כותרות אחרונות
Search

סנו מציעה לרגל הקיץ את המגן האישי מיתושים

די ליתושים! 

סנו מציעה לרגל הקיץ את סדרת סנו די! המגן האישי מיתושים הנמכר ביותר בישראל!

נמאס לכם מיתושים? סדרת סנו די הידועה והנמכרת בישראל מציעה מגוון פתרונות המכילים אחד מהחומרים הפעילים שהומלצו על ידי ארגון הבריאות העולמי להתגוננות מפני עקיצות יתושים הנושאים נגיפים שונים כגון נגיף הזיקה.

sano 2

צילום מוטי פישביין

בין המוצרים המובילים בסדרה: סנו די! פלוס אלוורה, וסנו די! תחליב דוחה יתושים לתינוקות ולילדים. המוצרים נבדקו והוכחו כיעילים למניעת עקיצות למספר שעות גם בתנאי אקלים קשים במיוחד.

סנו די מהווה מגן אישי מושלם במלחמה נגד היתושים, סנו די! דוחה את היתושים לפני שהם נוגעים בעור ומאושר על ידי משרד הבריאות. כל מוצרי סנו די מתאימים לשימוש יומיומי.

עם סדרת סנו די! כל אחד יכול לבחור את שיטת המריחה הנוחה לו: תרסיס להתזה מבוקרת או אריזת רול און למריחה נוחה על חלקי הגוף ללא מגע כף יד. סנו די! מגיע באריזות נוחות לנשיאה ועל כן מתאים לשימוש בנסיעות, במילואים, בטיולים בארץ או בחו"ל.

sano 1

צילום מוטי פישביין

מוצרי סנו די המכילים חומר פעיל שהומלץ על ידי ארגון הבריאות העולמי להתגוננות מפני הדבקות בנגיף הזיקה: סנו די! רול און ותרסיס, סנו די! בתוספת אלוורה, סנו די! תחליב דוחה יתושים לתינוקות ולילדים – מאושר לשימוש לתינוקות מעל גיל ששה חודשים ומתאים לעורם העדין של תינוקות.

להשיג ברשתות השיווק והפארם