כותרות אחרונות
Search

מלי לוי ושמעון גרשון נבחרו לשמש כפרזנטורים של מותג המיטות והמזרנים "אירופלקס".

מלי לוי ושמעון גרשון בקמפיין זוגי ראשון "אירופלקס" –  צילום :רפי דלויה 

 

 

במיטה עם מלי ושמעון.

בני הזוג נבחרו לשמש כפרזנטורים של המותג אירופלקס לשנה הקרובה והצטלמו לקמפיין טלוויזיה ודיגיטל חושפני ומלא הומור.

מלי לוי ושמעון גרשון נבחרו לשמש כפרזנטורים של אירופלקס, מותג המיטות והמזרנים המציג מערכות שינה מתקדמות, והם יובילו את קמפיין הטלוויזיה החדש של החברה לשנה הקרובה.

 

מלי לוי ושמעון גרשון בקמפיין זוגי ראשון "אירופלקס" –  צילום :רפי דלויה 

 

מדובר בקמפיין הזוגי הראשון של בני הזוג, הורים ל-3 ילדים הנשואים מזה כ-18 שנים, כך שהכימיה במהלך הצילומים על המיטות השונות הייתה יותר מאשר מושלמת.

 

הקמפיין החושפני שופך אור בצורה הומוריסטית על סיטואציות שונות מחדר המיטות של השניים ועל האהבה האינסופית שיש להם לשינה איכותית על המזרנים ומערכות השינה של אירופלקס, שהם המילה האחרונה בתחום ומאפשרים לישנים עליהם להיות מלאי אנרגיה ומצב רוח טוב. 

 

מסתבר שבנוסף על כל המחקרים המעידים כי שינה איכותית היא חשובה לניהול אורח חיים בריא, שינה היא גם עניין של  לייף סטייל. הקולקציה של אירופלקס לשנה הקרובה עונה על כל הקריטריונים במישור זה.

 

לדברי תומר בן חמו, מנכ"ל אירופלקס: "הרוח הספורטיבית של מלי וגרשון, ההבנה שלהם בחשיבות השינה האיכותית והסגנון המשובח שלהם תואמים את ערכי אירופלקס ואנו נרגשים לקראת העשייה המשותפת".

 

חברת "Aeroflex" היא אחת השחקניות המובילות בשוק השינה בישראל והיא מציעה מגוון רחב של פריטים איכותיים וייחודיים  לחדר השינה.  מוצרי החברה נמכרים ברשת  אירופלקס לה  16 סניפים ברחבי הארץ.

 

מידע על מערכות השינה, המזרנים ופריטי השינה השונים שברשת באתר החברה :http://www.aeroflex.co.il/