כותרות אחרונות
Search

מותג חטיפי הדגנים המוביל Nature Valley מציג חטיף פרוטאין ללא גלוטן

בדרך למהפכת הבריאות!

 מותג חטיפי הדגנים המוביל  Nature Valley נכנס לקטגוריה חדשה וראשונה ומציג חטיף פרוטאין ללא גלוטן

החטיף החדש מכיל 10 גר' חלבונים ליח' המהווה כ-20% מהתצרוכת היומית המומלצת לאדם בוגר!!

על רקע מהפכת הבריאות בתעשיית המזון הפוקדת אותנו לאחרונה במלא העוצמה, ג'נרלס מילס ישראל, נכנסת לקטגוריה חדשה וראשונה בשוק חטיפי הדגנים, ומשיקה חטיף חדש – Nature Valley פרוטאין ללא גלוטן. המוצר החדש מועשר בחלבונים (10 גר' ליח') הידועים כאחד מאבות המזון החשובים ביותר בגוף האדם, ויש להם תפקידים רבים כמו: בניית תאי העור, השרירים, מערכת החיסון, הורמונים, תהליכי חילוף החומרים ועוד.

על פי מחקר שערך נילסן לשנת 2014, עולה כי למזונות בריאים ישנה השפעה משמעותית בהחלטת הקנייה של הצרכנים.

28% מהצרכנים בעולם מוכנים לשלם פרמיה במחיר עבור מוצר עתיר חלבונים. עוד עולה מהמחקר כי בין הרכיבים הבולטים ביותר שאותם מחפש הצרכן במוצרי המזון, נמצא רכיב החלבונים והסיבים התזונתיים .

Nature Valley פרוטאין מהווה כ- 20% מצריכת החלבון היומית המומלצת לאדם בוגר (עפ"י המלצות האיחוד האירופי). ולכן מהווה מקור נוסף לחלבון ואלטרנטיבה מצוינת לחובבי הספורט ושומרי אורח חיים בריא, בשל כמות החלבונים הגבוהה שהוא מכיל תוך שמירה על הטעם. הצריכה היומית המומלצת לחלבון: לאדם בריא עומדת על 0.8 גרם חלבון לק"ג נשים וגברים בגילאים הבוגרים (כ 50 גר' ליום).

העלייה בצריכת הפרוטאין בישראל, שהחלה מעולם הספורט והדיאטות וחדרה גם לשאר האוכלוסייה עם רמת מודעות גבוהה לאורח חיים בריא. טרנד הפרוטאין, הינו תוצאה ישירה של השפעות ממגמות וטרנדים בריאותיים בעולם, הפוקדים אותנו לאחרונה ואף עולים לשיח הציבורי בישראל.

השקת Nature Valley  פרוטאין בעולם (ארה"ב, גרמניה ואנגליה) מציגה תוצאות מרשימות. אנגליה, 42% קניה חוזרת, גרמניה 40% קניה חוזרת עם מכר תוספתי לקטגוריה של 38%.
עפ"י נתוני Innova Market Insight לשנת 2014 נמצא כי 3% מקטגוריית המזון והמשקאות בעולם, היו עשירים בפרוטאין או היוו מקור לפרוטאין. בשנתיים האחרונות הקטגוריה המשיכה לצמוח ועלתה ב-6%.
גם בישראל יצרניות המזון מזהות את הטרנדים הבריאותיים הללו ומתאימות את עצמן לדרישות השוק. הראייה לכך היא שקיימים כיום מגוון של מוצרים עתירי חלבון המיועדים לקהל צרכנים רחב ולא רק לספורטאים המקצועיים.

