כותרות אחרונות
Search

מסעדת ג'קו החדשה נפתחה ברמת השרון ומציעה מטבח עשיר….

מסעדת ג'קו האגדית מחיפה הגיעה לרמת השרון.!

מסעדת ג'קו החדשה נפתחה ברמת השרון ומציעה מטבח עשיר במאכלי ים ודגים טריים בשילוב אווירת טברנה ומוסיקת רקע המשלימה את חווית הביקור במסעדה!

מסעדת ג'קו האגדית מהשוק הטורקי בחיפה, אשר הפכה מזה שנים למוקד עליה לרגל עבור חובבי הז'אנר של מאכלי ים ודגים טריים תפתח בימים נפתחה באזור התעשייה ברמת השרון. למסעדה יש מרפסת גדולה ומלאת חיים אשר מעוצבת בצבעי ים והרבה חום אנושי.

חלל המסעדה מזמין ונעים  כך שלכל אורח – בהרכב זוגי או משפחתי  יש "פינה שלו". במרכז החלל ממוקם בר מעוצב אשר סביבו ניתן לשבת וליהנות ממבחר מנות פתיחה מובחרות לצד אלכוהול משובח וקוקטיילים יווניים משתנים.

על התפריט אמון אפי אללוף מבעלי הבית המיתולוגיים של רשת מסעדות ג'קו,. את המטבח מוביל שף רשת "ג'קו", רפאל אגם.

התפריט במסעדת ג'קו רמת השרון מציע מבחר סלטי פתיחה עם לחם שחור, כנהוג ב"ג'קו", מנות דגים מגוונות, היצע רחב של פירות ים (כולל מנות תמנון מיוחדות) וקינוחים תוצרת הבית. התפריט לא מקפח את הצמחונים והטבעונים שבינינו, ומביא בחשבון גם את הצעירים עם מנות ילדים נדיבות.

בין המנות המיוחדות: קלמארי סגול מהפלאנצ'ה עם סלט עשבים ושקדים, מעורב פירות ים עם שרימפס, קלמארי, סרטנים ומולים בשום, חמאה ויין לבן; ריזוטו פירות ים – אורז ארבוריו עם ירקות שורש ושלל פירות ים, ומולים טריים עם פטריות ברוטב טום-יאם וחלב קוקוס ; וכמובן, הבסבוסה – עוגת הסולת – שנאפית ב"ג'קו" כבר ארבעים שנה בסניפים השונים.

gako 1

תמחור המנות והיין מתון ומאפשר  לכל אחד לסעוד ולשתות בעלות שפויה.

אפי אללוף, מבעלי הרשת: "אחרי הרבה שנים אנחנו שמחים שסוף-סוף קיבלנו את ההחלטה לפתוח את מסעדת ג'קו החדשה ברמת השרון ולחזור לנוף הישראלי עם בשורה שמאפיינת אותנו. מטבח איכותי עתיר בחום אנושי הנשען על  40 שנות ניסיון באירוח ובשירות עם אהבה גדולה לים, לאוכל, לאווירה ולאלכוהול משובח, התכניות גדולות וצפויות עוד הפתעות"

ועכשיו חדש "עסקידס" תפריט עסקיות חדשות לילדים במחיר של 49 ₪, מוגש בין הימים א' עד ו' בין השעות 12:00 עד 17:00

מסעדת ג'קו, אזור התעשייה רמת השרון, רחוב החרש 8 טלפון 03-566-1234