כותרות אחרונות
Search

רשת "אירופלקס" המתמחה בפתרונות שינה מתקדמים מתרחבת ופותחת 4 סניפים חדשים ברחבי הארץ.

 צילום: רפי דלויה

 

רשת "אירופלקס" המתמחה בפתרונות שינה מתקדמים  מתרחבת ופותחת 4 סניפים חדשים ברחבי הארץ.

ברד דיזיין בקרית אתא, בביג-פאשן בירכא, דיזין סיטי מעלה אדומים ובבית מרכזים בתל אביב.

גודלם של הסניפים החדשים נע בין 500 ל- 1000 מ"ר.

ובהקמתם הושקעו כ- 2 מיליון ₪.

 

הרשת חוגגת החודש 17 שנה להקמתה ויוצאת בקמפיין חדש בהובלתם של הפרזנטורים, בני הזוג מלי לוי ושמעון גרשון.

 

מלי לוי ושמעון גרשון יחד עם תומר בן חמו מנכל "אירופלקס" – צילום: רפי דלויה

 

רשת חנויות "Aeroflex" המתמחה בפתרונות שינה מתקדמים מתרחבת ופותחת סניפים ברחבי הארץ. בימים אלו נפתחים 4 סניפים חדשים בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪. הסניפים החדשים נפתחים במתחם הרד דיזיין בקריית-אתא, במרכז הקניות ביג פאשן בכפר-ירכא בצפון, במתחם העיצוב דיזיין-סיטי במעלה אדומים ובבית מרכזים בתל אביב. בכך תמנה הרשת 19 סניפים ותהיה הרשת הגדולה בישראל בתחום השינה.

 

תומר בן חמו מנכ"ל "אירופלקס": "אנו מתכוונים להפגין נוכחות בכל מקום בארץ שבו הלקוחות שלנו קוראים לנו. המגוון הרחב והאיכותי של המוצרים שלנו לצד החדשנות שאותה אנו מביאים והנוכחות ארוכת השנים בשטח הפכו אותנו לרשת המובילה בתחומה כיום בישראל.

 

 תומר בן חמו מנכל "אירופלקס" – צילום: אבי בר

 

חנויות "אירופלקס" המשתרעות על פני כ- 500 עד 1000 מ"ר מציגות את מגוון המוצרים הרחב של החברה ובהם מערכות שינה מתכווננות, מיטות, מיטות נוער, מזרנים, כרים, שמיכות ואביזרים נלווים לחדר השינה. מערכות השינה של "אירופלקס" תוכננו להעניק נוחות מרבית למשתמש תוך התייחסות לבריאות הגב והגוף ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובחומרי גלם איכותיים כדי להבטיח זאת.

 

הרשת החוגגת 17 שנה להקמתה שכרה את שירותיהם של הפרזנטורים, בני הזוג מלי לוי ושמעון גרשון ויצאה לאחרונה בקמפיין פרסום חדש לרגל חגיגות יום ההולדת.

 

צילום: אבי בר

 

עוד מוסיף תומר, כי בכוונתו להנגיש את השינה האיכותית, שהיא צורך הכרחי לתפקודו התקין של כל אדם, לקהל רחב ככל שניתן. ההתרחבות של אירופלקס מגשימה את החלום ומביאה את המוצרים האיכותיים של החברה לפתחה של כלל האוכלוסיה.

 

מאז הקמתה הפכה חברת אירופלקס, לאחת השחקניות המובילות בשוק המציעה מגוון רחב של פריטים לחדר השינה והבית במחירים נגישים ובמתכונת  Value For Money.

 

צילום: רפי דלויה

 

אירופלקס הום:

בשנה האחרונה פתחה אירופלקס את 'אירופלקס הום' – רשת אחות המתמחה במערכות עיצוב וריהוט לסלון, המעניקה ללקוחות הרגילים לסטנדרטים ולאיכות של רהיטי אירופלקס – פריטי ריהוט מעוצבים ונוחים לא רק לחדר השינה.

 

בקולקציית הפריטים: מערכות ישיבה, ספות, כורסאות, כורסאות טלוויזיה, ספות נפתחות למיטה, גופי תאורה, שולחנות סלון, שטיחים ועוד…

 

לרשת 6 סניפים בראשון לציון, במתחם ישפרו במודיעין, במתחם ביג בקרית אתא, בנתיבות, בכרמיאל ובמתחם ביג בבאר שבע.

 

2 חנויות נוספות נפתחות בימים אלו במתחם רד דיזיין בקרית אתא ובמתחם העיצוב דיזיין סיטי במעלה אדומים.

 

לפרטים נוספים:

http://www.aeroflex.co.il

https://www.aeroflexhome.co.il/