כותרות אחרונות
Search

מלי לוי ושמעון גרשון הפרזנטורים של רשת "אירופלקס" הגיעו לחגוג יחד עם תומר בן חמו מנכ"ל "אירופלקס" יום הולדת 17 לרשת.

מלי לוי ושמעון גרשון יחד עם תומר בן חמו מנכל "אירופלקס" – צילום: רפי דלויה

 

מלי לוי ושמעון גרשון הפרזנטורים של רשת "אירופלקס" הגיעו לחגוג יחד עם תומר בן חמו מנכ"ל "אירופלקס" יום הולדת 17 לרשת.

"זו הפעם הראשונה מזה 17 שנה שאנו בוחרים פרזנטורים לרשת ומלי וגרשון הם הבחירה הטבעית והמושלמת עבורנו" כך אמר תומר בן חמו מנכ"ל "אירופלקס"

 

מלי לוי ושמעון גרשון, הפרזנטורים החדשים של רשת אירופלקס, המובילה בישראל בתחום השינה,  הגיעו לחגוג ביחד עם מנכ"ל אירופלקס, יום הולדת 17 לרשת.

 

השניים מובילים את קמפיין הטלוויזיה והדיגיטל החדש של החברה לשנה הקרובה. מדובר בקמפיין הזוגי הראשון של בני הזוג, הורים ל-3 ילדים הנשואים מזה כ-18 שנים. הקמפיין החושפני שופך אור בצורה הומוריסטית על סיטואציות שונות מחדר המיטות של השניים ועל האהבה האינסופית שיש להם לשינה איכותית על המזרנים ומערכות השינה של אירופלקס. 

 

מלי לוי ושמעון גרשון יחד עם תומר בן חמו מנכל "אירופלקס" – צילום: אבי בר

 

 

תומר בן חמו, מנכ"ל אירופלקס: "זו הפעם הראשונה בתולדות אירופלקס, שאנו בוחרים פרזנטורים לרשת ומלי וגרשון הם הבחירה הטבעית והמושלמת עבורנו. הרוח הספורטיבית שלהם לצד ההבנה בחשיבות השינה האיכותית והסגנון המשובח שלהם תואמים את ערכי אירופלקס ואנו נרגשים לקראת העשייה המשותפת".

 

במהלך חגיגות יום ההולדת הודיע מנכ"ל הרשת על פתיחתן בימים אלו של  4 חנויות נוספות לרשת שתמנה בקרוב 19 חנויות ותוך שנתיים תמנה הרשת כ- 30 חנויות בפריסה ארצית, כך ששיתוף הפעולה עם הפרזנטורים החדשים צפוי להיות ארוך ואינטנסיבי.

 

תומר בן חמו מנכ"ל "ארופלקס" – צילום: אבי בר

 

התרגשות מיוחדת נרשמה מצידם של מלי לוי ושמעון גרשון בעת הגשת עוגת יום הולדת 17 מרהיבה על רקע "שמים כחולים" שיר יפהפה בביצועם של השניים.