כותרות אחרונות
Search

רשת Yogo מתרחבת – פתחה את הסניף ה-11 של הרשת בדיזנגוף סנטר, ת"א

הסניף החדש יציג את המיתוג והעיצוב החדש של הרשת ויציע מנות חדשות, שישולבו בהדרגה בכל סניפי הרשת. בין המנות הבולטות בתפריט החדש: Smoodies Shakes על בסיס יוגורט במגוון טעמים, ופל בלגי על מקל עם תוספות, ארוחת אסאי ומזרק שוקולד.

yogo 2

סניף יוגו דיזנגוף סנטר. צילום אפיק גבאי

המנות הנמכרות בדוכני Yogo ברחבי הארץ נדיבות, יפות מראה וטעימות. מנות חדשות וטעימות שכדאי לכם לנסות, ופל בלגי על מקל עם תוספות וארוחת אסאי. השירות בדוכני Yogo  מקצועיאדיב וחייכני. העובדים המיומנים עומדים לרשותכם בכל שאלה או בקשה. 

yogo 3

ופל בלגי על מקל ברשת יוגו – 15 ש"ח. להשיג בסניפי הרשת.

צילום אפיק גבאי

מוריאל סברוב, מנהלת התפעול של הרשת: "כרשת חלוצה בתחום היוגורט, שחרטה על דגלה את נושא החדשנות, אנחנו מקפידים להמשיך להוביל את התחום בארץ עם חידושים מקוריים שיצרו טרנדים בישראל".

רשת היוגורטריות Yogo, היוגורטיה הראשונה שהביאה לארץ את בשורת היוגורט הקפוא, פותחת את הסניף ה-11 של הרשת בדיזנגוף סנטר, תל אביב. עד סוף 2015 תפתח הרשת סניפים נוספים במתחם סינמה סיטי בכפר סבא, במתחם G ביבנה, במתחם סינמה סיטי בבאר שבע ובגלובוס סנטר באשקלון ותמנה בסך הכל 15 סניפים בפריסה ארצית רחבה.

yogo 1

סניף יוגו דיזנגוף סנטר. צילום אפיק גבאי

הסניף החדש בתל אביב הוקם בהתאם לערכי המיתוג והעיצוב החדשים של הרשת, שבא לידי ביטוי בשילוב של עץ וקוריאן לצד צבעוניות עזה, מארזים וכוסות חדשות עשויות חומר מתכלה ידידותי לסביבה ושילוב של מנות חדשות, כגון סמודי שייק – מגוון שייקים של פירות טריים על בסיס יוגורט או חלב סויה ו-ופל בלגי על מקל בשילוב תוספות. המנות החדשות תשולבנה בהדרגה בכל סניפי הרשת.

מוריאל סברוב, מנהלת התפעול ב yogo: "אנחנו ממשיכים להטמיע את המודעות לאוכל מזין ובריא גם במנות החדשות, המשלבות בין החשק ל"משהו טעים" לבין המודעות הזאת".

yogo 4

גלידה ברשת יוגו – 14-24 שח. להשיג בסניפי הרשת. צילום יחצ

תפריט הרשת מושתת על יוגורט לבן טהור, פרי פיתוח של פורמולה סודית המגיעה מאיטליה ומיוצר בסניף עצמו. התפריט מציע מגוון מוצרי יוגורט במנות נדיבות דוגמת גלידת יוגו עבודת יד במבחר טעמים, מקפא יוגו עם שלל תוספות, פרוזן יוגורט, מוזלי, שייקים פירות על בסיס יוגורט ועוד. הרשת מקפידה על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר.

רשת  yogo פרוסה מהצפון לדרום: קניון ארנה בנהריה, מתחם G וקניון כפר סבא הירוקה בכפר סבא, הקניון הגדול בפתח תקווה, רחובות, קניון איילון, רמת החייל, סינמה סיטי ראשל"צ, קניון עזריאלי ברמלה, גרנד קניון בבאר שבע.

yogo 6

מוזלי ברשת יוגו – 22 שח. להשיג בסניפי הרשת. צילום אפיק גבאי

רשת  yogo היא חלק מקבוצת לאנדורה – קבוצת קולינריה בבעלות ברק אברמוב, המונה רשתות מסעדות בפריסה ארצית רחבה: רשת ג'פניקה המונה 25 סניפים, רשת קינג ג'ורג' המונה 13 סניפים, רשת ציפורה אקספרס המונה 7 סניפים ורשת פינקי.

 

yogo 5

סופלה שוקולד ברשת יוגו – 21 שח. להשיג בסניפי הרשת. צילום אפיק גבאי