כותרות אחרונות
Search

מסחטות הדור החדש של OIG כבר כאן! מסחטות הבריאות של הדור החדש מפיקות עד 60% יותר מיץ

Hurom Israel

מסחטות הדור החדש כבר כאן!

OIG  משיקה את מהפכת התזונה הבריאה:

מסחטות הבריאות של הדור השני מפיקות עד 60% יותר מיץ ממסחטה רגילה, ומפיקות מיץ במרקם עדין וטעים יותר

חברת OIG  בבעלות איציק ועופר גבאי, מהשחקניות הוותיקות בתחום מוצרי החשמל הביתי, השיקה הבוקר (15/3 ) את מותג Hurom Israel יבואנית ישראלית בלעדית של החברה הקוריאנית הבינלאומית, מובילת תחום מסחטות הבריאות בטכנולוגיית "סחיטה איטית" בעולם.

בשנים האחרונות הועלתה המודעות לחיים בריאים יותר , אנשים דואגים לאיכות חייהם ומשלבים פעילות ספורטיבית ותזונה נכונה, כחלק בלתי נפרד מחיי היום יום. גם עבור הילדים ובני הנוער, ההורים מחפשים דרכים קלות ופשוטות על מנת לשפר את צריכת הפירות והירקות של ילדיהם. המודעות לשמירה על תזונה מאוזנת ומגוונת נמצאת בעליה מתמדת וכך גם הצורך בעזרים  אשר יעזרו ליישם זאת.

במהלך מסיבת העיתונאים שהתקיימה במסעדת החוויה הטבעונית בתל אביב, הוצגה אמנית החיים הבריאים מיכל צפיר הפרזנטורית החדשה של המותג. צפיר תוביל את פעילות התקשורת השיווקית של החברה,  אשר תתרכז ביישום אורח חיים בריא, בדגש על מסחטות הבריאות מהדור החדש של  Hurom ישראל, והמטבח הבריא של מותג הפרימיום DAVO. פעילות שיווקית זו נאמדת בכ-1.8 מיליון ש״ח בשנה. הקמפיין הפרסומי צפוי לכלול סדנאות בישול ואפייה בריאה, סרטוני הדרכה, ספרי מתכונים וטיפים בריאותיים, פעילות בנקודות מכירה, סדנאות ופעילויות שיווקיות שונות לאורך השנה. צפיר תדגיש את חשיבות הבריאות והבחירות היומיומיות המשפיעות עליה החל מבחירת המזון ועד להרגלי האכילה עצמם.

oig 1

עופר גבאי מיכל צפיר ואיציק גבאי – צילום שוקה כהן

מסחטות בריאות
כחלק מהמודעות לאורח חיים בריא התפתחה בשנים האחרונות תרבות שלמה סביב  הוספת מיצים לתזונה וניקוי רעלים.  OIG היבואן הבלעדי  בישראל של מסחטות האיכות המובילות בעולם מבית HUROM  מציבות סטנדרט חדש בתחום המיצוי- טכנולוגיית ה"סחיטה האיטית" מורידה למינימום אובדן של ערכים תזונתיים.  טכניקת הסחיטה האיטית מחקה למעשה כבישה קרה, כך נמנע תהליך החמצון הנוצר במסחטות סכין רגילות, ונמנע החימום הנוצר במסחטות רגילות ופוגע בויטמינים והאנזימים במזון. טכניקת הכבישה הקרה מאפשרת הפקת כמות גדולה יותר של מיץ מהירק או הפרי.

מסחטות הדור החדש מצוידות במספר גדול פי 2 של חריצי סחיטה וידית מיצוי ייחודית, וכך מתאפשרת סחיטה של עד 60% יותר מיץ מהפרי או הירק. השינוי במבנה בורג הסחיטה, מגביר את החיכוך עם המזון ויוצר מיץ במרקם חלק וטעים יותר. ידית המיצוי מאפשרת סחיטה ארוכה יותר של פירות רכים וע"י כך מתאפשר מיצוי אפקטיבי יותר של המיץ מכל מסחטה אחרת בשוק.

