כותרות אחרונות
Search

מפורסמים הסתייעו בחברת "פספורטוגו" והולכים לממש את זכותם לאזרחות פורטוגלית-אירופאית !

 

קריירה הוליוודית בזכות סבא !

מפורסמים הסתייעו בחברת "פספורטוגו" והולכים לממש את זכותם לאזרחות פורטוגלית-אירופאית. והמטרה העיקרית: פיתוח הקריירה בחו"ל.

חן אמסלם, שני כהן, מגי אזרזר ומפורסמים נוספים עם המבט לעולם דרך חברת "פספורטוגו" !

 

שני כהן, חן אמסלם, מגי אזרזר, עופר חיון, מושיקו טאקו וקותי סבג יעלו היום סטוריז עם תמונות שלהם לצד תמונות סביהם והוריהם בצעירותם במדינות המוצא שלהם. המשותף לששתם הוא אילן היוחסין, אשר שורשיו מתחילים בגירוש ספרד וענפיו ממשיכים במדינות צפון אפריקה והמזרח התיכון. המפורסמים קוטפים היום את הפירות בזכות הגילויים של המחקר הגנאלוגי שביצעו בחברת פספורטוגו והולכים לממש את זכותם לאזרחות פורטוגלית-אירופאית. והמטרה העיקרית: פיתוח הקריירה בחו"ל.

 

שני כהן, בדומה לדמותה הקומית "ירדנה גושן", מארחת בסטורי שלה תמונות של סבא אליעזר ספיאנס ממצרים עם התרבוש האדום על הראש ותמונה של אביה מצולם בגיל שנתיים עם שמלה. שני מספרת שהתמונה של סבא היתה תלויה על קיר בסלון הביתי של הוריה והיווה עבורה ספוט רציני בילדותה, כמו תמונות אביה בני כהן,  שעד גיל שנתיים צולם עם שמלות ויצא עם תסביך משפחתי.

 

מגי אזרזר בחרה לשתף בסטורי שלה את סבה, ניסים אזרזר, שהיה מוכר בבסטה שלו ירקות ופירות בשוק המפורסם והססגוני של קזבלנקה. ניתן לשים לב בתמונה, כי יש דימיון רב בין הסב לנכדתו המפורסמת.

 

האזרחות הפורטוגלית-אירופאית שחברת פספורטוגו מסייעת להם להשיג, תאפשר להם בין היתר מעבר לארה"ב ללא ויזה ולעוד 134 מדינות נוספות בעולם, כשהוליווד עומדת בראש סדר העדיפויות.

 

חברת פספורטוגו תלווה אותם לכל אורך התהליך, וגם לאחריו נחזיק להם אצבעות שיצליחו בהוליווד בגדול.

 

מצ"ב תמונתה של מגי אזרזר עם סבא, ותמונתו של סבא של חן אמסלם שיעלו בשעות הקרובות בסטורי שלהן.

 

אודות "פספורטוגו":

חברת “פספורטוגו” מתמחה בייעוץ, הסברה וליווי צמוד ללקוחות ישראליים לקבלת אזרחות אירופאית, במדינות פורטוגל, רומניה ופולין. החברה הוקמה ומנוהלת ע”י עו”ד מוטי כהן, ופועלת בשוק העסקי והפרטי כ-30 שנה. החברה חורטת על דגלה שירות מקצועי ויעיל אשר חוסך מהלקוח התעסקות מיותרת בתהליך ולצורך כך היא מפעילה חמישה סניפים: בחיפה, גבעתיים, ראשון לציון, ירושלים ואשקלון, ומונה כ-150 עובדים האמונים על המחלקות השונות: עורכי דין ונוטריונים בארץ ובחו”ל בעלי מומחיות בחוקי האזרחויות האירופאיות, גינאלוגים (מומחים בחקר שורשים), יועצי אזרחויות, מנהלי שירות, מנהלי מערכות מידע ומנהלי תפעול. החברה מלווה אלפי לקוחות מתוך אמונה בתיקון העוול ההיסטורי ובהשבת זכויות שנשללו, בהתאם לחוק להשבת זכויות שחוקקה ממשלת ספרד (2014) וממשלת פורטוגל (2015), ובהתאם לחוק האזרחות הפולני (2009) והרומני (2007).יהודי ספרד גורשו ממולדתם בעקבות צו גירוש אכזרי בשנת 1492, רובם ברחו לפורטוגל אך גורשו לאחר 5 שנים. רובם המכריע של היהודים הגיע למדינות צפון אפריקה, ארצות הבלקן, טורקיה, יוון, סוריה ולבנון. על פי נתונים המתבססים על שמות משפחה וארצות מוצא נמצא כי קיימים כ-3.5 יהודים ישראלים זכאים.