כותרות אחרונות
Search

"מקאלן" מותג הויסקי הסקוטי הטוב בעולם יוצא QUEST COLLECTION סדרה חדשה וייחודית שתימכר באופן בלעדי בחנות "ג'יימס ריצ'רדסון" בדיוטי פרי!

QUEST COLLECTION

"מקאלן" מותג הויסקי הסקוטי הטוב בעולם יוצא עם QUEST COLLECTION סדרה חדשה וייחודית שתימכר באופן בלעדי בחנות "ג'יימס ריצ'רדסון" בדיוטי פרי !

בסדרה  4 סוגי ויסקי סינגל מאלט המיושנים בחביות עץ אלון ייחודיות מרחבי העולם !

"מקאלן", מותג הוויסקי הסקוטי הטוב ומהמובילים בעולם, משיק  סדרה חדשה הכוללת 4 סוגי ויסקי "סינגל מאלט" שיושנו כל אחד מהם בחביות עץ אלון ייחודיות ומשובחות ביותר שאותרו לאחר חיפושים רבים מרחבי העולם. 

 

צילום: אבי בר

 

"במהלך חיינו אנו יוצאים למספר מצומצם של מסעות יוצאי דופן. אבל כשאנו חווים אותם, הם מעצבים את חיינו בצורה עמוקה, מטביעים  בנו חותם ונשארים אתנו לנצח. מותג הוויסקי הסקוטי "מקאלן" יוצא למסע מדהים משלו בחיפוש אחר עץ האלון המשובח ביותר בעולם, כדי ליצור את החביות הייחודיות בהן מיישנים את הויסקי שלו"

 

סער שגיב שגריר "מקאלן" בישראל:  80% מההשפעה על מוצרי של "מקאלן" שאי פעם יוצרו הוא איכות החביות בהן מיוצר הויסקי. סדרת QUEST COLLECTION המיוחדת החדשה  תימכר באופן בלעדי בדיוטי פרי ברחבי העולם, אנחנו עושים הפרדה ברורה בין סדרות הויסקי שנמכרות בדיוטי פרי לבין הסדרות שנמכרות בחנויות האחרות ברחבי העולם. אנחנו משקיעים 35 מליון פאונד בעץ לחביות מרמת הגידול של העצים ועד הפיכתם לחביות"…………."כל מוצר של מקאלן, הבסיס שלו, הוא נוזל שיושן בחביות אלון שהיה בהם שרי קודם לכן. אנחנו משתמשים בארבעה סוגי חביות: חביות עץ אלון אירופאיות, חביות עץ אלון אמריקאיות שיושן בהם שרי, חביות עץ "אקס ברבן", וחביות "hogshead" וזה מה שעושה את ההבדל בינינו לבין האחרים". 

 

סער שגיב שגריר "מקאלן" בישראל – צילום: אבי בר

 

לרגל השקת סדרת QUEST COLLECTION, שתימכר בדיוטי פרי בחנות "ג'יימס ריצ'רדסון", נערך אירוע טעימות במלון "נורמן" בתל אביב בניצוחו של סהר גביש, שגריר מותג "מקאלן" בישראל. במהלך האירוע סקר סער גביש בפני אורחי האירוע את האירועים שהביאו להשקת הסדרה החדשה, הייחודיות שלה ומה גורם לארבעת סוגי הויסקי החדשים להיות אטרקטיביים וטעימים….

 

צילום: אבי בר

 

על סדרת QUEST COLLECTION

 

LUMINA

 

צילום: יח"צ

 

על הויסקי:

ויסקי ורסטילי המציע פרופיל חמים וחלקלק, נועז ומושפע מנגיעות חזקות של וניל קרמי ותבלין עץ. הוויסקי מיוצר בשלוש סוגי חביות שונות , חביות אלון אירופאי ואמריקאי בתיבול שרי וחביות hogshead. המפה שעל האריזה מציגה את קנטקי בארצות הברית, משם הגיע עץ האלון האמריקאי.

