כותרות אחרונות
Search

מכללת פסגות ללימודי שוק ההון, נדל"ן ויזמות עסקית יוצאת בקמפיין תשדירי רדיו

מכללת פסגות ללימודי שוק ההון, נדל"ן ויזמות עסקית יוצאת בקמפיין

מכללת פסגות ללימודי שוק ההון, נדל"ן ויזמות עסקית יצאה בקמפיין תשדירי רדיו בשיתוף פעולה עם 'רדיוס' 100 FM בעלות של כ-200,000 ₪

הקמפיין כולל 9 תשדירים קצרים והומוריסטיים, באורך ממוצע של כ-28 שניות, שקוראים לכל מי שמעוניין ברכישת ידע שיאפשר לו הכנסה נוספת, להגיע ולהירשם ללימודי שוק ההון, יזמות ונדל"ן במכללה

מכללת פסגות ללימודי שוק ההון, נדל"ן ויזמות עסקית, יוצאת בקמפיין רדיו חדש ונרחב בשיתוף פעולה עם 'רדיוס' 100 FM. העלות המשוערת של הקמפיין היא כ- 200,000 שקלים והוא כולל 9 תשדירים הומורסטיים שהופקו על ידי המוזיקאי, אסף פרישמן והקופירייטר, אמיר סנדיק, יחד עם מחלקת השיווק של המכללה. התשדירים יושמעו למשך תקופה של כחודשיים בתחנת הרדיו 'רדיוס' 100 FM ויציעו לקהל המאזינים להירשם למכללה בכדי לרכוש ידע שיאפשר לו הכנסה נוספת בתחומי שוק ההון, הנדל"ן ויזמות עסקית.

התשדירים ההומוריסטיים הינם קצרים ובעלי מסר דומה – אם אתה לא מסודר בחיים מבחינה כלכלית, מכללת פסגות היא הכתובת שלך. לדוגמא – "אם וורן באפט נמצא אצלך בחיוג המהיר בנייד אתה לא צריך ללמוד במכללת פסגות, כל השאר?, כדאי שתקשיבו… קחו אחריות על מצבכם הפיננסי, בואו ללמוד איך להשקיע נכון בנדל"ן, בשוק ההון ובעולם היזמות במכללה המובילה בישראל. מכללת פסגות ההשקעה הראשונה שלך"

psagot 1

צילום – מכללת פסגות

מנכ"ל מכללת פסגות, יוסי לחמיש: "מאז הקמת המכללה ועד היום למדו בה למעלה מ-30,000 סטודנטים, שקיבלו הכשרה מקצועית וכלים פרקטיים שסייעו להם להשתלב בעבודה בשוק ההון, נדל"ן ויזמות עסקית. חלק מאותם סטודנטים בחרו בלימודים במכללה במטרה להפוך את התחומים הללו למקצוע העיקרי שלהם, וחלק נוסף בחרו ללמוד מקצוע שיאפשר להם הכנסה נוספת בנוסף לעבודתם הקבועה, בדיוק אל קהלי היעד הללו אנו פונים בסדרת התשדירים החדשה ועד כה אנו זוכים לתגובות מצוינות".