כותרות אחרונות
Search

מסדנאות יצירה בקניון שבעת הכוכבים ועד מיני-גולף, ג'אנגלינג ועוד.. ביריד ביתנים אמריקאי בחול המועד בנתניה.

יריד אמריקאי נושא פרסים חוהמ בפארק קניון עיר ימים – צילום: זום הפקות

 

מסדנאות ג'אנגלינג ועד מיני-גולף: יריד ביתנים אמריקאי נושא פרסים נוחת בארץ בחול המועד בנתניה.

אחרי מעל שנה של הסתגרות בבתים ובזום, כשטיסה לנופש משפחתי נשמעת כמו חלום רחוק, יגיע לפארק של קניון עיר ימים יריד אמריקאי ססגוני במיוחד, עם מגוון רחב של הפעלות לכל המשפחה – בניחוח של חו"ל.

 

יריד אמריקאי נושא פרסים חוהמ בפארק קניון עיר ימים – צילום: זום הפקות

 

במסגרת הפסטיבל, הילדים יוזמנו לבלות במגוון ביתני יריד בסגנון אמריקאי, שבכל אחד משחק אחר נושא פרסים: מקליעת חיצים למטרה, דרך זריקת לאסו בסגנון המערב הפרוע ושבירת קוביות קרח בקוטב הצפוני, ועד באולינג וכדורסל.


בנוסף, משתתפי הפסטיבל יוכלו להפגין את כישוריהם במסלולי מיני גולף מאתגרים, ולהתחרות זה בזה בשולחנות המשחק האהובים ביותר, ביניהם כדורגל, סנוקר, והוקי אוויר. במקום תתקיים גם סדנאת ג'נגלינג בסגנון תיאטרון רחוב עם מדריך מקצועי, אשר יחשוף בפני המשתתפים את הטריקים הכי חשובים ואת סודות המקצוע.  

 

 הפעילות תתקיים במתחם הפארק של קניון עיר ימים,

בחול המועד פסח, בין הימים שני עד רביעי (29-31.03)

מ-11:00 בבוקר ועד 17:00 אחר הצהריים 

 הכניסה חופשית, בכפוף לתו הסגול

 

חוגגים אביב: חגיגת diy אביבית לילדים בקניון שבעת הכוכבים. 

 

חגיגת diy בקניון שבעת הכוכבים – צילום: דגנית זאב בן יחזקאל

 

בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה תיערך פעילות יצירות אביבית לכל אורך חול המועד. במסגרת הפעילות יתקיימו סדנאות יצירה diy  מגוונות בימים שני עד חמישי (29.03-01.04) בין השעות 11:00 עד 14:00, בקומת הכניסה .


להלן פרוט הסדנאות: ב-29.03 סדנת עיצוב כובע אביבי, ב-30.03 סדנת ראש דשא, ב-31.03 סדנת קישוט פרפרים מגבס וב-01.04 סדנת יצירת עציץ אביבי. 

 

הכניסה חופשית לכולם כאשר הפעילות תתקיים בסבבים של קפסולות כחלק מהשמירה על הנחיות התו הסגול.פעילות חוה"מ תתקיים בימים שני עד חמישי 29.3-1.4 בשעות 11:00-14:00

קניון שבעת הכוכבים-הרצליה

www.7star.co.il

www.facebook.com/7starmall