 

פרופיל הטעם:

השפעה ייחודית של שרי יוצרת פרופיל נועז מהתווים המובהקים של וניל קרמי ותבלין עץ, עם החריפות והעומק של ג'ינג'ר מחביות hogshead.

 

תווי הטעם:

אף – פירות הדר נפתחים בעדינות. התפוח והאגס מובילים עד שמגיע זסט הלימון. פאדג'/ טופי מביאים איזון עם רקע עדין של פירות יבשים. נגיעה של קרם סודה עוברת ומובילה לאלון מנוסר המיובש במגרש העצים.

 

חך – תבליני העץ בחזית. הג'ינג'ר מוביל את החך, אך מתרכך כדי לשלב תפוחים טריים המאפשרים לטעם המתוק יותר של וניל לעלות. נגיעות עדינות של אלון ברקע.

 

גימור – פירות ותבלינים מחממים. יבש קלות.

 

כוהל בנפח: .41.3% . מחיר: 100$

****************

 

 TERRA

 

צילום: יח"צ

 

על הויסקי:

ויסקי בעל טעם מאוזן המגלם את האופי הייחודי של טופי, פירות יבשים ומתוקים ותבליני עץ עשירים. טרה הוא חגיגה של השפעה הרמונית של שני סוגי עצים ייחודיים על הכוהל של מקאלן. חביות אלון אירופאי (מטסבה) ואמריקאי (מואסימה קופראז') המתובלות עם 100% שרי משובח במילוי הראשון, ליצירת צבעים כהים וצבעים עשירים יותר. המפה  שעל האריזה מציגה את העיר חרס בספרד, שם מיוצרות החביות.

 

פרופיל הטעם:

טעם מאוזן שאין שני לו המגלם את האופי הייחודי של טופי, פירות יבשים מתוקים ותבליני עץ עשירים האופייניים של מקאלן.

 

תווי הטעם:

אף – פירות יבשים פותחים בהמוניהם. צימוקים מתגלים ומתערבבים עם זסט לימון. טופי, תפוח וג'ינג'ר עדין מתערבבים ומפנים את הדרך לתווים מתוקים וכבדים יותר. הפאדג' העוצמתי מציע כבדות רבה יותר. האלון מפתח עושר ושמחה.

 

חך – פירות יבשים מתוקים, צימוקים ותמרים בקדמה עם נגיעות של תפוח מבשיל. אלון שרפי מעניק נגיעה שמנונית ומתוקה על ידי הוספת ציפוי צמיגי אך רך לחך.

 

גימור – פרי יבש בינוני ותבליני עץ

 

כוהל בנפח 43.8%. מחיר: 169.90$

 

*****************

 

QUEST

 

צילום: יח"צ

 

על הויסקי:

 המהות של מקאלן קווסט היא סקרנות, הדחף לצאת ולחקור את הלא נודע. ויסקי רענן ותוסס עם נגיעות עדינות של פירות הדר המאוזנות בצורה מושלמת עם תווים של וניל. מקאלן קווסט הוא הפסגה של ארבע סוגי חביות  שונות, כאשר כל סוג מביא עימו השפעה משלו ליצירת טבע ייחודי. חביות אלון אירופאי ואמריקאי המתובלות עם השרי המשובח ביותר, משולבות עם חביות בורבן אלון אמריקאי  ו- hogshead ומספקות את חווית הטעם האולטימטיבית של מקאלן. המפה שעל האריזה מציגה את קנטקי בארצות הברית, משם מגיע עץ האלון האמריקאי של החברה. 

 

פרופיל הטעם:

הבחירה בארבע סוגי חביות, מספקת תערובת עדינה של פירות הדר המאוזנים על אלון וניל. שילוב של תפוח עם ג'ינג'ר ופירות יבשים. מוסקט וקינמון מרככים את החך ואז מפנים את המקום לאלון.

