כותרות אחרונות
Search

מיזם הפיטנס של דנית אטרי – "חשוב לי להעצים כל אישה".

דנית אטרי מייזם ה "פיטנס" – צילום: מיקי שרון

 

מיזם הפיטנס של דנית אטרי – "חשוב לי להעצים כל אישה".

מתחילת מלחמת "חרבות ברזל" דנית אטרי- מאמנת כושר ויועצת תזונה- מפעילה מיזם למען נשים מפונות ונשות מילואימניקים, במסגרתו היא מעניקה להן את האפשרות להיכנס לאימונים ולזכות בליווי צמוד במתחם הפיטנס שלה, ללא עלות.

 

כשהתחילה המלחמה לא היססה דנית אטרי, 35, בעלת מתחם "פיטנס" בנווה שאנן חיפה, להקדיש את מיטב מרצה למען נשים מפונות ונשות מילואימניקים ולהעניק להן את מלוא התמיכה בתחום ההתמחות שלה.

 

"חשוב לי להעצים כל אישה, לתרום את חלקי ולסייע לכולן לשמור על גוף בריא ונפש בריאה בתקופה הקשה הזו"

 

מי את דנית?

דנית אטרי: "הייתי ילדה לקוית למידה שהתגברה על מכשולים רבים, בזכות משפחה תומכת ורצון עז להצליח. בנוסף כמו כל ילדה בגיל ההתבגרות, ההתעסקות במראה, בתזונה וחוסר שביעות רצון מהמשקל, הובילו אותי למצב קיצון, של ירידה לא מבוקרת של קרוב ל-10 ק"ג בחודש וחצי.

 

לא הייתי שלמה עם עצמי, ואני חושבת שזה מגיע מאותם כישלונות שבדיעבד בנו אותי למי שאני היום. לאורך השנים סחבתי עם עצמי 'שק' שליווה אותי בכל תקופה בחיי. אף פעם לא באמת סבלתי מעודף משקל, אך בתקופת הבגרות הייתי נערה 'מרופדת'. עשיתי כל מיני דיאטות כסאח והגעתי לנקודה קיצונית. בזכות המשפחה התומכת יצאתי מזה, התחלתי לסגל לעצמי אורח חיים בריא ומצאתי את עצמי בהדרגה משתפת, מדריכה ומשפיעה על אחרות, בלי שום הסמכה או תעודה ביד". 

 

כשהשתחררה דנית מהצבא למדה לתואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך, אך עולם הפיטנס שאב אותה ומהר מאוד צברה הכשרות בתחומי הכושר והתזונה באופן מקצועי. 

 

בתום הלימודים בגיל 25, דנית החליטה שללמוד תיאוריות זה לא מספיק בשביל ללמוד את גוף האדם. שם, הוצבה אחת מהמטרות היותר משמעותיות בחייה.

 

במקביל לעבודתה כשכירה כמאמנת כושר ברשת ידועה, הקדישה 5 חודשים אינטנסיביים לטובת הכנה והשתתפות בתחרות פיתוח גוף באחד מהאיגודים המובילים בישראל, בקטגוריית "מיס ביקיני", כאשר זכתה להתברג בחמישייה הסופית, מבין עשרות מתמודדות שהשתתפו באותה התחרות.

 

דנית אטרי מייזם ה "פיטנס" – צילום: מיקי שרון

 

דנית אטרי: "התחלתי למעשה לחקור את הגוף, לקחת אותו אל הקצה. לחוות תהליכים כדי להבין ולהכיר, תהליך קיצוני שבאמצעותו רכשתי כלים מעשיים. כלים ששום בית-ספר או מכללה לא יוכלו להקנות לי. למסע הזה יצאתי בשביל להיות טובה ומבינה יותר עבור המתאמנים שלי, אך לא באמת ידעתי כמה אצטרך להקריב לטובת זה. זו תקופה שבה האופי והיכולות שלך מתפרצים החוצה. הכנה לתחרות פיתוח גוף, היא תהליך שלא כל אחד יוכל לעמוד בו. בדרך הרבה מוותרים ונשברים. ההקרבה, המשמעת והאמונה העצמית באותה תקופה הם החברים הכי טובים שלך. התהליך הזה גרם לי להבין למה נשאבתי לעולם הזה ומהר מאוד הבנתי, שמה שלי היה חסר בצעירותי- ארצה להעביר, להעניק ולהשריש בכל אישה שתעמוד מולי. אני אזכה לסייע לנשים רבות, לא להגיע לנקודות הנמוכות שבהם אני הייתי. כי הדרך שאני סללתי עבור עצמי, נסללה ונכתבה בדם ולכן אין סיבה שנשים אחרות לא יוכלו לצעוד בה ולקצור את הפירות שלי, במינימום זמן וסבל ומקסימום הבנה והצלחה".

 

בשלב הבא בחרה דנית להגשים את חלומה ולצאת לדרך עצמאית. זה קרה  דווקא בתקופת הקורונה וההצלחה לא איחרה לבוא. את דרכה החדשה היא החלה  במקלט של 40 מ"ר שם פתחה סטודיו בוטיק לנשים בלבד ומהר מאוד הצליחה לסחוף אחריה את נשות האזור.

 

בעקבות הביקוש העצום, לאחר כשנה בלבד כבר פתחה את מתחם ה "פיטנס" המפואר והחדשני בנווה שאנן בחיפה, המשתרע על פני 250 מ"ר 

 

במתחם קיימים שני אולמות פעילים, בהם מתקיימים אימונים מעולמות כושר שונים: כח, אירובי, עיצוב-חיטוב, בטן, פילאטיס מזרן ועוד… עם מכונות ומכשור חדשני.

 

מקירות המתחם נשפכים להם משפטי השראה מחזקים, שהם חלק מהמנטרות אותן שיננו אצלה עד כה מאות נשים.

 

את בן זוגה רוני אלימלך, יזם בתחום השיווק, הכירה לפני כשנה ועמדה להינשא לו אלא שבעקבות הלחימה דחו כרגע את חתונתם.

 

דנית אטרי: "זהו לא זמן לשמוח עבורי, אני מייחלת לימים טובים יותר. אני מקדישה כרגע את כולי לטובת העבודה והמיזם והתגובות מאותן נשים פשוט מחממות את הלב. ללוות ולהעצים נשים זה הדלק והשליחות שלי כמנטורית, מאמנת כושר ויועצת תזונה, לגרום להן להרגיש טוב עם עצמן בכל יום מחדש. להיות שלמה, זה לא להיות מושלמת. זה לדעת שאת יכולה, מסוגלת ובכל יום מעניקה לעצמך קצת יותר מיום האתמול והנראות היא הבונוס. הצלחה אמיתית מגיעה כשאת שלמה עם עצמך"

 

דנית אטרי- מתחם "פיטנס"

דרך חנקין 58, נווה שאנן, חיפה

נייד: 050-5232899