'רהיטים מפנקים לאנשים מתפנקים'
זה הקונספט שעמד במרכז תהליך המיתוג החדש שעברה חברת הריהוט הוותיקה 'דיור אינטריורס'
באירוע מפנק וטעים במיוחד שנערך ב 'דיור אינטריורס' סניף נתניה, הוצגה בפני קהילת האדריכלים, המעצבים ואנשי תקשורת קולקציית ריהוט חדשה לשנת 2019 ותוצאות תהליך המיתוג מחדש שעושה ועשתה החברה.
בולטים בקולקציית הריהוט לשנת 2019 החידושים האחרונים של HJORT KNUDSEN מדנמרק -מותג הריהוט הסדנקינבי המוביל בתחומו בעולם שבמרכזו עיצובים אייקוניים ופיתוחים טכנולוגיים מתקדמים.
במסגרת המיתוג מחדש, פותח, 'מדד הפינוק' שבא למקם את 'רמת הפינוק' של הלקוח על גרף הפינוק של החברה ובהתאם לכך לשדרג אותו עוד יותר הודות לרהיטי 'דיור אינטריורס'.
חברת הרהיטים 'דיור אינטריורס' בחרה לפתוח את השנה החדשה באירוע השקת קולקציית 2019 שבמסגרתו הושק גם תהליך המיתוג החדש של החברה, שהסלוגן שלו הוא: 'רהיטים מפנקים לאנשים מתפנקים'.
בלטו בקולקציה החדשה החידושים האחרונים של HJORT KNUDSEN מדנמרק -מותג הריהוט הסדנקינבי המוביל בתחומו בעולם שבמרכזו עיצובים אייקוניים ופיתוחים טכנולוגיים מתקדמים.
במסגרת חוויית הפינוק הוצג 'מדד פינוק' חדש שפותח על מנת למקם את 'רמת הפינוק' של הלקוח על גרף הפינוק של החברה ובהתאם לכך לשדרג אותו עוד יותר הודות לרהיטי דיור אינטריורס.
בבוקר חורפי וקר במיוחד התקבלו האורחים באולם התצוגה המרהיב של החברה, הממוקם בא.ת פולג בנתניה, על ידי ציון שגב, הבעלים והמייסד של 'דיור אינטיורס' שחגגה השנה 40 שנה ושרית פיינשטיין, מנכ"לית החברה. בין האורחים: אדריכל אורי שרביט, אדריכל אמיר גרגיר, המעצב איתי גידו ועוד רבים אחרים.
בלוגרית האוכל 'אלונה זוהר' קידמה את פני הבאים במשקאות חורף מפנקים ובהם סחלב חם בשילוב שקדים גרוסים וקינמון וצ'וקולטה מעוטרת בשמנת ובסוכריות קופצות.