כותרות אחרונות
Search

מרצדס E-Class הרכב המוביל בעולם בנהיגה אוטונומית הגיע בישראל

מרצדס E-Class הרכב המוביל בעולם בנהיגה אוטונומית הגיע בישראל

כלמוביל, יבואנית מרצדס בנץ לישראל, משיקה את הדור החדש של ה-E-Class  בישראל. מכונית הסלון-יוקרה החדשה קובעת אמות מידה חדשות בתחום הנהיגה האוטונומית, הבטיחות, הטכנולוגיה, הנוחות, העיצוב והיעילות. ה- CLASS E החדשה מבטאת את אסטרטגיית היצרן לשלב בין יכולות אוטונומיות שהן פסגת הטכנולוגיה , תוך מתן האפשרות ללקוח לאחוז בהגה ולהנות מחווית הנהיגה.

merzedes 1

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל: "היצרן מבשר בדגם זה על עולם רכב עתידי ועל אמת מידה חדשה בבטיחות וטכנולוגיה. ה – E-Class הינה הרכב הסדרתי המוביל בעולם בנהיגה אוטונומית".

ה-E-Class החדשה כאמת מידה חדשה בתחום הבטיחות והטכנולוגיה ברכבים משלבת את מערכות הסיוע בנהיגה המתקדמות ביותר בעולם על ידי  מכלול  מערכות נהיגה אוטונומיות, העובדות עם בקרת השיוט האוטונומית -,Drive Pilot  המסוגלת לשמור מרחק מהמכונית שלפניה, לעקוב אחריה עד למהירות של 210 קמ"ש, לעבור בין נתיבים בצורה אוטונומית עם הפעלת האיתות ולשמור על היגוי בפניות.

merzedes 5

הגרסה החדשה של מערכת ה- Pre-Safe המשולבת ב-E-Class החדשה, מתווספת למערכת ה- Drive Pilot, מזהה מראש מצבי תאונה בלתי נמנעים ומכינה את נוסעי הרכב להפחתה בעוצמת הפגיעה על ידי שינוי זווית המושבים, מתיחת חגורת הבטיחות, השמעת צלילי התראה ואפשרות להרחקה מהירה של המושבים מאזור הפגיעה.

מערכות טכנולוגיות נוספות ב-E-Class החדשה:  Active Brake Assistמערכת בלימה אוטונומית היודעת לזהות הולכי רגל, להזהיר את הנהג מפני התנגשות עתידית ולספק תמיכה אופטימלית באמצעות בלימת חירום בעת הצורך.

 Evasive Steering Assist עובדת בסנכרון עם מערכת ה- Active Brake Assist ויודעת לשמור על יציבות האוטו בעת התחמקויות ותמרונים.

 High-resolution MULTIBEAM LED headlamps תאורת LED מרכזית בת 84 נקודות שמתאימה באופן מדויק את מנח התאורה לתוואי הכביש לראות מקסימלית ולמניעת סינוור.

רכיב אוטונומי נוסף בדגם ה-E-Class מאפשר כניסה ויציאה מחנייה ללא שום התערבות מצדו של הנהג.

merzedes 4

מלבד המערכות המתקדמות והחדשנות הטכנולוגית, סדרת ה-E-Class מציגה חיבור ושילוב של רגש ואינטליגנציה, שבא לידי ביטוי בעיצוב הפנים, בנוחות והנדסת האנוש, הכוללת צג פנימי בגודל של 12.3 אינץ' ופקדי Touch control חדשניים המאפשרים לנהג לשלוט במערכות הרכב בעזרת אצבעותיו מבלי להזיז את הידיים מההגה, לרבות שימוש בממשק מלא לטלפונים חכמים IcarPlay) ו- (Android auto. בנוסף בתא הנוסעים ניתן ליצור אווירה פנימית אישית על ידי בחירה בתאורה בעלת 64 צבעים המשתלבת עם רמת האבזור הגבוהה ואיכות החומרים הייחודית של היצרן.

המבנה האווירודינמי של הרכב מאפשר בידוד מוחלט מרעשים ורעידות. כמו כן, ההיגוי והמתלים מספקים שליטה מדויקת על פעולת השלדה ומערכת מתלי האוויר Air Body Control מתיר בחירה בין חמישה מצבי נהיגה בהתאם לרצונו של הנהג. הדגם החדש הוארך ב-43 מ"מ ובסיס הגלגלים צמח ב-65 מ"מ דבר המעניק מרחב רב יותר לנוסעים.

merzedes 2

בשלב הראשון, יגיעו לארץ דגמי ה-E200 בנזין 4 צילינדרים (184 כ"ס) ודגמי הדיזל E220 (194 כ"ס) ו-E350d (258 כ"ס) עם סדרת המנועים החדשים לצד תיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת 9 העברות, ה-9G-TRONIC. בשלב מאוחר יותר צפויים להגיע דגמי ה- E-250 E-300, E-400 4MATIC ו- E-350eההיברידית (211 ,245, 333, 286 כ"ס בהתאמה).

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל, מציין כי היצרן מבשר ב- E-CLASS החדשה על עולם רכב עתידי שישלב בין חוויית נהיגה ואפשרות בחירה בנהיגה אוטונומית. השקת ה E-CLASS החדשה בישראל במפרט כל כך גבוה כבר ברמת הסטנדרט, הינה אבן דרך משמעותית של מרצדס לשלשילוב טכנולוגיות מתקדמות ביותר היוצרות מעטפת של בטיחות, נוחות וחווית נהיגה. עוד מציין פינטו, כי הסדרה החדשה מקדמת את היצרן לקראת תכניתו להוביל את שוק היוקרה העולמי בשנים הקרובות. במהלך חמשת החודשים הראשונים של 2016 רשמה כלמוביל מרצדס את הגידול הגדול ביותר בקטגוריית היוקרה ומסרה 2010 מכוניות מרצדס בישראל, מספר המהווה גידול של כ-42% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, ותסיים את המחצית הראשונה של 2016 בכ 2250 רכבים.

merzedes 3

נתונים טכניים:

אורך: 4923 מ"מ

רוחב: 1852 מ"מ

גובה: 1468 מ"מ

בסיס גלגלים: 2939 מ"מ

נפח תא מטען: 530 ליטר

מחירים:

E200 – בנזין, 1,991 סמ"ק, 184 כ"ס מוצעת במחיר של החל מ -465,000 שקלים

E220 דיזל 1950 סמ"ק, 194 כ"ס, מוצע במחיר של החל מ – 470,000 שקלים

E350d דיזל, 2,987 סמ”ק, 258 כ”ס מוצע במחיר של החל מ- 525,000 שקלים