כותרות אחרונות
Search

מינוי חדש במשק – שרון מלכה מונה למנכ"ל חברת "דוטז ננו".

שרון מלכה מנכל חברת "דוטז ננו" – צילום: יח"צ

 

מינוי חדש במשק – שרון מלכה מונה למנכ"ל חברת "דוטז ננו".

חברת "דוטז ננו" מייצרת חומרים מתקדמים, המשמשים לאיתור זיופים.

 

בימים אלו מונה שרון מלכה למנכ"ל חברת "דוטז ננו", המייצרת פיתרונות המבוססים על חומרים מתקדמים ייחודיים הנקראים GQD, המשמשים לאיתור זיופים – אתגר מרכזי בתעשיות רבות. החומר מוכנס לחומר הגלם בתהליך הייצור וכאשר הוא נחשף לאור UV, הוא מחזיר אנרגיה באורך גל שניתן לזיהוי על ידי גלאים ייעודיים שפותחו בחברה והמשמש כחתימה ייחודית המעידה כי המוצר אינו מזויף.

 

בין המשקיעים הגדולים בחברת "דוטז ננו" הינה קרן הון הסיכון הישראלית SIBF.

 

מר מלכה הוא מנהל בכיר עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בניהול אסטרטגי, תפעולי, מסחרי ופיננסי בחברות טכנולוגיה חדשניות. למלכה ניסיון בינלאומי נרחב בחברות הנסחרות  בארה"ב ובגיוסי הון, מיזוגים ורכישות, בנייה וניהול צוותים ,פיתוח מוצרים מורכבים וטכניים והנעת צמיחה תאגידית.

 

בעבר שימש מלכה כמנכ"ל חברת MediWound Ltd, חברת ביו-פארמה הנסחרת בנאסד"ק. במסגרת תפקידו, הוביל את הפיתוח של מוצר חדשני, אישורו לשיווק ע"י רשויות התרופות ומסחורו הגלובלי של המוצר. כמו כן, היה אחראי על בניית כושר הייצור של התרופה לצורך השקתה בשווקי היעד השונים.

 

שרון מלכה מנכל חברת "דוטז ננו" – צילום: יח"צ

 

לפני כן, היה מר מלכה שותף בחברת Variance Economic Consulting Ltd, בוטיק ייעוץ רב-תחומי, המתמחה בשירותים פיננסיים ללקוחות היי-טק בינלאומיים ומקומיים, וכמנהל בכיר ב-PricewaterhouseCoopers Corporate Finance, שם צבר ניסיון רב בהערכות שווי חברות, מיזמים משותפים ומכשירים פיננסיים להשקעות, מיזוגים ורכישות והנפקות.

 

מלכה הנו רו"ח מוסמך ובעל תואר B.Sc. במנהל עסקים ו M.B.A.

 

יו"ר חברת " דוטז ננו" מר ברני ברוקס : "המינוי של מלכה הינו חלק מתהליך חיזוק השדרה הניהולית בחברה. אנו בטוחים שהידע והניסיון המקצועי של מלכה יסייעו רבות לעיצוב והובלת אסטרטגיית הצמיחה של החברה בשנים הקרובות".

 

אודות דוטז ננו בע"מ:

דוטז ננו בע"מ היא חברת ננוטכנולוגיה ציבורית הנסחרת בבורסה האוסטרלית (ASX:DTZ). החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות מבוססי חומרים מתקדמים הנקראים Graphene Quantum Dots (GQDs) וחומרים מבוססי פחמן אחרים, בעלי תכונות פלורוסנציה ייחודיות. החברה פועלת בתחום אמצעי הנגד לזיופים, תופעה המסבה נזקים עצומים לכלכלה העולמית בהיקפים של מיליארדי דולרים מדי שנה. דוטז מציעה לארגונים ותעשיות הסובלות מבעיית הזיופים פתרון שלם המורכב מהחומרים הפלורוסנטים, משפחה של גלאים ייעודיים שפותחה בחברה ומעטפת תוכנה. החומרים שפותחו בדוטז משמשים כמעין חתימה כימית ייחודית שמוכיחה שהמוצר אינו מזויף. מלבד זיהוי זיופים, החומרים משמשים לצורך תיוג ועקיבה בתעשיות הנפט והגז, הדפוס, הכימיקלים והפולימרים.

 

מוצרי החברה מבוססים על פטנט שפותח על ידי פרופ’ ג’יימס טור וצוותו באוניברסיטת Rice בטקסס.