כותרות אחרונות
Search

מסיבת פורים ב"אורה בורה", הביסטרו בר הכי שמח באזור ירושלים

מסיבת פורים בביסטרו בר "אורה בורה"

הביסטרו בר הכי שמח באזור ירושלים יחגוג את פורים בהפקה צבעונית. על הסט  DJ BushBeatשינגן מזרח ומערב, גרוב אסלי, טרופיקל ביט ואלקטרוני.

רעבים? יהיו גם דוכני אוכל רחוב, פיתה ביס ואורי כדורי(קובה בקטנה), ציורי גוף שווים, תחרות תחפושות, 7 ברזי בירה מחבית, קוקטיילים מיוחדים והמון שמחה.

שושן פורים יום שישי 25.03.16 החל מ12:00 כניסת חופשית (עד כשעה לפני כניסת שבת)

אורה בורה, הביסטרו בר הכי שמח באיזור ירושלים יקיים מסיבת פורים בצהרי שישי ברוח מסיבות הרחוב, עם דוכני אוכל ובהם מנות פיתה ביס, קערות קובה אישיות, סלופי ג'ו ועוד. יוגשו בירות ישראליות מקומיות מהחבית 'בירה בורה' (בירת הבית), 'באסטרס'-סיידר אלכוהולי מהחבית, בירה הרצל ובירה שפירא. בנוסף גם קוקטיילים מיוחדים וצבעוניים ממרכיבים איכותיים בלבד ו'באקטים' של חצי ליטר כמו בתאילנד. DJ BushBeat ירקיד ויעיף את הבליינים במסיבה מטורפת במשך ארבע שעות וגם תחרות תחפושות נושאת פרסים.

אורה בורה, ביסטרו בר שמח, נקרא על שם האי האקזוטי 'בורה בורה'. הביסטרו בר נושק לכביש המרכזי במושב אורה ומעוצב בהשראת תרבות הTIKI, המאפיינת את המסעדות והברים מהאיים הפולינזים, עם סכך דקלים, מנורות ואהילים בעיצובים שונים, שולחנות מכוסים במפות צבעוניות, בר עץ ארוך, אקווריומים של דגים טרופיים, קירות מעוטרים באביזרי וינטאג', פינת משחקים וכלי נגינה, ספרייה, כורסאות ועוד…

borabora 2

אורה בורה צילום: דנה בר-און

תמר ורועי, הבעלים של האורה בורה, פתחו את המקום בקיץ 2010, לאחר שאירחו חברים לצפייה במשחקי המונדיאל וראו כי בכישורי האירוח שלהם טמון פוטנציאל עסקי. תחילה, הקימו דוכנים לממכר עוגות, מאפים, שייקים טבעיים, מרקי קובה וג'חנונים לשבת, אך במהרה הדוכנים הפכו לשולחנות, כיסאות ובר עץ גדול, ובמקום החלו לבשל ולהגיש מאכלים ישראלים וים תיכוניים, ממרכיבים טריים ומקומיים, לצד קוקטיילים יצירתיים וצבעוניים. אורה בורה ביסטרו בר שמח, אידאלי לבילוי עם חברים ולארוחות לכל המשפחה, עם אירוח ושירות מכל הלב' שם כל אחד ימצא את המנה המוכרת והאהובה עליו. הילדים ייהנו משלל אביזרים, כובעים, ספרים ואקווריום דגים מרהיב.

בתפריט האורה בורה מנות המאפיינות את המטבח הישראלי והים תיכוני וביניהן מנות חומוס 'אבו יאמן המקורי', טרי ומוכן במקום, מרקי קובה בהכנה ביתית, קובה צמחוני, מנת ה'רמזור', שלוש קערות מרק קובה בשלושה צבעים והמנה של דושה המפורסמת עם חציל בלאדי על פוקצ'ה עם עגבניות מיובשות ובזיליקום. בבר, בירות ישראליות-מקומיות, מהחבית וביניהן 'בירה בורה' המבושלת  על ידי מבשלת הרצל במיוחד ובלעדי לאורה בורה, בירות ממבשלת 'שפירא' מבית שמש, בירות ממבשלת 'הרצל' הירושלמית ו'באסטרס', סיידר אלכוהולי מרענן, 100% תפוחים, ללא תוספת סוכר וללא גלוטן. לצד הבירות המקומיות בבר תפריט קוקטיילים מרעננים, מחומרי גלם איכותיים ובמחירים מעולים.

אורה בורה- יסמין 116 מושב אורה
02-5712666

https://www.facebook.com/ora.bora.bistro.bar