מסחטות הדור החדש מיוצרות בקוריאה , בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת איכות, אקולוגיה, בחירת חומרי הגלם ועוד. כחלק מההקפדה הגבוהה על איכות ואקולוגיה, במסחטות HUROM כל החלקים הנוגעים במזון בתהליך הסחיטה (מיכל סחיטה, בורג, רשת וכו') עשויים מחומר ייחודי הנקרא ULTEM אשר הינו  BPA FREE ברמה הגבוהה ביותר ועמיד מאוד לאורך זמן!

מסחטות HUROM משמשות בנוסף למיצים גם להכנת מחיות כגון רסק לתינוקות, מחיות לבישול ואפיה, טחינת רטבים למרקם אחיד ועוד. בדגמים בהם רשת המחיות אינה מגיעה עם המסחטה, ניתן לרכוש אותה כחלק מהאביזרים הנילווים בעלות של 249 ₪.

כל דגמי המסחטות מצויידים במנוע AC תעשייתי המאפשר עבודה שקטה ועוצמת סחיטה גבוהה עם 150W בלבד, ומסוגל לעבוד 30-40 דקות ללא הפסקה. איכות החלקים של מסחטות HUROM מאפשרת לנו להציע 5 שנות אחריות למסחטות הרגילות, ובמסחטות הדור החדש – 10 שנות אחריות!

oig 3

HUROM HH

הדור החדש של המסחטות והבשורה האחרונה והחשובה ביותר בתחום הבריאות. יותר מיץ ויותר צלול! המענה המושלם לסחיטת מיצי פירות, ירקות, עלים ירוקים ומיצוי עשב החיטה!

מדובר במסחטת מיץ בטכנולוגיית "סחיטה איטית" הכוללת שיטה ייחודית – סחיטה במהירות נמוכה אשר סוחטת את הפרי או הירק בצורה יעילה ביותר,שומרת על ערכיו התזונתיים ומפיקה מיץ טהור, איכותי ומעל לכל, בריא וטבעי. שיטת הסחיטה באמצעות בורג ללא סכין מבטיחה שמירה על מבנה הסיבים והישארות רמה גבוהה של מינרלים, ויטמינים, אנזימים ופיטוכימיקלים.

 בעלת שיטת סחיטה ייחודית באמצעות לחץ המאפשרת מיצוי כפול של כמות המיץ מהפרי, הירק או העלים הנסחטים ושמירה מקסימאלית על הויטמינים והמינרלים במזון. מסחטת HUROM HH מהדור החדש והמתקדם ביותר  פועלת במהירות 40 סל"ד ומאופיינת בעיצוב מודרני, ומיכל סחיטה כפול בגודלו מהדגמים הקודמים (500 מי"ל).

המסחטה מתאפיינת במבנה ייחודי של בורג הסחיטה המכיל פי 2 חריצי סחיטה מהמסחטות הרגילות. במסחטות הדור החדש הוכפל  מספר החריצים על בורג הסחיטה ונוספה ידית מיצוי ייחודית, ובכך הועלתה יכולת המיצוי בכ-60 אחוזים. המסחטה כוללת חיישן בטיחות, אשר מאפשר לוודא הרכבה נכונה של החלקים השונים, וניתנת לפירוק וניקוי בקלות. מבנה משודרג של בורג הסחיטה  וידית  המיצוי מאפשר עד 60% יותר מיצוי מהדגמים הקודמים, וחיבור ישיר של בורג הסחיטה ישירות למנוע' ללא גלגלי שיניים ביניהם מאפשר מינוף מקסימלי של כוח הסחיטה. ידית המיצוי מאפשרת יכולת שליטה נוספת בכמות הסיבים הנכנסת או מופרדת בזמן הסחיטה, וסחיטה אפקטיבית יותר של פירות וירקות רכים על מנת לסחוט מהם כמות מיץ גדולה יותר. ידית מיצוי קיימת רק במסחטות הדור החדש, המבטיח חוויה בטעם, במרקם ובאיכות המיץ.

