עשיר בשמן שומשום אורגני המזין ומגן על עור הגוף בזמן הרחצה. מבושם בשמנים אתריים טהורים. אינו מכיל חומרים משמרים, חומרי ריח או צבע מלאכותיים. אינו מכיל שמן מינרלי או חומרי גלם שמקורם מנפט.  בפיקוח תקן NATRUE, למוצרי טיפוח המכילים מרכיבים ממקור צמחי או אורגני.

את מוצרי WELEDA ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות הטבע,  בבתי המרקחת הפרטיים, ובחנויות הטבע, ובאתר החברה: www.drsamuelov.co.il

veleda 1

העקרונות המנחים של חברת WELEDA

  • פיתוח המוצרים נעשה בשיתוף פעולה בין רופאים לרוקחים.

  • מקור חומרי הגלם: WELEDA מגדלת רבים מהצמחים המשמשים במגוון המוצרים בעצמה. הצמחים גדלים בטכניקה ייחודית של חקלאות אורגנית ביו דינמית, ללא ריסוס, דשנים וכימיקלים. למעלה מ 500 דונם זנים שונים של צמחים גדלים בשיטה זו בגנים הפרטיים של WELEDA.

  • WELEDA אינה משתמשת בחומרים משמרים במוצריה. יציבותם של המוצרים נשמרת הודות לשימוש בחומרים צמחיים. כמו כן נעשה שימוש בשמנים אתריים הידועים כבעלי פעילות המונעת התפתחות חיידקים ושומרת על יציבות המוצר, ללא שימוש באף חומר משמר סינטטי שהוא.

  • WELEDA אינה משתמשת בחומרי טעם וריח סינטטיים.

  • WELEDA אינה משתמשת בחומרים שיוצרו בהנדסה גנטית. חומרים אלה הם עפ"י רוב זולים יותר, אך אינם עומדים בקריטריונים הנוקשים שקבעה לעצמה החברה.

  • בדיקות קפדניות של כל חומרי הגלם לפי תקנים רוקחיים מחמירים, בקרת איכות בזמן הייצור ובדיקות מעבדה סופיות, מבטיחות מוצר מוגמר מהאיכות הגבוהה ביותר.

  • כל חומרי האריזה מופקים מחומרים ממוחזרים או חומרים הניתנים למחזור בקלות. שימוש בחומרים אלה מאפשרים שמירה על איכות המוצר ויציבותו לאורך זמן רב.

  • WELEDA מעולם לא ביצעה ניסויים על בעלי חיים, כמו גם חומרי הגלם בהם אנו משתמשים או הספקים שלהם.