כותרות אחרונות
Search

"NICKWATCH" שעון חכם חדש מבית ניקלודיאון.

צילום: ViacomCBS

 

מציגים: VIACOMCBS NETWORKS INTERNATIONAL

 מבית ניקלודיאון "NICKWATCH"

שעון חכם, שיושק ב-2022, ממקם את התקשורת המשפחתית במרכז, ויהיה הראשון לרתום את כוחם של המותגים האייקונים של "ניקלודיאון".

 

ניו יורק / ברצלונה, 29 ביוני, 2021Viacom Networks International ) VCNI), הזרוע הבינלאומית של תאגיד ViacomCBS, (נאסד"ק: VIAC, VIACA), חשפה היום את שעון ה-NickWatch, השעון החכם והמחובר הראשון מתוצרת ניקלודיאון. ההשקה נערכה כחלק מכנס ה"מובייל וורלד קונגרס" (MWC) בברצלונה.

 

המכשיר הלביש החדש שם את התקשורת המשפחתית במרכז ומציע למשתמשים מאפייני בידור ותקשורת לצד טכנולוגיה חדשנית שפותחה על-ידי שותפה טכנולוגית מומחית, ישראלית של VCNI . השעון יהיה זמין לרכישה מ-2022.

 

"ViacomCBS ידועה בקו המותגים האייקוני שלה ומתווה מזה עשרות שנים את אופיים של האירועים העכשוויים ותרבות הפופ העולמית. כעת, עם הפנים לעתיד, היא רשמה כעת ציון דרך עם ה-NickWatch. זהו השעון החכם הראשון הרותם לשירותו את עוצמת המותגים של החברה. השקת המוצר האסטרטגי ממנפת את הקניין הרוחני והתכנים שלנו ותמשיך לחזק את מעמדנו כשותפה המסחרית המובילה במגוון ממשקים עם הצרכנים וביצירת חוויה סוחפת חדשה", אמר רפאל אנצ'ינו נשיא ומנכ"ל ViacomCBS Networks international.

 

צילום:  באדיבות ViacomCBS

 

ה-NickWatch יעניק לילדים עצמאות ובמקביל יציע היצע בידור איכותי המבוסס על הדמויות האהובות של ניקלודיאון. הפלטפורמה כוללת טכנולוגיה המאפשרת תקשורת ישירה בין בני משפחה וחברים, מעודדת פעילות גופנית ומסייעת לילדים להכיר את העולם בבטחה. מכשיר מגיע עם גוף של שעון חכם ושתי רצועות, אחת מעוטרת בדמויות ניקלודיאון ואחת בעיצוב פרמיום בוגר יותר. כל מכשיר מסופק עם בסיס טעינה בעיצוב כיפי עם הדמויות האהובות על הילדים.

 

ה-NickWatch נועד לטפח תקשורת בריאה ולעודד קשרים משפחתיים אמיצים, זאת תוך חיזוק עצמאותם של ילדים. הוא מסייע בחקירה בטוחה של העולם סביבם מתוך ידיעה שהאחראים להם זמינים במרחק של נגיעה אחת בשעון החכם.

 

הכוח שמשחק: בידור המעניק השראה לדמיון:

המוצר מעודד ילדים לנהל אורח חיים בריא באמצעות עידוד הזדמנויות לפעילות גופנית ומשחקים חברתיים. המשחקים שהוא מציע מוגשים באופן שנועד להצית את הדמיון בכדי שילדים יוכלו להמשיך ולשחק בים אם לבדם או עם חברים שיש להם NickWatch גם כן. יחד הם יוכלו לצאת למסעות והרפתקאות משחקיות.

 

אפשרויות הבידור המבוססות על הקניין הרוחני של ניקלודיאון יכללו פילטרים משעשעים לתמונות, אפקטים של תנועה וקול וכלים מוזיקליים שניתן לנגן עליהם עם מחוות ידיים. עדכוני תוכן קבועים יבטיחו רצף של משחקים, סטיקרים, אפקטים קוליים חדשים ועוד…

 

 צילום:  באדיבות ViacomCBS

 

תקשורת ששומרת על ילדים והורים:

