כותרות אחרונות
Search

מנכ"ל קבוצת שטראוס גיורא ברדעה ערך סבב מינויים ראשון בצמרת הקבוצה !

מנכ"ל קבוצת שטראוס גיורא ברדעה ערך סבב מינויים ראשון בצמרת הקבוצה !

שחר פלורנץ התמנה לסמנכ"ל צמיחה וחדשנות, אריאל שטרית לסמנכ"ל הכספים של הקבוצה וגור זמיר לסמנכ"ל כספים שטראוס ישראל

 

גיורא בר דעה נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס הודיע היום על סבב מינויים בצמרת הקבוצה

∨ שחר פלורנץ, סמנכ"ל הכספים של קבוצת שטראוס בעשור האחרון, מונה  לסמנכ"ל צמיחה וחדשנות, Chief Growth and Innovation officer, חבר הנהלת הקבוצה.

∨ אריאל שטרית, סמנכ"ל הכספים של שטראוס ישראל, מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים של הקבוצה וחבר בהנהלת קבוצת שטראוס.

∨ גור זמיר, סמנכ"ל הכספים של שטראוס מים, יחליף את אריאל שטרית בתפקידו כסמנכ"ל כספים של שטראוס ישראל.

 

גיורא בר דעה מסר: " תעשיית המזון והמשקאות חווה שינויים גלובליים מואצים בשנים האחרונות. בחרנו להקים זרוע ייעודית חדשה לתחום הצמיחה והחדשנות בכדי להבטיח פיתוח יכולות והערכות מתאימה של הקבוצה אל מול המגמות, הצרכים והזדמנויות עסקיות חדשות והבאתן לכדי מימוש מסחרי לרבות ביסוס והטמעת חדשנויות וטכנולוגיות פורצות דרך בשטראוס, טיפוח והובלת קהילת הפוד טק העולמית, המשך חיזוק עולמות הטכנולוגיה כולל אלפא ,החממה ופיתוח עסקי ,האצת הטרנספורמציה הדיגיטלית לאורך שרשרת הערך, ואיתור הזדמנויות לצמיחה עתידית."

 

בר דעה הוסיף: "הקמה של יחידה זו תאפשר לקבוצה למנף טוב יותר נכסים קיימים בתחומי החדשנות, יזמות וטכנולוגיה, לבצע קפיצת מדרגה בפיתוח היכולות, לחזק את בסיס הבית ולפתח יתרונות תחרותיים בזירה הגלובלית שיאפשרו צמיחה בתחומי פעילות הקיימים כמו גם חדשים בעתיד."

 

לסיום אמר בר דעה: "המינוי של שחר פלורנץ כמו גם המינוי של אריאל שטרית ושל גור זמיר בניהול מערך הכספים הבכיר של הקבוצה ושל שטראוס ישראל הינם הזדמנות נהדרת להצמיח ולקדם מנהלים מצוינים בתוך החברה ואני רואה בכך הצלחה אמיתית. אני משוכנע שאישיותם, ניסיונם וחתירתם למצוינות יאפשרו להם להצליח ולתרום תרומה משמעותית להמשך דרכנו ."

 

שחר פלורנץ – צילום: יח"צ שטראוס

 

שחר פלורנץ, סמנכ"ל הכספים של קבוצת שטראוס בעשור האחרון, מונה  לסמנכ"ל צמיחה וחדשנות. 

שחר ינהל את יחידת החדשנות והצמיחה החדשה בקבוצה ובנוסף ימשיך לנהל את תחום מערכות המידע ואת תחום הפיתוח העסקי .פלורנץ , תושב שוהם נשוי +3, מכהן כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה מאז הצטרפותו לחברה ב-2008.  לשחר ניסיון ניהולי עשיר וטרם הצטרפותו לקבוצת שטראוס, ניהל את חברת סטארהום  – חברת פתרונות למפעילים סלולריים בעולם לאחר ששימש כסמנכ"ל הכספים בחברה ובחברות פרומדיקו ו LANNET.

