כותרות אחרונות
Search

מינוי חדש במלון היוקרה "וולדורף אסטוריה" ירושלים – אמיר אבו ערפה מונה לסמנכ"ל תפעול המלון.

לובי מלון "וולדרוף אסטוריה" צילום: צילום – עמית גירון 

 

מינוי חדש במלון היוקרה "וולדורף אסטוריה" ירושלים.

אמיר אבו ערפה מונה לסמנכ"ל תפעול  במלון היוקרה "וולדורף אסטוריה" ירושלים והוא מחליף את סוטיריוס איקונומו שמונה לתפקיד מנכ"ל במלון החדש של וולדורף אסטוריה במינסק.

 

אמיר אבו ערפה מונה לסמנכל תפעול וולדורף אסטוריה – צילום: אורטל חזן

 

אמיר אבו ערפה: "אני מודה להנהלת המלון על הקידום בתפקיד. וולדורף אסטוריה הוא בית עבורי ואמשיך לפעול ולעשות את המיטב כדי שהתנופה שבה המלון נמצא תימשך".

 

אמיר מגיע לתפקיד סמנכ"ל התפעול  עם ניסיון של 16 שנה במלונאות. הוא בעל תואר במלונאות ועבר הכשרות רבות בארץ ובחו"ל. אמיר חלק מצוות המלון כבר מהפתיחה ב2014  אז החל לעבוד כסגן מנהל קבלה. ב7 השנים האחרונות כיהן כמנהל הקבלה ובשנה האחרונה היה מנהל אגף החדרים במלון.

 

אמיר יחליף את סוטיריוס איקונומו (49) שמונה לתפקיד מנכ"ל המלון החדש של וולדורף אסטוריה במינסק שעתיד להיפתח באביב 2024. סוטיריוס מגיע לתפקיד מנכ"ל מלון עם ותק של למעלה מ27 שנה בעולם המלונאות. בחמש השנים האחרונות כיהן סוטיריוס כסמנכ"ל התפעול של וולדורף אסטוריה ירושלים, לפני כן ניהל את בית המלון סטאי בתל אביב והחזיק במשרות ניהוליות מרכזיות ביניהן מנהל אגף חדרים ומנהל הקבלה במלונות אינטרקונטיננטל בישראל ובשוויץ, ומנהל מזון ומשקאות במלון הבוטיק היוקרתי לאטו ביוון. סוטיריוס מתמחה בניהול, תפעול, הקמה פתיחה, וחידוש של מלונות יוקרה.

 

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים הינו מלון יוקרה בינלאומי השייך לרשת הילטון העולמית. המלון הידוע באיכותו ובחווית השירות והאירוח יוצאת הדופן המוענקת לאורחים ורק לאחרונה נבחר כבר בפעם הרביעית כאחד מחמשת המלונות הטובים בצפון אפריקה ובמזרח התיכון לשנת 2023 של  המגזין היוקרתי Travel + Leisure.

 

סוטיריוס איקונומו מנכ"ל מלון "וולדורף אסטוריה" מינסק – צילום יח"צ "וולדורף אסטוריה"

 

סוטיריוס איקונומו אמר: "אני מודה להנהלת הילטון העולמי ו "לוולדורף אסטוריה" העולמי על האמון שנותנים לי לפתוח מלון חדש, אתגר לא פשוט בימים אלה. אני בטוח שאמיר שנכנס לנעלי יעשה עבודה מצוינת".

 

אבנר און מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה מסר: " אנו שמחים על מינויו של אמיר, איש חרוץ עם הרבה ידע ויכולות. אני בטוח כי אמיר, שנמצא במלון משנפתח ומכיר בו כל פינה, יסייע לנו להמשיך להצעיד אותו קדימה. בשמי ובשם רשת הילטון, אנו מאחלים לו ולנו הצלחה מרובה" והוסיף " אני מברך על המינוי של סוטיריוס, איש מקצוע מהמעלה הראשונה שעמד לצידי בחמש השנים האחרונות, בעל ניסיון רב בתחום המלונות ומאחל לו הצלחה רבה עם פתיחת המלון במינסק".

 

אודות מלון וולדורף אסטוריה

מלון וולדורף אסטוריה, אשר נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם – מלון "פאלאס" בירושלים, נחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר ומוכר כאחד המלונות הטובים במזרח התיכון. במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, ספא יוקרתי בינלאומי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.