כותרות אחרונות
Search

מתנת אכלוס בפרויקט "GINDI TLV" – מנעול חכם "™LINUS" של חברת "Yale" ישראל.

מימין, אבי קמחזי מנכ"ל "אסא אבלוי" ישראל, אבי זמיר מנכ״ל "GINDI TLV" – צילום: מורג ביטן

 

מתנת אכלוס בפרויקט  "GINDI TLV" – מנעול חכם "™LINUS" של חברת "Yale" ישראל.

358 דיירי המגדל השלישי בפרויקט  GINDI TLV בת"א יקבלו מתנת אכלוס – מנעול חכם ™LINUS של חברת "Yale" ישראל שהושק בימים אלו.

השווי הכולל של המנעולים החכמים שנתנו ע"י חברת "GINDI TLV" כמתנת אכלוס לדיירי מגדל המגורים השלישי בפרויקט "GINDI TLV" מוערך ב כ-1 מיליון ₪

 

358 דיירי המגדל השלישי בפרויקט "GINDI TLV" בת"א יקבלו מתנת אכלוס – מנעול חכם "™LINUS" של חברת "Yale" ישראל שהושק בימים אלו.

 

השווי הכולל של המנעולים החכמים שנתנו ע"י חברת "GINDI TLV" כמתנת אכלוס לדיירי מגדל המגורים השלישי בפרויקט "GINDI TLV" מוערך ב כ-1 מיליון ₪.

 

מנעול החכם "™LINUS" מאפשר לנעול ולפתוח את הדלת באופן אוטומטי ללא צורך במפתח, המנעול מופעל על ידי יישומון למכשיר נייד חכם, מאפשר כניסה הביתה באמצעות אפליקציה, קודן ומעקב אחרי פעילות ויומן אירועים. באמצעות האפליקציה, ניתן לשתף הרשאות כניסה קבועות או זמניות עם אורחים שסומכים עליהם מכל מקום בעולם.

 

הנעילה האוטומטית מאפשרת את נעילת הדלת באופן אוטומטי מיד לאחר סגירתה או לאחר פרק זמן מוגדר מראש. פונקציית הפתיחה האוטומטית תיכנס לפעולה כשתחזרו הביתה ותגיעו לדלת שלכם, תפתח אותה באופן אוטומטי הודות לזיהוי מיקום גיאוגרפי, ותאפשר כניסה ללא הצורך במפתח. אפליקציית Yale Home לנייד מאפשרת למשתמשים לגשת ולשלוט במנעול החכם שלהם מרחוק בלחיצת כפתור אחת במכשיר הנייד שלהם על ידי חיבור למגשר האינטרנט של "Yale".

 

מימין, אבי קמחזי מנכ"ל "אסא אבלוי" ישראל, אבי זמיר מנכ״ל "GINDI TLV" – צילום: מורג ביטן

 

"GINDI TLV" היא אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות והוותיקות בישראל, ושיתוף הפעולה שלה עם Yale ישראל, כחלק ממהלך אסטרטגי שנועד להרחיב ולטפח את ממשק "פרויקט טכנולוגי" לטובת דייריו. פרויקט הדיור היוקרתי "GINDI TLV" נבנה ברחוב החשמונאים שברובע ההייטק של תל אביב ומטבע הדברים קורץ לעובדי הענף.

 

אבי זמיר, מנכ״ל "GINDI TLV": ״בחרנו במוצר החכם של חברת Yale ישראל הודות לפתרון נוח, ידידותי וקל לתפעול, שנוצר לאחר פיתוח שהושקעו בו מאמצים ומשאבים רבים. זהו צעד נוסף של פרויקט המגורים היוקרתי שלנו למען הדיירים, שנהנים מפיתוחים חדשניים שמקלים על חייהם. אנו גאים בשכונה החדשה שהקמנו בלב תל אביב ונמשיך לפעול במטרה להקנות למתגוררים בו את התנאים הטובים ביותר לאיכות חיים גבוהה".

 

אבי קמחזי מנכ״ל "אסא אבלוי" ישראל: "אנו שמחים על השקת הדור החדש של המנעולים החכמים – מנעול חכם ™LINUS ומודים על בחירת "GINDI TLV" במנעול החכם עבור דיירי פרויקט המגורים היוקרתי בתל-אביב".

 

המנעול הינו חלק  מסל המוצרים החכמים של חברת "YALE" המופעלים כולם באמצעות אפליקציה אחת.