ראשי אופנה מותג המשקפיים האמריקני Private Vintage Collection פותח מייצג מכירתי חדש בקניון עזריאלי ת"א
מותג המשקפיים האמריקני Private Vintage Collection פותח מייצג מכירתי חדש בקניון עזריאלי ת"א
אבי בר כתב ב: "חדשות ישראל בעסקים"25/03/2017אופנה, משקפיים
מותג המשקפיים האמריקני Private Vintage Collection מתרחב ופותח מייצג מכירתי חדש בקניון עזריאלי ת"א
ההשקעה במהלך כ- 200 אלף שקלים
מותג המשקפיים אשר נחת בישראל נמכר בבוטיקים נבחרים בפריסה ארצית והשבוע הוא פרץ גבול נוסף כאשר הקים מייצג פופ-אפ מכירתי בקניון עזריאלי ת"א בגודל של כ- 10 מ"ר בהשקעה של כ- 200,000 ₪.
מדובר במייצג הראשון מסוגו למותג שחושף היקף מלא של הפריטים אשר מתחדשים ומתחלפים בקצב מהיר ומסחרר. המייצג פונה לקהל ששבע ממותגי הקניונים ומחפש זווית אופנתית חדשה במחירים נגישים במיוחד.
לדברי סם טשרניחובסקי בעל הזיכיון לשיווק הבלעדי של מותג Private vintage collection קליפורניה: "אני נרגש להציג את מותג משקפי השמש Private vintage collection במיצג פופ אפ חדש ואקסקלוסיבי אשר מציע חווית קנייה ייחודית ללקוחותינו בעזרת קולקציות מתחדשות במהדורה מוגבלת ונותנות מענה אופנתי וטרנדי במחיר משתלם לכל כיס. הבחירה בקניון עזריאלי תל אביב היא דוגמה מצוינת למיקום מרכזי שמכניס בשעריו מאות אנשים שמחפשים לרכוש אופנה חדשה ואחרת, במחיר נח ולהרגיש שהם מביאים את הבשורה העדכנית ביותר. אין ספק שכל אלה מתגבשים להיצע מול ביקוש וכי הצלחת המותג בעולם ויציאה מהבוטיקים לקניון, תהיה גורם מוביל להצלחת המותג וצמיחתו בישראל".
צילומים: יח"צ
המותג הפופולארי מצליח להתמיד בהרכבת קולקציות המקדימות את הטרנדים העולמיים הבאים לבוא וכן בייצור רפרודוקציות על פי הטרנדים הנצחיים מהמאה הקודמת ושילוב בין השניים. כאשר המשקפיים הנמכרים בבוטיקים ובחנויות הינם ייחודים ואקסקלוסיביים למותג. הקולקציות יימכרו בכ- 100 נקודות מכירה בפריסה ארצית.
צילומים: יח"צ
המותג פועל על פי 3 ערכים מרכזיים: ייחודיות, סטייל ונצחיות במטרה להעניק ללקוחות דגמים במהדורות וכמויות מוגבלות אשר עוצבו בעבודת יד וללא פשרות באיכות חומרי הגלם. על פי ערכים אלו הלקוח מציג חותם אופנתי ואינדיבידואלי במחיר נגיש.
למותג מבחר נקודות מכירה ברחבי העולם ביניהם: ארה"ב, החוף הקריבי של מקסיקו, הונג קונג, הודו ועוד ומצהיר על כוונות להתרחב למדינות נוספות בעקבות מכירות של מאות אלפי משקפיים בשנת 2016.
מנתוני המחקר שערכה החברה במהלך שנות פעילותה בזירה הבינלאומית עולה כי קהל הקונים מתמכר לדחף להתחדש במשקפיים בטווח מחירים נגיש שנע בין 200-600 ₪ דבר המאפשר קצב מכירות וקצב התחדשות מהיר ויצירת סטייל אישי תחת המוטו: New Style Every Day. בנוסף מציע המותג ליין פרימיום יוקרתי בטווח מחירים שנע בין 800-1200 ₪.
את הקולקציות המתחדשות מידי שבועיים ניתן להשיג עכשיו במייצג פופ אפ בקומה השנייה של קניון עזריאלי תל אביב, בחנות הדגל דיזינגוף 240 תל אביב ובבוטיקים נבחרים בפריסה ארצית.
צילומים: יח"צ
על Private vintage collection: המותג הוקם בשנת 2012 בקליפורניה והתחל דרכו במטה שהוקם בבניין ה- Pacific Design Center במערב הוליווד במטרה לחקור ולנתח את קצב הזרימה ותהליך ההתפתחות של הטרנדים בעולם האופנה, בדגש על משקפי שמש כחלק בלתי נפרד מהטוטאל לוק. עיקר המחקר נוהל במטרה לשאוב השראה משילוב מוחות מעצבים צעירים מכל העולם שטרם נכנעו לזרם המסחרי והנפוץ, ולתת במה לאלו שזה עתה סיימו לימודיהם ומחפשים לבטא עצמם בתחום אינדיבידואלי מפתיע ומתחדש.