כותרות אחרונות
Search

מותג המשקפיים הבינלאומי, "gigi studios " עושה לכם עיניים !

צילום: סטודיו gigi

 

מותג המשקפיים הבינלאומי, "gigi studios " עושה לכם עיניים !

ב 21 בנובמבר השיקה חברת "gigi studios " הבינלאומית את ליין משקפי השמש שלה במשרדי חברת דיוק אופטיקס, היבואנית הרשמית לישראל, הזדמנות לבעלי חנויות בתחום האופטיקה להתעדכן בהלך הרוח של המותג ולעדכן את הקולקציה.

 

צילום: יח"צ חו"ל סטודיו gigi

 

רבים יסכימו שבמדינת ישראל, מעוז השמש והחופים, הרי שתחילת החורף היא רק המלצה על פי לוח שנה. ובהתאם לתפיסה זו, התחזית לחורף 2019 – 2020: חם ואופנתי. לכן, המלצה לא פחות חמה היא, לא להזניח את ההשקעה בלוק האופנתי גם מבחינת משקפי שמש, בייחוד כאשר מדובר במותגים ייחודיים ואיכותיים. הרי ידוע  שמשקפי השמש הם כבר מזמן לא רק פריט פונקציונאלי, אלא אאוטפיט שנועד להשלים את המראה הטרנדי וליצור רושם שקשה להתעלם ממנו.

 

צילום: יח"צ חו"ל סטודיו gigi

 

ליין משקפי השמש של "gigi studios " עוצב בהשראת הצבעוניות התוססת והאורבנית ומציג משקפי שמש עם מסגרות עדינות ועדשות בצבעים חמים: חום, אדום, סגול, אפור וכתום-שקיעה. בנוסף ניתן למצוא מסגרות בעיצוב "משקפי טייסים" ואת ליין ה LAB, המשלב שיק היפסטרי עם נוחות ללא פשרות ומבטיח נוכחות שקשה להתעלם ממנה.

 

צילום: יח"צ חו"ל סטודיו gigi

 

ליין משקפי הראיה כולל מסגרות "חצי מסגרת" ומסגרות העוטפות את כולה. ניתן למצוא בו דוגמאות מנומרות פראיות, לצד מסגרות במראה מאופק המשחקות עם הזרימה של קווי המסגרת ויוצרות מראה שיקי במיוחד. ואם אתם חובבי וינטג', תוכלו למצוא  בקולקציה מסגרות חתוליות הקורצות לשנות ה-50 העליזות, בגוונים משתנים הנעים בין לבן קלאסי לאדום נועז.

 

צילום: יח"צ חו"ל סטודיו gigi

 

השילוב של אופנתיות, נוחות ואיכות מאפיין את חברת "gigi studios " יותר מ50 שנה ומהווה לאורך הזמן את ה"אני המאמין" שלה. החברה, בניהולה של פטריסיה ראמו בת ה26, התחילה את דרכה ב1962 במפעל למסגרות של סבה. כיום משווקת "gigi studios " משקפי שמש ומסגרות ב45 מדינות בעולם ועומדת במבחן הזמן ושינויי האופנה במהלך השנים, תוך הקפדה על קולו ייחודי בעולם האופנה שמחדד את מיקומה בשוק הבינלאומי. ראמו, שלמדה אופנה בלונדון, הכתיבה את אופייה המחודש של החברה והשאירה בה חותם בהפיכתה לחברה בינלאומית משמעותית, אחת מהרשתות המוכרות והמצליחות בעולם שמוצריה מבוקשים על ידי מפורסמים רבים.

 

צילום: יח"צ חו"ל סטודיו gigi

 

חברת דיוק אופטיקס, מהמובילות בארץ בייבוא משקפי שמש ומסגרות ראיה, שחרטה על דגלה אופנתיות, נוחות ויוקרה תשיק, כאמור, את הקולקציה של "gigi studios " במשרדי החברה, בנוכחות עיתונאים ומפורסמים שונים, בתום תערוכה בת שמונה ימים בה יוצגו מגוון המותגים שדיוק אופטיקס מייבאת. 

 

את הקולקציה ניתן להשיג בחנויות משקפיים מובחרות.