כותרות אחרונות
Search

מותג NATURE VALLEY משיק חטיף פופקורן בטעם חדש!

כמה קל לשמור על המשקל!

מותג NATURE VALLEY גאה להשיק חטיף הפופקורן בטעם חדש!

חטיף שיבולת שועל מלאה, פופקורן, שקדים וביגלה בציפוי בטעם קרמל מלוח.

 צילומים: יח"צ

לרגל הקיץ הבא עלינו לטובה, מותג Nature Valley מתחדש ומשיק טעם חדש לסדרת חטיפי הפופקורן: חטיף שיבולת שועל מלאה, פופקורן, שקדים ובייגלה בציפוי בטעם קרמל מלוח.

 

לפני כשנתיים הושק לראשונה חטיף הפופקורן, המהווה סגמנט ייחודי בשוק חטיפי הדגנים וההצלחה הייתה רבה.

כעת, מושק הטעם החדש המהווה שילוב של מתוק ומלוח היוצרים טעם נפלא ועשיר!

 

החטיף עשיר בפופקורן אוורירי, שקדים מהטבע ובייגלה, בציפוי בטעם קרמל מלוח. השילוב הייחודי של הרכיבים והניגוד המענג של פופקורן רך, שקדים פריכים ובייגלה קריספי יוצרים חטיף מושלם.

 

חטיפי פופקורן מציעים לצרכנים מוצר חדשני וייחודי אשר ישלב בתוכו את הערכים הקשורים לפופקורן : קליל, מפנק, טעים וכיפי.

 

החטיף הינו בעל מרקם אוורירי ופריך ומכיל 89 קלוריות בלבד! ובכך מהווה פתרון אטרקטיבי עבור נשים וגברים אשר מחפשים פינוק קליל וטעים.

 

טעם הקרמל המלוח נכנס השנה באופן משמעותי לעולם הקולינריה וגם למטבח הביתי.

 

בסקר שנערך נמצא כי 92% מהצרכנים היו שבעי רצון מחטיף הפופקורן הן בשל הטעם הטעים והן בשל כמות הקלוריות.

המודעות לאיכות חיים מביאה  את נייצר ואלי לייצר מוצרים מרכיבים איכותיים בלבד. החטיף  עשוי משיבולת שועל מלאה, מינרלים וסיבים תזונתיים כאשר שקדים מהווה מרכיב עיקרי ומשמעותי כמו כן, החטיף ללא תוספת חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

בנוסף, נוח לקחת את החטיף לכל מקום וברגע של צורך במתוק, חטיף הפופקורן הינו אידיאלי.

 

ויש גם מיתוג חדש!

אריזת חטיפי הפופקורן הופכת כעת לבנה בשל הרצון להבדיל את המוצר משאר משפחות המותג ולייצר זיהוי מהיר וקל על המדף.

 

 

הצבע הלבן מבטא את רכיבי המוצר ומסמל ניקיון, פשטות וקלילות.

 

בנוסף, הצרכנים מקבלים על גבי האריזה שקיפות מלאה הכוללת את נתוני הקלוריות, שומן, סוכר, ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן 19.90

מחיר מיוחד בהשקה

את חטיפי נייצ'ר וואלי ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, חנויות המזון והמרכולים ברחבי הארץ

 

Nature Valley הינה  החברה הראשונה בעולם שייצרה חטיפי דגנים ונחשבת לפורצת דרך וליוצרת הקטגוריה, כשהחלה לייצר את חטיפיה כבר בשנת 1975. המותג מיובא לארץ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על ידי חברת ליימן שליסל.

 

חברת ג’נרל מילס החלה את דרכה בשנת 1860 כשתי טחנות קמח על גדות נהר המיסיסיפי, בארה"ב. כיום מדורגת ג`נרל מילס כקונצרן המזון ה- 6 בגודלו בעולם! סניפי החברה פזורים ביותר מ- 50 מדינות בעולם, כולל בישראל והחברה מקיימת מחזור מכירות שנתי של כ- 19 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם : פילסברי, האגן דאז, פייבר 1, Fruit By The Foot , Gushers ועוד.

 

ליימן שליסל הינה חברה משפחתית העוסקת ביבוא, שיווק, והפצה של מוצרים מובחרים ונמנית על עשרת החברות הגדולות בתחום המזון בארץ. החברה פוקדת את השוק הפרטי והמאורגן כאחד ומגיעה ישירות לנקודות המכירה המשמעותיות בכל רחבי הארץ.