 

בתקופת כהונתו בקבוצת שטראוס, הוביל שחר כמה מהמהלכים העסקיים המורכבים ביותר בחברה, כגון תהליך רכישת הבעלות המלאה של שטראוס בחברת הקפה מקרן הון הסיכון TPG, שותפות משמעותית בתהליכי רכישות ומיזוגים בקפה, כמו גם הישגים  משמעותיים בתחום קשרי המשקיעים, גיוס הון וחוב בהיקפים של למעלה מארבעה מיליארד ₪ . בתקופת כהונתו ביססה הקבוצה את חוסנה הכלכלי תוך שמירה על דרוג אשראי גבוהה בתקופות סוערות בשוק ההון, טיפוח אמון המשקיעים, שמירה על החוב, שיפור מבנה המס, מימוש ורכישת נכסי נדל"ן וייעול מבנה ההון ותזרים הקבוצה.

 

בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל הכספים הוביל שחר בשנים האחרונות את חממת The Kitchen להצלחות תוך גיוס 12 סטארטאפים ומיצוב מרשים של שטראוס בתחום הפוד-טק הגלובלי וכן הובלת מהלכי פיתוח עסקי למול שותפינו העסקיים בחברות השונות, ובמסגרת תפקידו כחבר בדירקטוריון במרבית חברות הקבוצה.

 

אריאל שטרית – צילום: יח"צ שטראוס

 

אריאל שטרית, סמנכ"ל הכספים של שטראוס ישראל, מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים של הקבוצה וחבר בהנהלת קבוצת שטראוס.

אריאל, תושב מודיעין נשוי +2, הצטרף לקבוצת שטראוס כחשב וגזבר המטה בשנת 2008. בשנת 2011 הוא מונה לסמנכ"ל הכספים של שטראוס ישראל והיה שחקן מוביל ומשמעותי בהצלחה המרשימה של שטראוס ישראל בשנים האחרונות. אריאל היה שותף מרכזי בהובלה ובמימוש המהלכים האסטרטגיים והתכניות העסקיות בשטראוס ישראל ב-8 השנים האחרונות, הוביל השקעות גדולות בעסק ובנה והטמיע את תפישת הרווחיות הגולמית כעוגן עסקי. כמו כן הוביל את אסטרטגיית הפורטפוליו של שטראוס ישראל והיה שותף מרכזי בניהול האתגרים בתקופת המחאה החברתית וההיערכות של שטראוס ישראל למהלכי הרגולציה הרבים והגדולים שבאו בעקבותיה, וכן בייזום, הובלה ומימוש מהלכי ה-SLTO לאורך השנים: הורדות מחירי מוצרים, אסטרטגית התזונה, התכנית החברתית. בנוסף, הוביל אריאל את תפישת הפרודוקטיביות ואת המתודולוגיה למימושה ועוד יוזמות ומהלכים רבים.

 

גור זמיר – צילום: יח"צ שטראוס

 

גור זמיר, סמנכ"ל הכספים של שטראוס מים, יחליף את אריאל שטרית בתפקידו כסמנכ"ל כספים של שטראוס ישראל.

גור, תושב כפר יהושע נשוי +3, הצטרף ב-2006 לשטראוס מים, אז תמי4, כסמנכ"ל כספים, תפקיד אותו ביצע עד 2009. בשנת 2010 מונה גור לסמנכ"ל הכספים של שטראוס מים ובתפקיד זה היה שותף מוביל  ועוגן משמעותי בהובלת כל המהלכים העסקיים של שטראוס מים בישראל בסין ובאנגליה. בין הישגיו של גור ניתן למנות את הקמת השותפות בסין עם האייר (Haier Strauss Water), שותף בהקמת השותפות באנגליה Virgin Strauss Water עם חברת וירג'ין, הובלת צוות המו"מ להסכם הקיבוצי עם נציגות העובדים וההסתדרות, ושותף מרכזי בחיזוק הביצועים הפיננסים של שטראוס מים , צמיחה מהירה, תזרים מזומנים חזק ורווחיות דו ספרתית.

 

המינויים צפויים להיכנס לתוקף במהלך חודש אפריל.