הפלטפורמה מאפשרת שני מצבי תקשורת: הודעות טקסט ושיחות קוליות. ההורה או האדם האחראי לילד יכול לשלוח לילד הודעת טקסט מהטלפון שלו/שלה, והילדים יכולים להגיב עם נוסחי תגובה מוכנים, המרת הודעה קולית לטקסט, רגשונים (אימוג'ים), או תמונות. הילד יכול גם ליצור קשר עם ההורה/איש הקשר היישר מתוך רשימת אנשי הקשר ולקבל שיחות קוליות מאנשי קשר שהוגדרו מראש. ההורים או האחראים לילד יכולים ליצור קבוצות עם שרשורי שיחות ואף לשלוח הודעות בסטיקרים, טיימרים, תזכורות, תמונות, הודעות קוליות, ואף  ליצור שאלונים (polls).

 

הקשר בין ילדים להורים נשמר באמצעות פיצ'ר מפות המאפשר לאחראים לילד, ולבני משפחה לראות את המיקום הנוכחי של כל בני המשפחה, זאת באמצעות GPS, ווי-פי ואנטנות סלולריות, הפעולה מתאפשרת בפשוטת באמצעות הורדת אפליקציה ייעודית למכשיר שבשימושם.

 

ה-NickWatch של ניקלודיאון פותח בשיתוף עם WatchinU, חברת סטרטאפ ישראלית שבנתה ומפעילה את המכשיר במסגרת הסכם רישוי עם VCNI.

 

VCNI תפרסם את המחיר, ערוצי ההפצה והשיווק, כמו גם את מועדי הזמינות בשווקים השונים בשלב מאוחר יותר.

 

אודות ViacomCBS Networks International) VCNI):

ViacomCBS Networks International) VCNI), היא הזרוע הבינלאומית של תאגיד ViacomCBS, אינק. (NASDAQ:VIAC) והיא כוללת רבים מהמותגים האיקוניים בעולם. קו המוצרים שלה כולל את Channel 5, Telefe, Network 10, Nickelodeon, MTV, Comedy Central, BET, Paramoun Network וכן את שירותי הסטרימינג Paramount+ ו- Pluto TV, כמו גם את ויאקום CBS אינטרנשיונל סטודיוס. בנוסף לשירותי סטרימינג ומוצרי וידיאו דיגיטליים חדשניים, החברה מציעה פתרונות הפקה, הפצה ופרסום לשותפיה הפועלים בחמש יבשות ויותר מ-180 מדינות.

 

אודות Nickelodeon International:

ניקלודיאון, החוגג בימים אלה 42 שנים להקמתו, הוא מותג הבידור  מספר אחת לילדים. במהלך השנים   הפך למותג  חובק עולם המציב את הילדים במרכז  בכל פעילותו. המותג כולל  ערוצי טלוויזיה והפקות בארצות הברית וברחבי העולם בנוסף למוצרי צריכה, חוויות דיגטליות המבוססות על מיקוםהוצאה לאור וסרטים עלילתיים. ניקלודיאון הוא אחד ממותגי המולטימדיה והבידור המובילים בעולם לילדים ולכל המשפחה. הוא זמין בקרוב ל-400 מיליון משקי בית ב-180 מדינות וטריטוריות באמצעות יותר מ-80 ערוצים מקומיים ורצועות שידור ממותגות. מחוץ לארה"ב, ניקלודיאון הוא חלק מויאקום CBS אינטרנשיונל, שהיא חטיבה של ויאקום CBS, אינק. (נסד"ק: VIACA, VIAC). למידע נוסף וגרפיקה, בקרו ב- http://www.nickpress.com

 

אודות WatchinU:

WatchinU היא חברת סטרטאפ טכנולוגית ישראלית המתמקדת בפיתוח חוויות ופתרונות חומרה ותוכנה בתחומי ההתקנים הלבישים וה- IoT (האינטרנט של הדברים). ה-NickWatch הוא קו המוצרים הראשון של החברה והוא מתמקד בבני אדם וביצירת חוויות.  WatchinU הוקמה על ידי שתי חברות, Trackimo  ו-  Beta. Trackimo היא החברה מובילה בעולם בפיתוח פתרונות IoT, המתמחה במכשירים ופלטפורמות ענן של טכנולוגיות מעקב ואביזרים לבישים. Beta היא בית הפקה בתחום הטכנולוגיה, הבידור והמשחקים.