 

תווי הטעם:

אף – פירות הדר עדינים, תפוח מעוגל ולימון. וניל הפאדג' מעניק מתיקות לפרי. ניחוח של אלון.

 

חך – הפתוח מתערבב עם ג'ינג'ר ופירות יבשי. כמו קינוח. מוסקט וקינמון מרככים את החך ואז מפנים את המקום לאלון.

 

גימור – פרי עדין, קליל ומתוק.

 

כוהל בנפח: 40%. מחיר: 89.90$

**************

 

ENIGMA

 

צילום: יח"צ

 

על הויסקי:

ויסקי עשיר ואינטנסיבי המפיק את המירב מאלון מלא ועתיק, נגיעות של קינמון, וניל מתוק וטעמים מתמשכים של פירות יבשים פיקנטיים. מיוצר בחביות hogshead אירופאיות עם תיבול שרי שנבחרו ידנית במילוי ראשון וחביות butts מטבסה שמחרס בספרד. המפה שעל האריזה מציגה מפה של ספייסייד, שם נמצאות המזקקות בהן הקסם של הכנת הוויסקי מתרחש.

 

פרופיל הטעם:

חביות ה- butts תוצרת טבסה, מעניקות פירות יבשים עשירים ,וחביות hogsheads מספקות אלון מיושן, פיקנטי ואינטנסיבי. נדיר למצוא סינגל מאלט המגיע כולו ממקור אחד, מה שהופך את מקאלן ENIGMA  בהחלט לתעלומה.

 

תווי הטעם:

אף – האלון האירופאי עוצמתי אך מציג גם צד עדין. האלון פותח טעם מיושן אך מאופק ומאפשר לפירות היבשים ללוות אותו (עשיר אך אלגנטי). הוניל מתערבב עם התפוחים והאגסים העדינים והמתוקים. ג'נג'ר וקינמון דומיננטיים ואלון מעודן אך מפואר.

 

חך– פירות יבשים עם שכבה של תבליני עץ על החך. ג'ינג'ר וקינמון מלאים, צימוקים ותמרים מעניקים עומק ועושר. נגיעות עדינות של וניל מתוק ומנוניות חלקלקה.

 

גימור – מלא, ארוך, מתמשך. כמעט מרגיש כאילו הוא שייך לתקופה אחרת.

 

כוהל בנפח 44.9%. מחיר: 299.90$

**************

 

 

משה גרינפלד הנהלת מלון "נורמן" יחד עם סער גביש – צילום: אבי בר

 

סדרת QUEST COLLECTION נמכרת בבלעדיות בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון

 

רונית נציגת "ג'ימס ריצ'רדסון" באירוע צילום: אבי בר

 

אודות דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון:

חברת ג'יימס ריצ'רדסון החלה את דרכה כעסק משפחתי בשנת 1892 במלבורן שבאוסטרליה כקבוצת חברות, המפעילה בין עסקיה השונים עסק סיטונאי למכירת יין ומשקאות אלכוהוליים. החברה כיום, נמנית בין 20 חברות הקמעונאות הגדולות בעולם. חנות הדגל של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בנמל התעופה בן גוריון, הינה אחת מחנויות הדיוטי פרי הגדולות בעולם. בחנות זו תוכלו להתרשם ממגוון מוצרי קוסמטיקה, משקאות, טבק, שוקולד וממתקים. בנוסף לחנות הדגל, כולל מערך החנויות של ג'יימס ריצ'רדסון בנתב"ג , חנויות ויקטוריה סיקרט וחנות הדראגסטור במתחם שחקים. את חנויות ג'יימס ריצ'רדסון ניתן לפגוש גם במעברי הגבול טאבה ונהר הירדן (מעבר שייח חוסיין) הכוללים גם מערך לאספקה וצידה לאוניות ועגלות מכירה במטוסי הנוסעים השונים של ישראייר וארקיע.