יפעת דה ליאו, מנהלת שיווק ריטייל ג'נרלס מילס ישראל: "אנו שמחים להיות הראשונים שמשיקים חטיף חדש תחת המותג Nature Valley המועשר בפרוטאין וגם אינו מכיל גלוטן. השקת Nature Valley פרוטאין, הינה חלק ממטרת העל המנחה את ג'נרל מילס לכל אורך הדרך, לייצר חדשנות ובשורה אמיתית בכל השקת מוצר חדש, ולהציע לצרכנים מוצרים איכותיים יותר, בעלי ערכים תזונתיים חיוניים, תוך שמירה על טעם מצוין"……….."כיום הציפייה של הצרכן מאיתנו יצרני המזון שנייצר עבורם מוצרי מזון בריאים אך גם טעימים. הצרכן אינו מסתפק עוד במזון בסיסי ובריא, הוא רוצה גם ליהנות ממנו"………….. "ג'נרל מילס ישראל תמשיך להביא את מוצרי המזון הכי חדשניים ומובילים בעולם בתחום חטיפי הדגנים מתוך מחויבות של המותג המוביל בקטגוריה להביא את הבשורה. אני צופה כי החטיפים החדשים יתפסו נתח שוק של כ־10% כבר בשנה הראשונה לחדירה".

nature 1

מגמה נוספת המתחזקת לאחרונה ותופסת אף היא תאוצה רבה בארה"ב וגם בישראל – הביקוש ההולך וגובר למוצרים ללא גלוטן. צורך זה מגיע דווקא מקהל היעד שאינו חולי צליאק או סובל מרגישות מסוימת לגלוטן. קהל יעד זה צומח אף הוא בהתמדה, לעומת מספר חולי הצליאק בישראל המהווה רק בין 1-3% מכלל האוכלוסייה.

בעבר ההיצע והמגוון של המוצרים ללא גלוטן היה דל מאוד, יקר וניתן להשגה רק בחנויות מיוחדות ומעטות, הרי שכיום אנו רואים שהמגוון מתחיל להתרחב לקטגוריות ותחומים נוספים: החל ממסעדות ובתי קפה  ,דרך המדפים בסופר ואפילו על מוצרי קוסמטיקה. שוק מוצרי ה"ללא גלוטן" על פי הערכות ימשיך לצמוח ולהתרחב בעולם כולו וכמובן גם בישראל.

שוק חטיפי הגרנולה בישראל עפ"י סטורנקסט 2015 נאמד  בכ- 200 מיליון ₪ בשנה. ג'נרל מילס ישראל מובילה את שוק חטיפי הגרנולה עם המותג Nature Valley ומחזיקה ב- 28% נתח שוק במצטבר (ינואר-מאי).

בשלב ההשקה ישווקו חטיפי הפרוטאין בשני טעמים: בטעם בוטנים ושוקולד וקרמל מלוח, ימכרו במארז של 4 חטיפים בכל רשתות השיווק ובבודדים בחנויות הנוחות.

המחיר בחודש ההשקה: 19.90 ₪ למארז.                  

מחיר המומלץ לצרכן: 23.90 ₪ למארז.

 

Nature Valley: מותג חטיף דגנים הראשון שיוצר בעולם ונחשב לפורץ דרך וליוצר הקטגוריה, כבר בשנת 1975. המותג מיובא לארץ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על ידי חברת ליימן שליסל.

חברת ג’נרל מילס החלה את דרכה בשנת 1860 כשתי טחנות קמח על גדות נהר המיסיסיפי, בארה"ב. ג`נרל מילס הינה אחת מחברות המזון הגדולות בעולם!, סניפי החברה פזורים ביותר מ-50 מדינות בעולם, כולל בישראל והחברה מקיימת מחזור מכירות שנתי של כ- 19 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם: פילסברי, האגן דאז, Fruit By The Foot , Gushers ועוד.

ליימן שליסל הינה חברה משפחתית העוסקת ביבוא, שיווק, והפצה של מוצרים מובחרים ונמנית על עשרת החברות הגדולות בתחום המזון בארץ. החברה פוקדת את השוק הפרטי והמאורגן כאחד ומגיעה ישירות לנקודות המכירה המשמעותיות בכל רחבי הארץ.