כותרות אחרונות
Search

מינויים בכירים – מירב אתרוג בר מונתה למנכ"לית "שופרסל Travel"

קבוצת שופרסל וקבוצת גוליבר מינו את מירב אתרוג בר למנכ"לית חברת שופרסל Travel

מירב אתרוג בר מונתה למנכ"לית "שופרסל Travel" חברת התיירות אשר הוקמה בשותפות של קבוצת שופרסל וקבוצת גוליבר. החברה תנהל פלטפורמת תיירות אינטרנטית להזמנת טיסות, מלונות וחבילות נופש בארץ ובחו"ל. אתר התיירות יציע לחברי מועדון שופרסל הצעות ערך מועדפות ומותאמות אישית.

 

למירב אתרוג בר ניסיון נרחב בניהול והובלת מערכי שיווק ודיגיטל. בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי של ידיעות אחרונות, קודם לכן ניהלה את חברת "עברית" – חנות הספרים הדיגיטליים.

 

חברת שופרסלTravel  צפויה להשיק את הפלטפורמה האינטרנטית שלה בחודשים הקרובים. חברה זו תאפשר לשופרסל ולגוליבר למנף את יתרונותיהן, שופרסל עם מועדון לקוחותיה, ערוצי ההפצה והשיווק וערוצי הדיגיטל הנרחבים שלה, וגוליבר עם המובילות שלה בשוק התיירות ויכולותיה הדיגיטליות בתחום זה.

 

מנכ"לית שופרסל Travel – מירב אתרוג בר – צילום: יח"צ

 

מנכ"לית שופרסל Travel, מירב אתרוג בר: "אני שמחה להצטרף לשופרסל travel ומודה על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את החברה החדשה בענף התיירות הישראלי. אני בטוחה ששילוב היכולות של שופרסל עם אלו של גוליבר יתנו לנו דחיפה חזקה בכניסתנו אל השוק, וכך נוכל להיטיב עם ציבור לקוחותינו".

 

יו"ר שופרסל Travel איציק אברכהן – צילום: יח"צ

 

יו"ר שופרסל Travel, איציק אברכהן: "אני שמח על בחירתנו במירב אתרוג בר לתפקיד מנכ"לית שופרסל travel. אני משוכנע כי ניסיונה הרב בתחום השיווק ובתחום ה-e-commerce יבואו לידי ביטוי וימנפו את חברת  התיירות, שהקמנו בשותפות של שופרסל וגוליבר, כמו גם יאפשרו לנו להציע הצעות ערך כדאיות לחברי מועדון שופרסל".