כותרות אחרונות
Search

מינוי חדש במשק – תומר רוזנברג מונה למנכ"ל רשת הדיור המוגן "עד 120".

תומר רוזנברג מנכ"ל עד 120 – צילום: שי אפגין

 

תומר רוזנברג מונה למנכ"ל רשת הדיור המוגן "עד 120".

* רוזנברג רוזנברג עורך דין, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני MBA במנהל עסקים, כיהן 12 שנים כסמנכ"ל תפעול ראשי ברשת "מגדלי הים התיכון" ובשנה האחרונה היה מנכ"ל חברת "חג'ג' דיור מוגן ונכסים מניבים בע"מ".

* במסגרת תפקידו יהיה אחראי רוזנברג על תוכנית התרחבות של החברה, לרבות הגדלת היקף יחידות הדיור מ-650 לכ-2,000 בשנים הקרובות.

* משפיר נמסר: "בחרנו ברוזנברג בזכות הניסיון הרב והמוכח שלו בתחום הדיור המוגן בישראל. אנו משוכנעים, כי הוא האדם הנכון ליישם את החזון האסטרטגי של הרשת, ולקחת אותה למקום מוביל בתחום הדיור המוגן היוקרתי במדינת ישראל ".

 

תומר רוזנברג מונה למנכ"ל רשת הדיור המוגן "עד 120", המובילה את תחום הדיור המוגן היוקרתי בישראל. תומר מחליף את אבי קלפה שסיים את תפקידו לאחר שכיהן בו משנת 2012.

 

רוזנברג מונה לתפקיד מנכ"ל רשת הדיור המוגן "עד 120" כשבאמתחתו ניסיון רב בתחום הדיור המוגן. הוא כיהן 12 שנים כסמנכ"ל התפעול הראשי ברשת "מגדלי הים התיכון". במסגרת תפקידו, הוביל תהליכים להרחבת הפעילות העסקית והגדלת היקף המכירות, ניהל והקים פרויקטים בתחום הדיור המוגן ובנה תכניות עבודה רשתיות תלת שנתיות.

 

תומר רוזנברג מנכ"ל עד 120 – צילום: שי אפגין

 

בשנה האחרונה, כיהן רוזנברג כמנכ"ל חברת "חג'ג' דיור מוגן ונכסים מניבים בע"מ". בתפקידו, היה אמון על פיתוח והקמת בתי דיור מוגן, איתר קרקעות למשימה זו וליווה את תכנון התהליך תוך התאמה לצרכי הגיל השלישי.

 

רשת 'עד 120', מובילה כבר למעלה משלושה עשורים את תחום הדיור המוגן היוקרתי. כל אחד מבתי הרשת מציע מגוון שירותים זמינים ונגישים: מערך רפואי מקיף, שירותי קבלה, שמירה וביטחון, אחזקה וניקיון ומגוון רחב של פעילויות חברה, ספורט ותרבות. הרשת מונה שלושה בתים פעילים הממוקמים במרכזי הערים: ראשון לציון, הוד השרון ותל אביב.

 

במסגרת תפקידו יישם רוזנברג את תוכנית ההתרחבות של החברה, לרבות הגדלת היקף יחידות הדיור מ-650 לכ-2,000בשנים הקרובות. בין הפרויקטים המובילים: הרחבת הבית בתל אביב, הקמת הבית החדש שנבנה במודיעין והקמת הבית החדש בקריית מוצקין שבנייתו תחל השנה. בנוסף, נמצאים בשלב התכנון הבתים בנס ציונה ובירושלים אשר ייפתחו בשנים הקרובות.

 

תומר רוזנברג, מנכ"ל "עד 120": "תחום הדיור המוגן בישראל נמצא בצמיחה, אני מתרגש להוביל את רשת הדיור המוגן "עד 120" להישגים משמעותיים נוספים בפריסתה הארצית ולהמשיך למצב אותה כרשת הדיורה מוגן היוקרתית המובילה בישראל".

 

מחברת שפיר נמסר: "בחרנו ברוזנברג בזכות הניסיון הרב והמוכח שלו  בתחום הדיור המוגן בישראל. אנו משוכנעים, כי הוא האדם הנכון ליישם את החזון האסטרטגי של הרשת, ולקחת אותה למקום מוביל בתחום הדיור המוגן היוקרתי במדינת ישראל .