חלקי המסחטה תוכננו לניקוי פנימי קל המתאפשר באמצעות הוספת 2 כוסות מים, והעברתן במנגנון הסחיטה. פעולה זו משלימה כ- 80 אחוז מפעולת הניקוי, לאחר שטיפה זו ניתן להכניס את החלקים למדיח עד 60 מעלות.

המסחטה משמשת לסחיטת פירות וירקות רכים וקשים, עלים ומיצוי עשב החיטה ומאפשרת שילובים שונים של ירקות, פירות ועלים היוצרים עולם של טעמים, צבעים ומרקמים והופכת את הבריאות לחוויה!

במסחטה זו ניתן להכין- מיצי בריאות – ירקות ופירות קשים ורכים, רימונים, ענבים, כל סוגי העלים ומיצוי עשב חיטה; הכנות טבעיות – חלב אורז, חלב סויה, חלב שקדים; הכנת מחיות – טחינת מרקים ורטבים למרקם אחיד, טחינת מזון תינוקות; הכנת ממרחים – סלט חצילים, חומוס.

מחיר: 2,990

ניתן להשיג דגמים שונים של מסחטות HUROM בטווח מחירים של 1,590-5,900 ₪

oig 2

חברת OIG משווקת ליין מוצרים חדש ובלעדי, המסייע לצרכן ליישם את המודעות לאורח חיים בריא בבית במגוון תחומים ביניהם הוספת מיצי  בריאות ושייקים לתזונה יומית, אפייה ובישול בריא, והתמודדות עם אלרגיה ורגישות במערכת הנשימה והעור.

החברה הידועה במוצריה המתקדמים, עובדת עם היצרנים האמינים והאיכותיים בעולם על מנת לייבא את המוצרים המתאימים ביותר עבור הצרכן הישראלי. אותם מוצרים ייחודיים , משווקים  במעל ל-200 נקודות מכירה ברחבי הארץ: אל"מ, דיוטי פרי, מחסני חשמל, שק"ם, חשמל נטו, ליאור מוצרי חשמל. בנוסף משווקת OIG גם עבור חנויות חשמל פרטיות, חנויות מקצועיות בתחום הבישול והאפייה ועוד.

בין המותגים הגדולים והמוכרים המיובאים בבלעדיות על ידי OIG נמצאים HUROM הקוריאני בתחום המסחטות, POLTI האיטלקי בתחום הקיטור, מותג הפרימיום DAVO והמותג העממי NOVO

 חברת HUROM  מתמקדת מעל 40 שנה בפיתוח ועיצוב מסחטות מצד אחד ומחקר ביוכימי בתחום המזון לפיתוח מתכוני בריאות המאפשרים ייעול מקסימלי של ספיגת הערכים התזונתיים מהמזון מצד שני.

במרכז הפיתוח בקוריאה מקדישה החברה משאבים להמשך פיתוח המוצר והטכנולוגיה, פיתוח עיצובים חדשים לדגמים השונים (בשנת 2015 זכה העיצוב המסחטה התעשייתית בפרס עיצוב בינלאומי), ומחקר תזונתי לפיתוח מתכוני בריאות מאוזנים מבחינת תרומתם הבריאותית ומתאימים לצרכים שונים כגון ספורט, ילדים, טיפוח העור ועוד. החברה פועלת ב- 85 מדינות ברחבי העולם.

מסחטות HUROM התחילו להגיע ארצה לפני כ- 5 שנים, ומיובאות ע"י OIG בשלוש השנים האחרונות. בשנה האחרונה נכנסו מסחטות HUROM לרשתות החשמל המובילות: אל"מ, דיוטי פרי, מחסני חשמל, שקם, חשמל נטו, רשת ליאור, חנויות מקצועיות  וחנויות פרטיות.